Villervallan vaatteet *turhis*

Halusin pojalle Villervallan tähtitakin. Eksyinpä sitten Villervallan omille nettisivuille ja voi ihanaa mitä vaatteita :p Yleensä oon aika maltillinen ostaja, vaikka näteistä lastenvaatteista tykkäänkin ja satsaan laatuun. Mutta en siis ylenmäärin ostele tai tee virheostoksia. Mutta nyt tuli vähän törsättyä...:whistle: Ja sen tähtitakinkin sain!:)
 
Takki maksoi n. 45e. Lisäks ostin ulkohousut, parit kangashousut, collegehousuja, trikoopaitoja, pipon, pitkät kalsarit, sukkia. Ihanan värisiä. Harmi vaan, ettei takkia löytynyt turkoosina, otin sitten vihreän, ihana sekin!
 
[QUOTE="vieras";23286595]Miten niin ei ollut turkoosina? Onhan tuolla kaikkia kokoja 74-128cm turkoosinakin?[/QUOTE]

Ai. Ei antanut kuitenkaan valita kokoa 122 ostoskoriin. Eikä se oikeestaan haittaa, vihreäkin on nätti :)
 
[QUOTE="siiri";23286741]Ne vaatteet on aika pientä kokoa, oletko ennen ostanut/nähnyt livenä? Itse Tukholmassa käydessäni ostin ja puolivuotiaalle otin 80cm bodyn ettei ollut ihan nafti.[/QUOTE]

Joo, pojalla on ollut joitakin Villervallan sisävaatteita. Ulkovaatteet vieraampia, mutta joidenkin blogien perusteella osasin ottaa yhtä kokoa suuremmat.=)
 
vv
Minä kävin just Metsolassa katsomassa niitä takkeja. Ihanan näköisiä mutta oli kyllä pettymys kun eivät olekaan vettäpitäviä. Se vihreä tai turkoosi ois kyllä olleet tosi kivan näköisiä. Muutenkin tykkään kyllä Villervallan vaatteista, ihanan värikkäitä.
 

Yhteistyössä