Hakutulokset

  1. avantasia

    Huhtikuun Helmet 2012 <3

    Ajattelin tehdä tänne aloituksen jos tänne joku eksyisi juttelemaan ja jakamaan ajatuksia :) Joten tervetuloa! Mun tyttö on tosin syntynyt 31.3 mutta La oli 27.4 joten kuulun omasta mielestä ennemmin tähän kuuhun:p
  2. avantasia

    vauvan talvihattu

    Ostatteko kunnon toppahatun vai millaisen?Meillä esikoisella oli muistaakseni ohut kypärämyssy ja siinä päällä villahattu ja oli toppahattukin mutten muista että olis kovassa käytössä ollut..Nyt vaan tullaan ulkoilemaan varmaan enemmän vauvan kanssa kun esikoinen täytyy päästää purkaa energiaa:D...
  3. avantasia

    kuinka moni nyt raskaana?tai yrittämässä?

    Pientä galluppia aikani kuluksi..Itse yritän vielä hillitä vauvakuumetta kerran vauva tuolta löytyy..Tänään 5kk tyttönen:heart: mieli tekee kovasti kolmatta mutta järki sanoo ettei ihan vielä vaikka tuskin se heti tärppäisikään..;)
  4. avantasia

    pilttipurkeista ja soseista

    voiko niitä pakastaa tai mihin kannattaisi tehdä sose annoksia? Oon nyt tehny jääpalamuotteihin mut niihin menee niin vähän sosetta loppujen lopuks.. Entä millaisia soseita ootte itse tehnyt?Saa laittaa ohjeita:) Miten hedelmäsoseet kestää pakastuksen vai tekiskö aina vaan talanteen mukaan tai...
  5. avantasia

    minkä kokoisia teidän 3v:t on tai on ollut?

    Täällä poika 93cm ja 12,3kg mut tuntuu että monet samanikäiset on paljon isompia kuin tuo..
  6. avantasia

    vauvakuume..

    Meidän vauva on vasta 3kk mutta vauvakuume on jo nyt aivan järkyttävä..esikoinen 3v eli kolmannen haluisin mutta mitenhän sitä selviäs jos on 2 alle 2-vuotiasta? Ja varmaan pitäisi mieheltäkin kysyä kun vauvat harvoin neitseellisesti tulee:kieh:
  7. avantasia

    nyt jäi häiritsemään tuo ketju

    missä Röppö ilmoitti lapsensa kuolemasta..Jäi jotenkin niin paha mieli joidenkin kommenteista:(
  8. avantasia

    ootteko tehnyt tuota testiä

    mikä joka ketjuun ilmestyy..Mitä olette saaneet tulokseski?Mä olin nallemamma vai mikä lie olikaan:p
  9. avantasia

    standardikokoinen tuttipullo??

    Mistä sen nyt kaupassa tietää mikä sellainen on..Tigexin rintapumppuun sopii yhteen kaikki sellaiset..mut ööh,siis mitkä sellaisia on:laugh:
  10. avantasia

    toukokuussa 3v täyttävälle pojalle

    kevääksi haalari vai takki ja housut?Mä oon miettinyt jos löytäis haalarin missä alaosa "kurahaalarimaista" ainetta mutta eipä osu silmään..Tosin takin ja housujen pukeminen voisi olla helpompaa..Vielä helpompaa olisi kun viitsisi pukea itse kun vapun maissa La niin kyykkiminen alkaa tekee...
  11. avantasia

    aiotteko käydä joulumyyjäisissä/messuilla?

    tai kuuntelemassa joululauluja?
  12. avantasia

    joululahjoista tuli mieleen noin 3-v

    että onkohan olemassa pelejä mitä melkein 3-vuotias osaisi pelata..joku sammakot kuppiin:Den muista sen oikeaa nimeä..vai onko tuokin vanhemmille?
  13. avantasia

    onko Elloksen joulukuvasto

    jo ilmestynyt vai tuleeko sellaista nykyään enää ollenkaan? Maailman tärkein kysymys taas:kieh:
  14. avantasia

    tosta pienen pienestä veturista

    eihän siinä oo kun se yks säkeistö.."aamulla kerran,hieroi hyvin savuisia silmiään,sitten se sihisi ja puhisi ja yski...lähdetään.." Mies väitti että se jatkuu tuosta vielä mut mä en oo ainakaan kuullut.. Tämäkin oli niin tärkeä aloitus että:kieh:
  15. avantasia

    milloin olette alkaneet tuntea sikiön liikkeet?

    Siinäpä tuo kysymys tulikin..:p
  16. avantasia

    virret/laulut ristiäisissä..

    mitä teillä on ollut?mä ajattelin Jumalan kämmennellä ja suojelusenkeliä vai onko sen nimi maan korvessa..en tiedä.mutta sopiiko se ristiäisiin..:p
  17. avantasia

    millä voi kasvattaa stressinsietokykyä?

    Vai onko siihen olemassa mitään keinoa??
  18. avantasia

    kurahaalareista

    Minkähän kokoinen haalari tai muu asu kannattaa ostaa kohta 1-vuotiaalle? Poika oli viimeksi neuvolassa 70cm(pari viikkoa sitten) Kun en tiedä hukkuuko se sit 80cm:een ja että jääkö 74cm heti pieneksi.. :/
  19. avantasia

    suurimmat pelkonne?

    Ja oletteko koskaan aikoneet päästä niistä eroon? Mun täytyy sanoa että pelkään tosi paljon hämähäkkejä ja yöperhosia vaikka ei ne pahaa tee :snotty:
  20. avantasia

    miten te ahdistuneet/panikoivat olette uskaltaneet hankkia lisää lapsia?

    Mulla on aivan kamala vauvakuume mutta en oo selviytynyt täysin ahdistuneisuudesta mitä tuli synnytyksen jälkeen..Jos sattuisikin raskautumaan niin pelottaisi että ahdistus pahenee toisen synnytyksen jälkeen..hitsi kun vaikeaa tämä :headwall:

Yhteistyössä