Hakutulokset

  1. C

    Minusta tuleekin terkkari!

    Huh :heart: Enpä olisi kuvitellut että näin kivasti pääsisi käymään!
  2. C

    Mitä kaikkea tulee ottaa huomioon koiranpentua harkittaessa/hankittaessa?

    Siinäpä se kysymys tulikin, kertokaahan ihan mitä vain mieleen juolahtaa :) Norwichin terrieriä harkitaan ja tässä aletaan katselemaan mahdollisia tulevia pentueita jahka saadaan nyt harkittua loppuun asti!
  3. C

    Amk-paikan vastaanotto & ilmoittautuminen poissaolevaksi

    Miten käytännössä tapahtuu, mitä perusteita pitää olla että voi olla poissaoleva? Kuinka kauan on mahdollista olla poissaoleva?
  4. C

    Havannankoira, norwichinterrieri, corgi, tiibetinspanieli...

    Millaisia kokemuksia teillä on näistä roduista?
  5. C

    Onko minulla oikeutta asumislisään?

    Minulla on mahdollisuus asua ammattikoulun maksuttomassa asuntolassa, mutta asunkin vuokrakaksiossa avokin kanssa. Laskin opintorahani/asumislisäni määrän Kelan laskurilla ja nollaa näyttää asumislisän kohdalla. MUTTA Kelan sivuilla sanotaan myös näin: Vastaa ei, jos * sinulla on ennen...
  6. C

    Lostia seuranneet, kertokaa mitä tällä kaudella on tapahtunut!

    En ymmärrä tästä hölkäsen pöläystä mutta kiinnostais tietää loppuratkaisu niin pakko katsoa :D Olen siis katsonut edelliset kaudet, mutta en tätä kautta. Kertokaahan pääpointit.
  7. C

    Merkkilaukkuja!

    Pistäkäähän linkkiä merkkilaukkuihin mistä itse tykkäätte/omistatte! Jos omistatte niin kertokaahan hinta ja mistä ostitte, kiitos :) Hinta max 200e.
  8. C

    No nyt se potkas tyhjää

    oli ensimmäinen ajatus tuosta koiraneidistä kun aamulla heräsin ja toinen makas liikkumatta ketarat ojossa lattialla. Nyt se on koko aamun heittäny selälleen ja nukutellut siinä sitten tassut taivasta kohti :o Hölmön näköistä. Onko muiden koirilla yhtä omituisia tapoja?
  9. C

    Miltähän sitä huomenna näyttää

    Nyt ois päivettävää voidetta levitetty iholle, saa nähdä mikä sieltä peilistä huomenna kurkistaa..täplikäs leopardi, raidallinen tiikeri, oranssi porkkana vai tavalliseen tapaan kalkkilaivankapteeni :p
  10. C

    Gluteeniton ja maidoton leivonnainen?

    Ylppäreiden tarjoilua tekemässä, yhdellä vieraista on sekä keliakia ja maitoallergia. Meinasin aluksi tehdä gluteenitonta, mutta sitten tuli asia äidin kanssa puheeksi ja kävi ilmi että vieraalla on myös maitoallergia. Mitäs makeita leivonnaisia sitä tekaisisi, mitä olette itse tehneet?
  11. C

    Minusta sitten tuli kuin tulikin ylioppilas

    JEEEEEEE!! Saa onnitella :D Onko muita tän kevään ylioppilaita, tuliko hyvät arvosanat?
  12. C

    Luottotuotteesi kauneudenhoidossa?

    Miksi? :) -Cutrinin Chooz hiuslakka - Kiinnittää tahmaamatta, ei litistä hiuksia, hyväntuoksuinen -Schwarzkopfin BC bonacure color save hoitosuihke - Käytin tätä monta purkkia pari vuotta sitten ja hiukset oli pehmeät, kiiltävät ja tuuheat. Ajattelin että ei se mitään auta ja jätin sen...
  13. C

    Miten pääsen painajaisista eroon?

    Oikeastaan ihan jokaisena yönä parin kuukauden ajan olen nähnyt painajaisia. Olen aina ollut kova uneksimaan ja näkemään painajaisia, mutta nykyään tiedän jo illalla ennen nukkumaan menoa, että tulen näkemään pahaa unta. Näillä unilla tarkoitan todella pahoja unia, toden tuntuisia ja raakoja...
  14. C

    Ahvenanmaa kesällä!

    Suositelkaahan "must see" paikkoja missä kannattaa käydä? Riittäisköhän kolmen yön matka? Miten/missä olette yöpyneet? Ollaan lähdössä kesällä kun ei kerkeä mitään kunnon ulkomaanmatkaa töiden takia tehdä :)
  15. C

    Mistä löytää juhlakengät kokoa 35?

    Lastenosastolta? Kiinasta? :D Itsellä siis pieni jalka, yhdet ainoat SOPIVAT korkkarit olen kerran kirpparilta ostanut ja niitä on käytetty joka juhlissa siitä asti. 36 on monesti auttamattomasti liian iso, etenkin sellaisissa avo-mallisissa korkkareissa. Eli kengät kokoa 35 (jopa 34) olisi...
  16. C

    Mikä vika vasemmassa korvassa?

    Eli kuntoillessa (kuntosalilla, joskus jopa kevyestä pyöräilystä ) vasen korva menee jotenkin ihan oudoksi, siis ei kuitenkaan lukkoon vaan vähän erilailla, silleen että vaikuttaa puheeseen, kuuloon ja sit kuulee oman hengityksen silleen pään sisällä. Menee tonne nieluun asti, korvan alapuolelle...
  17. C

    Munkkiasiaa! Miten se punainen kuorrutus niihin tehdään?

    Siis se vaaleanpunainen kuorrutus, pomada? Vai onko se sen verran teollista mömmöä että ei saa kotona tehtyä? Se olisi niiiin hyvää :p
  18. C

    Onko karppaaminen laihdutuskuuri, terveellinen elämäntapa vai kumpaakaan?

    Täällä palstalla tutustuin ensi kertaa käsitteeseen "karppaus". Paljon sitä on hehkutettu, mutta on jäänyt vähän epäselväksi se, mitä tällä karppauksella haetaan. Olisin kiinnostunut tällaisesta ruokavaliosta, mutta olen alipainoinen, yhtään ei saisi kiloja lähteä. Inhottaa vaan se ainainen...
  19. C

    Mikähän mulla on?

    Toinen korva menee lukkoon kuntoillessa/hengästyessä. Huimausta (aina ollut, nyt lähiaikoina ollut enemmän). Sit oon huomannut että muistikin on huonontunut: hukkaan päivittäin esim. puhelimen tai hiusharjan, en muista nimiä tai että millä sivulla mun piti netissä käydä. Lisäksi oon ollut...
  20. C

    Löytyykö palstalta kätilöitä/kätilöopiskelijoita? Pääsykokeista

    Hain Amkiin kätilöksi, mutta pelottaa etten pääse pääsykokeisiin..millaisilla arvosanoilla olette päässeet sisään kouluun (minne, milloin), tai ylipäätään pääsykokeisiin? Oliko sisään vaikea päästä?

Yhteistyössä