Hakutulokset

  1. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

    MÄ tuun kanssa tänne infoomaan, et tänään käyty ultrassa ja siellä se pieni köllötteli oikeassa paikassa ja sydän löi vahvasti! Joten nyt pieni hengähdys ja yritän alkaa kaiken paniikin keskellä myös nauttimaan raskaudesta! rv 7+1
  2. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

    Täällä plussattu eilen dpo12 vielä haalea, mutta täysin selkeä plussa. Nyt vaan toivotaan kovasti että pieni pysyis matkalla loppuun asti. Ikävästi vaan nuo syksyn kaksi keskenmenoa nakuttaa tuolla takaraivossa.. Mut kunnes toisin todistetaan, niin minä olen raskaana! :heart:
  3. M

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä taustalta huutelen, et yk19 ja kolmas clomi-avusteinen kuuri toi plussan. Nyt toivotaan et tämä pysyisi loppuun asti kiinni eikä menisi kesken niinkuin kaksi viimeistä raskautta elokuussa ja lokakuussa..
  4. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Täällä alkoi uusi kierto, eli tälle päivälle voi päivittää kp2/30.. =(
  5. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Heippa kaikille! Upeita laihdutussuorituksia täällä! Mulla itelläni on urheilijatausta ja tietty kun aktiiviurheilu päättyi loukkaantumiseen, niin liikkuminen jäi ja sehän tiesi sitten kiloja. 15kg tuli lisää vuodessa ja niistä on nyt yritetty useampi vuosi päästä eroon. Esikoisen synnytyksen...
  6. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Nennalle hirmuisesti onnea plussasta! Täällä alkaa jo olla parempi fiilis.. clomit on kohta jo syöty ja taas päästään odottelemaan ovista ja sen jälkeen piinailemaan mahdollista lopputulosta! =)
  7. M

    Clomittaret 2013

    Moi! Mahtuiskos mukaan yksi uusi clomisti? Toinen clomi-kierto alkoi eilen ja nyt tietty mieli maassa kun eka kierto ei tuonut toivottua tulosta! Meillä on yksi lapsi ennestään, tytär syntynyt 2011 ja nyt tätä kakkosta on yritetty saada alulle jo yli puolitoista vuotta. ELi eilen starttas...
  8. M

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä starttas tänään yk18. Mut vois siirtää taustalle, nyt just tuntuu niin paskalta ja pahalta tää koko homma, et pakko hetkeksi saada muuta ajateltavaa.. ilmoittelen jos ja kun haluan takasin listalle.. :'(
  9. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Mulle vois päivittää tälle päivälle kp1/30 ja yk18, eli täti kurvas paikalle tänä aamuna, päivälleen niinkuin pitikin. Eli ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ja uusia kiertoja.. alkaa olee aika toivoton fiilis, et mahdetaanko me koskaan kakkosta saadakkaan!? :'(
  10. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    ).( huonot olot on nyt häipynyt.. tänään ei siis ole ihmeempiä oireita ollut.. negaa testi näytti aamulla, joten tää alkaa heittämään kirvestä kaivoon pikkuhiljaa! Nyt selkää ja vatsaa juilii silleen et varmaan se täti sieltä on tänään tai viimeistään huomenna tulossa.. ihan paska fiilis suoraan...
  11. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    täällä koko aamu kärsitty enempi ja vähempi huonosta olosta.. syöminen aina auttaa hetkeksi, mut sit taas huono olo palaa.. tuskanhiki iskee kun joutuu vähän ponnistelemaan ja touhuamaan enemmän..! Noh, hätähousuna kuitenkin tein nyt aamupäivällä ehkä 2h pidätyksestä pc:n testin ja se näytti...
  12. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Penni, mulla nyt ekaa kiertoa clomit käytössä. Mitään oireita ei niistä tullut. ovis oli kp17 ja limis oli hyvä. kahta follia se kasvatti, oikealla puolella oli 16mm ja vasemmalla melkein 18mm ja uskon et irtos vasemmalta. lopputulosta en vielä tiedä.. ).( täällä on oireita. nyt siis menossa...
  13. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    mut vois lisätä tuonne piinailijoihin, eli tänään ois DPO 7. Mitään ihmeempiä oireita ei oo ollut. mahaa on nippaillut, keltsit aiheuttaa kipuja munasarjoissa, mut oikeastaan muuta ei ole.. jos oikein toivoo niin vois tuohon lisätä vielä unet joita näen joka yö ja ovat niin todentuntuisia ja...
  14. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Huville halaukset! Ja Pennille tsemppiä ja toivotaan et kun liika kyttäys loppuu niin tulis se kauan odotettu tulos! ? Täällä clomit toimi odotetulla tavalla ja ovis oli torstaina. kovasti talleteltiin joten nyt odotellaan onnistuiko! gyne oli sitä mieltä että kaikki näyttää nyt hyvältä ja...
  15. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Mulle tuli tuo seuranta ultra sitten vasta ensi maanantaille ja silloin on siis jo kp14. Gyne totes et silloin tehdään..
  16. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Tervetuloa uusille! :wave: Täällä on syöty eka satsi clomeja ja nyt sitten vaan odotellaan et miten toimivat. Ultra pitäisi varata kp12-13, mut ne osuu just lauantaille ja sunnuntaille. Pitää tänään gynelle soitella ja kysyä et voiko ultran tehdä jo kp11.. luulis nyt et voisi sen tehdä, mut...
  17. M

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Mulle vois päivitellä kp2/28 ja yk17
  18. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Mulle sais samantien muokata tuota listaa, eli tänään kp2/28 ja yk17 Eli nyt alkoi uusi kierto ja eka kierto clomit apuna. Toiveikat ja jännittynyt olo. Toivotaan et tästä kierrosta vihdoin saatais meille se kunnon raskaus aikaan! =)
  19. M

    Toinen lapsi 2014?

    dodii. Tää vois nyt palailla listalle, eli eilen alkoi uusi kierto ja tästä eteenpäin apuna sitten ois clomit. Eli listalle seuraavalla rimpsulla Markke..............kp 2/28................yk17............31.........05/2011
  20. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Mä voisin liittyä kanssa tänne. Eli Markke.............05/11.........kp27/30.........yk16.......PCO, clomit ja terot Eiköhän tuossa ole sitten ne mun tärkeimmät tiedot =)

Yhteistyössä