Hakutulokset

  1. O

    Jännitysniska...

    Rentoutuminen <- Tuon linkin takaa löytyy todella hyviä ohjeita, miten rentouttaa itseään. Itselläni, kamppailu omituisia olotiloja vastaan, on asettunut asemasodaksi. Välillä tuntuu paremmalta, ja toisinaan eteenkin illalla huolet ja pelot saavat saavat jonkinlaisen niskalenkin. Tsemppiä...
  2. O

    Jännitysniska...

    Ilmaisin vähän huonosti tuon magnesiumin käytön. Eli otan purkista tabletteina 300 mg ja Mivitotalista saan sitten sen noin 350 mg, koska otan pikkusen yli suositellun 30 ml, kun on suuret ruokalusikat ;). Ja tottakai ruoasta tulee tuntematon määrä magnesiumia, joten en olisi yllättynyt, vaikaa...
  3. O

    Jännitysniska...

    Olen kirjoitellut aijemmin tuolla Ahdistuneisuuden fyysiset oireet-ketjussa. Vaan tämä ketju ns. aukasi minun silmäni. Elikkä, taitaa mullakin olla vaivana jännitysniska + muita, ei niin kivoja vaivoja. Haluaisin erityisesti kuulla teiltä, minkälaisia tuntemuksia teillä on päässä? Minulla on...
  4. O

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moi Tiinuli81. Sinä luettelit juurikin samat oireet, kuin mitä minulla on / oli. Itselläni oli sen lisäksi maha todella heikossa kunnossa , ja jos mulla maha reistaa, niin samalla mulla reistaa pääkin. Itselläni raajojen pistelyt loppui noin viikossa kun rupesin vetämään mivitotal plussaa, jota...
  5. O

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moi taas kaikille. Olen itsekkin käynyt lekurissa sitten viimekirjoituksen. Verikokeita otettiin ja niissä oli kaikki OK. Ja olen aloittanut masennuslääkityksen, lääke on nimeltään Mirtazapin 30mg, mutta otan illalla puolikkaan. Lääkkeen lisäksi olen joka päivä vetänyt kurkusta alas ~30mL...
  6. O

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kiitokset sympatiastasi =). Totta tosiaan en ole löytänyt mitään tieteellistä todistusta koskien tuota minun pelkoani. Ja mikä minua ihmetyttää on se, että siitä teen juonnista on jo kohta vuosi aikaa ja vieläkin pelkään tukehtumuista ja vielä tässä ollaan hengissä. Kyllä ihmismieli on...
  7. O

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moi palstalaisille. Itselläni alkoi ahdistuneisuus noin kymmenen kuukautta sitten, kun join koivun (nilasta / parkista / sisäkuoresta) valmistettua teetä. Olen lueskellut että siinä olisi flavonoideja, jotka taas alentaa verenpainetta, ja sen se kyllä teki, kun mittasin verenpaineen, ja...

Yhteistyössä