Mua ahdistaa sossun toiminta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Melina:
Saako kysyä minkälaisessa kodissa asutte? Onko talo/asunto esim. vanha ja saa sitten yleisilmettä siellä asumattoman silmiin "likaisemmaksi"?
Mitä ne muut syyt oli, pystytkö kertomaan? Jos se auttaisi täälläkin näitä "auttajia" ymmärtämään?
Asunto on vanha, 70-luvulta. Remonttia tämä asunto tarvisi ja kipeästi. Se on kuitenkin vuokranantajan asia eikä me tässä sitten voitaisi asua jos remontti olisi.

Mä en nyt kerro muita syitä. Nyt on kyse tuosta sossun painostuksesta asunnon suhteen.
Jos itse asuu uudessa asunnossa, niin voi olla, että kun menee vanhaan, niin näyttää likaiselta vaikka olisi kuinka siivottu.

Tää on niiiiiin totta!!!

 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ja kyllä mullakin ois herneet syvällä nenässä jos joku tulis kaappeihin kurkkimaan :kieh:
Niin todella kivaa. :( Tuntuu, että kaapeissakin pitäisi olla vaatteet tyyliin viivoittimen avulla suoriin pinoihin laitettuna.
Tää on niin totta. :'(
höpsis. meilä ei kurkattu kaappeihin ja kun sanoin sossuille että meillä on eriparikupit antaa kahville sanoivat vain että ei arvotella kenenkään astioita. pääasia on että on astioita mistä syödä ja juoda
 
harmaa
Taidat olla ap kertonut tästä ennenkin?
Anteeksi nyt, mutta jotain kummallista tässä on. Kiukustuit aiemminkin samasta asiasta, jauhoit "lukekaa tarkemmin, se oli vain yksi syy" mutta se on silti ainoa josta valitat. En osaa edes pukea täysin sanoiksi, mutta kirjoituksistasi tosiaan huokuu jotain outoa.
 
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ja kyllä mullakin ois herneet syvällä nenässä jos joku tulis kaappeihin kurkkimaan :kieh:
Niin todella kivaa. :( Tuntuu, että kaapeissakin pitäisi olla vaatteet tyyliin viivoittimen avulla suoriin pinoihin laitettuna.
Tää on niin totta. :'(
höpsis. meilä ei kurkattu kaappeihin ja kun sanoin sossuille että meillä on eriparikupit antaa kahville sanoivat vain että ei arvotella kenenkään astioita. pääasia on että on astioita mistä syödä ja juoda
Paskaa, kun kokemusta on.,

 
Miksei voi vaan elää siten, ettei sossun tarvitse alunperinkään puuttua asioihin?

Meinaan jos se kyyläys ja toiminta (eli huolenpito) niin kovasti ärsyttää ja ahdistaa.

Sairaudelle tai vaikka aiheettomille ls-ilmoituksille ei toki mitään voi, mutta joskus tapaa ihmisiä jotka tuntuu olettavan että on ihan selvää että sossu käy kaikkien luona & ahdistelee pientä ihmistä syyttä suotta.
 
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Taidat olla ap kertonut tästä ennenkin?
Anteeksi nyt, mutta jotain kummallista tässä on. Kiukustuit aiemminkin samasta asiasta, jauhoit "lukekaa tarkemmin, se oli vain yksi syy" mutta se on silti ainoa josta valitat. En osaa edes pukea täysin sanoiksi, mutta kirjoituksistasi tosiaan huokuu jotain outoa.
Mä olen samaa mieltä. Vanhat asunnot mielletään likasiksi, kun asuimme uudessa, kukaan ei sanonut meillä olevan likasta ja samalla siivoamisella , onkikin likasta. Mies on oikein innokas lattian pesijä, eli se paskasuudesta.

Asuimme ensin uudessa, sitten vanhassa.

 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Ja kyllä mullakin ois herneet syvällä nenässä jos joku tulis kaappeihin kurkkimaan :kieh:
Niin todella kivaa. :( Tuntuu, että kaapeissakin pitäisi olla vaatteet tyyliin viivoittimen avulla suoriin pinoihin laitettuna.
Tää on niin totta. :'(
höpsis. meilä ei kurkattu kaappeihin ja kun sanoin sossuille että meillä on eriparikupit antaa kahville sanoivat vain että ei arvotella kenenkään astioita. pääasia on että on astioita mistä syödä ja juoda
Paskaa, kun kokemusta on.,

[/quote
eiköhän silloi nole sitten jo muutakin ongelmaa perheessä jos tuollaisesta valittavat.
 
mie
Mulla on -58 rakennettu asunto ja näkisitte nuo keittiön kaapit!!
Inhoan yli kaiken noita kaappeja, ei ihme ettei oikein innosta mitään sinne
laittaa.
Tosi pienet, kuin kääpiölle tehdyt, puiset, ikivanhat.
Mua iljettää niin etten voi esim. jauhoja laittaa noihin kaappeihin.
Tiskipöytä tosi matalalla pitkälle ihmiselle(taas kääpiölle suunniteltu).
Remontti tulee joskus, mutta tässä menee vielä aikaa...

Kotopuolessa meillä on uudet kaapistot keittiössä, vetolaatikot
ja ne on niin ihanat!

Eli kyllä jos on oikein vanha asunto, se vaan voi näyttää "rähjäiseltä"
joskus. Todisteena myös mun vanha kotitalo, 60-luvulta.
Sitä ei siivoamalla saa kivaksi, se on kuin vanha lato...
 
vierailija
Nojoo toi on turhaa nipottamista. Sit jos menis auri kanas kohteeks ni olisi syytäkin. Mut jos vähän lelui hujan hajan ja siitä syyllistää ni haluu vaan käyttää valtaansa väärin. Mut sit on näitä vilja erikoita joissa hommaa ei hoidetakkaan. Et onko keskitytty liikaa vääriin asioihin? Ku se on helpompaa ja "taviksille" on helpompi motkottaa turhista. Sit on niitä joiden elämä on sekasotkuista ku mielialat vaihtuu nopiasti vedetään päihteitä ja mieli sekoilee. Kyl lapsen kasvatukseen kuuluu rauhallisuus ja vakaus. Ja täytyy olla rehellinen tilanteestaan et voiko tosissaan kasvattaa lasta eikä olla vihainen jos lapsi saa turvallisemman ympäristön muualta et pystyykö muka rehellisesti olemaan täyspäinen kasvattaja ku se sun toiminta vaikuttaa lapseen. Eka pitää hoitaa ittensä kuntoon et voi taata turvallisen lapsuuden se kantaa kyl pitkälle. Eikä tietysti tarvii olla täydellinen. Se et o vähän sotkusta on turhaa nillitystä.
 

Yhteistyössä