Hakutulokset

  1. A

    Miesten painonvartijoiden pisterajat???

    Itse laihduttelen painonvartijoiden pisteillä ja nyt mieskin on innostunut. Tietääkö kukaan paljon on 80 kiloisen miehen pisteraja? Olisin tiedosta tosi iloinen =)
  2. A

    Tiiliuunin puhtaanapito

    Kas siinähän se päivän polttava aihe jo tulikin otsikossa esille... eli onko kokemuksia miten noen saa pois tiilen pinnasta? Tiedän, se on hankalaa mutta jotakin hyväksi koettuja vinkkejä nyt kaipailisin.
  3. A

    Eikös kukaan tarvitse pinnasänkyä Lahden seudulla...

    ...nyt saisi hakupalkalla peruspinniksen. Sänky on siistikuntoinen, valkoinen. Olis kiire saada se pois muuton alta kun jäppinen saa jo isojen miesten sängyn :D
  4. A

    Vinkkejä rakennuspölyn siivoamiseen

    Olisi tuo siivouksen aika käsillä, siis sen loppusiivouksen, ja pöly on lattioissa tiukassa, varsinkin laatassa. Vinkkejä kiitos kokeneemmat :D
  5. A

    vinkkejä erkkeri-ikkunan verhoihin

    Heippa! Talo on valmistumassa ja mahdoton verhojen metsästys käynnissä :). Olisikos kellään ideoita erkkeri-ikkunan verhoihin? Miten olette toteuttaneet omanne? Meillä on erkkeri keittiössä ja ei nyt oikeen leikkaa hyvää ideaa :)
  6. A

    Oireena kurkkukipu

    Meillä alkoi tytöllä paha kurkkukipukierre keväällä olleen kurkunpääntulehduksen jälkeen. Tyttömme on allergikko ja epäilemme nyt että kipu johtuukin allergioista. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Kurkku todella kipeä, haittaa syömistä ja kaikkea. Jatkunut siis jo pitkään. Ja aika monella...
  7. A

    Mitenkäs muilla rakentaminen edistyy?

    Ajattelin pitkästä aikaa kysellä muiden rakentajien kuulumisia? Meillä on ulkovuori muurattu ja isäntä tekee nyt sitten koolauksia. Nekin hommat alkavat olla ihan loppusuoralla joten kohta pääseekin sitten panelointihommiin. Lattianvalu on kuivumassa kolmatta viikkoa. Vielä ollaan aikataulussa...
  8. A

    Paketin pystytys alkoi aamulla...

    ja mukavalta toki tuntuu :D . Juhannukseen mennessä pitäisi olla talofirman osalta hommat tehty. Siitä sitten jatketaan itse. Mitäs kuuluu muille rakentajille?
  9. A

    Rakentajat, mitä kuuluu???

    Meillä kaikki valmiina aloituskokoukseen ja -tarkastukseen. Se on keskiviikkona ja heti torstaiaamuna tulee pumppuauto ja tuo kurat... :D ja sitten eikun muuraamaan!!!
  10. A

    Muita taaperoimettäjiä?

    Haluaisin kokemuksia muilta taaperoimettäjiltä. Tuli mieleen lisäkokemusten jako kun luin tuota Noran juttua :/ . Itse imettelen poikaa vielä toivottavasti pitkään, nyt herralla ikää 1v ja kohta kuukausi päälle. Niin vaikka tämä kuinka nyt sitten olisikin jonkun harmaan vieraan mielesta kuinka...
  11. A

    keittiöasiaa

    Kertokaapa miltä keittiötoimittajalta teidän keittiönne ovat? Oliko kuinka kilpailukykyinen? Ketä muita kilpailutitte? Kuinka iso keittiö teillä on? Varustetaso? Kiitos =) !
  12. A

    Siirrymme tänne taaperopuolelle...

    ...pieni mies täyttää juuri tänään yhden vuoden! Haikein mielin heiluttelemme vauvavuodelle (tai äiti ainakin haikailee) mutta nyt eikun nenä kohti uusia kasvun tuulia =) !
  13. A

    Mulla se alkoi tänään...

    Minä mahdoton herkkusuu yritän nyt päästä pahoista napostelutavoistani eroon ja samalla olisi tarkoitus tuota vyötäröäkin kaventaa (sekä peppua ja reisiä ja joka paikkaa :D ) Muita tuoreita laihdutusvimmaisia?

Yhteistyössä