Hakutulokset

  1. E

    <3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

    Hei toverit! Tulin ihastelemaan uutta pinoa, kiitos Rixutin siitä! Hurjasti onnea kaikille kolmannen nyytin saaneille ja uusille odottajille oikein onnekasta odotusta! Kaikille yhteisesti ihanaa joulunodotusta! toivottelee Epeti, tuplapojat ja tyidy 2,5 kk
  2. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Sainpahan päivitettyä päiväunien aikana! :whistle: Syyskuun pinosta tuttujen synnyttäneiden tiedot kopioin sieltä, jos ei ollut täällä käynyt ilmoittautumassa. Muut syyskuiset sai luvan kadota bittiavaruuteen. Samoin ilman laskettua aikaa roikkuvat, joiden odottamisesta ei ole hajuakaan. Jos...
  3. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Hei mammat! :wave: Anteeksi tuhannesti, etten ole ehtinyt käydä edes kertomassa omasta jakautumisestani, saatika sitten päivittelemässä pinoa. :ashamed: Kovasti toivoisin, että joku alkuraskaudessa oleva ottaisi pinon omille harteilleen. Mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa käydä edes...
  4. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kiitos kaikille painonnousu-asiaa kommentoineille! Epäilemättä tässäkin asiassa on vähän joka neuvolalla oma kantansa ja meidän neuvolantäti nyt vaan oli sitä mieltä, ettei kasvu ole riittävää. Toivottavasti meilläkin paino lähtisi nyt vilkkaaseen nousuun kuten nipistyksellä. =) muoks. Tai siis...
  5. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Täytyy tulla tänne valittamaan omaa kurjaa oloani. Käväistiin äsken neuvolassa ja vauvan paino on noussut reilussa viikossa 150 grammaa eli on nyt kahden viikon iässä tasan syntymäpainossa, mikä on kuulemma liian vähän. :headwall: Eli että täysimetyksellä ei sittenkään pärjättäisi. : / Sain ensi...
  6. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Ja sitten muihin asioihin. Täällä kotosalla on nykyään niin iloinen härdelli käynnissä pitkin päivää, ettei nettiinkään ole juuri ehtinyt pyörimään. Olen aina sopivan rakosen tullessa kyllä käynyt lukaisemassa teidän juttujanne, mutta siihen se aika on sitten jäänytkin ja omiin sepustuksiin ei...
  7. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Josko minäkin ehtisin vihdoinkin ilmoittautumaan mukaan tälle puolelle. :heart: Meille syntyi siis pikku-rinsrenssa keskiviikkona 29.9. klo 03:58 mitoilla 3860 g ja 53 cm. :heart: Mun synnytystä alettiin käynnistelemään tiistaina 28. päivä keskipäivällä vähentyneen lapsiveden vuoksi ja sain...
  8. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että prinsessa syntyi rytinällä keskiviikkona 29.9. (rv 41+2) aamuyöllä. Mittaa neitokaisella oli 3860 g ja 53 cm. Eilen kotiuduttiin ja nyt opetellaan uutta eloa kolmilapsisena perheenä. Itse olen aika kipeä ja väsynyt, mutta kuitenkin niin onnellinen...
  9. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Lisäpontta suppareihin kaikille niiden kanssa painiville! Täällä saatiin tänään kaks erää cytoteciä. Nyt supistelee (mun mielestä) aika kipakasti 10minuutin välein,mutta mitään ei piirry käyrälle... Kohta otetaan illan viimeiset käyrät, sen jälkeen tsekataan vielä kohdunsuu ja jos ei mitään...
  10. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Terveisiä sairaalasta! Aamun kotrollissa huomattiin, että joku on varastanut mun lapsivedet. Kohta siis isketään ensimmäistä tablettia kohdunsuulle ja toivotaan pikaista käynnistymistä. Sairaalasta en kuitenkaan käsittääkseni poistu ilman nyyttiä sylissä. Pitäkää peukkuja ja jaksuhaleja...
  11. E

    Kolmatta odottavat 2010

    :heart: Onnea vielä VicHolle tännekin pinoon prinsessasta! :heart: :attn: Samalla päivittelin kaikki elokuiset hus pois listoilta. Meillä on kohtuullisen pieni prosenttiosuus synnyttäneitä siihen verrattuna, paljonko on ollut odottajia... :whistle: Mahtaakohan tämä pino kuihtua pian...
  12. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea lätäkkö! Voi sniff tuota sun synnytyskertomusta, liikutuin minäkin. Ja lohdullista kuulla, että se voi alkaa ihan koska vaan. =) Seuraavina tositoimissa siis Liisa ja dask! Tsemppiä matkaan! b :) d Minä sen sijaan en yllättäen ole tositoimissa vaan valmistaudun hiljalleen...
  13. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea VicHo! :heart: Jonspelle tsempit huomiselle! :hug: Ai että oli ihanaa taas tulla tänne lukemaan kanssamammojen olotiloja. Siis en toivo tätä levottomuutta kenellekään, mutta kun teidän ajatukset on kuin suoraan mun pääkopastani. Ihanaa, että olette olemassa! :heart: =)...
  14. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea lennilokinpoika ja ninnananna! :heart: Olipas monta 42. viikolle poksujaa. Sovitaan, että se oli kaikille viimeinen poksu! Mä poksahdan samoihin lukemiin huomenna ja saa kyllä luvan olla viimeinen! Tosin mulla on nyt aika rauhallinen olo sen suhteen, etten usko tämän täältä...
  15. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Terveisiä ä-polilta! :wave: Eli kun aamulla sinne soittelin tuntemuksistani, käskivät tulla näytille. Käyrällä makoilin, verenpainetta mittailtiin, pissa ja verinäytteet tsekattiin. Noissa missään ei mitään häikkää. Päivystävää lääkäriä saikin sitten odotella, kun oli aluksi sektiossa ja sen...
  16. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea Tiinuliini, pur, raitahippo ja sadie! :heart: :laugh: Kiitos ja anteeksi, että nauran Lahopää-Liisa, mutta saatoit ehkä pelastaa mun aamuni tällä huumoripläjäyksellä. unikeijulle tsemppi :hug:! Viikko on kyllä ihan tajuttoman pitkä aika odotella tässä vaiheessa...
  17. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea menninkäistytölle! :heart: Meinasinkin tähän kommentoida, että ei kai tässä muutakaan voi. :D Voi unikeiju, mitä sattumuksia siellä on ollut. Toivottavasti ei tee jalkoihin tai sormiin kovin kipeää. :hug: Mahdollisimman pikaista aikaa sairaalalle toivottelen täältä...
  18. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea möhömahis ja Heppuli! :heart: Hyväsetti, piti kysymäni, että milläs viikoilla sulla on ensimmäiset syntyneet? Sannimarja, niinhän nuo väittää, ettei niitä tositoimiin johtavia supistuksia voi erehtyä luulemaan miksikään muuksi tai olemaan niitä täysin huomioimatta. Paha...
  19. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea felessalle pojusta! :heart: Kiva, että pääsitte ilman käynnistystä tositoimiin! Nimenomaan juuri näin. :laugh: Jonspelle mukavaa yliaikaiskontrollia! :wave: Toivottavasti daskilla on täsmällinen vauveli! b :) d Ihan hurjaa, että ensimmäinen pinon tulokas on kohta...
  20. E

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    :heart: Onnea Gwenhwyfar ja miita poikasista sekä avee tyttösestä! :heart: Hyväsetti, mä tuun mukaan! :wave: Mikähän siinä on, ettei mun ystäväpiiri ahdistele mua jokojoko-kysymyksillä tai heittele mitään idioottikommentteja? Taitaa olla iso syy siinä, että suurin osa on itse äitejä. Ja...

Yhteistyössä