Minusta sitten tuli kuin tulikin ylioppilas

oi
Onneksi olkoon. Miten meni? Mun tyttö on tämän kevään ylioppilas. Hän kirjoitti kolme L:ää, yhden E :n ja yhden M:n. Tuo M oli iso pettymys, mutta E taas iso yllätys, L:t odotusten mukaisia.
 
Kiitoskiitos kaikille! Meni oikein hyvin, mitä nyt matikasta tuli B, mutta sitä jänskätinkin että pääsenkö läpi! Tavoitteena oli siis päästä läpi, eli tavoite ylitetty :D EMMCB on siis oma rivini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Onneksi olkoon!! :heart: :hug: Millaiset arvosanat sinä sait?
Äidinkieli M
Uskonto M
Enkku C (pisteen päässä ämmästä, kirjoitin syksyllä, nyt oisin sen saanut noilla pisteillä :( )
Psykologia E (ylpeyteni aihe :D )
Lyhyt matematiikka B :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Onneksi olkoon!! :heart: :hug: Millaiset arvosanat sinä sait?
Äidinkieli M
Uskonto M
Enkku C (pisteen päässä ämmästä, kirjoitin syksyllä, nyt oisin sen saanut noilla pisteillä :( )
Psykologia E (ylpeyteni aihe :D )
Lyhyt matematiikka B :ashamed:
Mitäs meinaat jatkossa`?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Onneksi olkoon!! :heart: :hug: Millaiset arvosanat sinä sait?
Äidinkieli M
Uskonto M
Enkku C (pisteen päässä ämmästä, kirjoitin syksyllä, nyt oisin sen saanut noilla pisteillä :( )
Psykologia E (ylpeyteni aihe :D )
Lyhyt matematiikka B :ashamed:
Mitäs meinaat jatkossa`?
Jos sitä kätilöksi pääsisi opiskelemaan niin olisin maailman onnellisin tyttö :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onnea! :flower: =)

Mä itte pääsin ylioppilaaksi keväällä 2000 päivä sen jälkeen kun sädehoidot loppui. Viimeisessä sädehoidossa sain hoitajilta ruusun. =)
Siinä on varmasti ollut rankka kevät :hug: :flower:
Kouluahan mulla ei pahemmin ollut kun enää ruottista puuttui pari kurssia ja sitte kirjoitusten läpimeno. Mutta siis muuten oli rankaa, hoitoja soviteltiin niin, että pääsen kirjoituksiin mukaan.
 

Yhteistyössä