Hakutulokset

  1. K

    Kuinka usein lapsesi on yökyläilemässä?tähän ei sitten niitä -ei ikinä ole ollut juttuja-kun ne ovat jo tuossa toisessa

    Käyvät 2 kertaa vuodessa per mummola. Matkaa on jonkin verran, joten siksi vaatii aina järjestelyä ja autolla ajoa. Muutoin saisivat käydä useamminkin nyt, kun isovanhemmat ovat vielä hyvässä kunnossa.
  2. K

    Kuuluuko lapsilisät kaikille?

    Saa toki. Tällä hetkellä sitä kaikille lapsiperheille maksetaan ja toki sen silloin saa käyttää miten haluaa. Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, toivoisin että verorahani käytettäisiin johonkin muuhun.
  3. K

    Varjovaalit, käykää äänestämässä

    Kävin kävin :)
  4. K

    Kuuluuko lapsilisät kaikille?

    Itse ajattelen osin näin. Tuntuu hassulta, että monissa perheissä säästetään verorahoilla maksettavaa tukea.
  5. K

    Mun lapsuuden ”inhokkiruuat” tuntuu olevan meidän lasten lempiruokia

    Mä tykkäsin lapsena makaroonivellistä. Pitäisikin tehdä lapsille. Eivät ole tainneet koskaan syödä...
  6. K

    Palstaprojekti: VK 12 Väriä kevääseen [KAIKKI äänestämään]

    Lapset auttoivat, joten Kerpeleen pienet ukot sai äänen :D Ovat pikkuäänestäjien mielestä niin iloisia :D
  7. K

    Kakku joka ei ole perinteinen kermakakku, mutta soveltuu myös raskaana olevalle?

    Paremmaltahan se kakku maistuu, kun sitä uskaltaa huoletta syödä. Ehtiihän noita muita ruokia syödä sitten myöhemminkin. Vaihtoehtoja kun kuitenkin on :)
  8. K

    Graduntekijät, oletteko jossain vaiheessa kyllästyneet aiheeseenne?

    Kyllästyin joo :D Toisaalta, ehkä siitä sillä tavalla tuli nopeammin valmista, kun ei jaksanut enää hioa tai etsiä mitään uutta. Ohjaaja sanoi, että työlle pitää olla joko tiukka ulkopuolinen aikaraja tai tekijän pitää kyllästyä aiheeseen. Muuten hommasta tulee ikuisuusprojekti ja ne ei vaan ole...
  9. K

    Kyselkää jotakin...

    Miten oppii valokuvaamaan ja varsinkin käyttämään kameran ominaisuuksia luovasti?
  10. K

    Suuttuisitteko jos pyytäisitte 20e lainaa ystävältänne eikä hän antaisi?

    Alkuperäiseen kysymykseen: kyllä loukkaantuisin. En kyllä muista, koska olisin rahaa lainannut. Varmaan joskus töissä, jos on lompakko jäänyt kotiin. Mulla ei myöskään ole ystäviä, joille en lainaisi. Joskus on joku jäänyt takaisin saamatta, mutta eivät ole olleet isoja rahoja eikä ne ole...
  11. K

    G: Mitä eskarilaisesi osaa?

    Osaa lukea sanoja, mutta ei jaksa keskittyä lukemaan tekstiä yksin. Osaa laskea ja tuntee kellon. Osaa hiihtää ja ajaa pyörällä. Luisteleekin joten kuten. Ei kauhean hyvin, mutta on itse tyytyväinen. Harrastaa milloin mitäkin: jalkapalloa, musiikkia, uintia, sählyä. Vain kahta asiaa kerrallaan...
  12. K

    Kakku joka ei ole perinteinen kermakakku, mutta soveltuu myös raskaana olevalle?

    Jos haluat rahkalla ja kermalla tehdyn: Vadelma-rahkakakku - MTV3.fi - Makuja - Reseptit
  13. K

    Kakku joka ei ole perinteinen kermakakku, mutta soveltuu myös raskaana olevalle?

    Mä tekisin juustokakun, mutta uunissa. Tämä ei ole ihan sitä mitä haen, mutta vastaavanlainen. Tarjoilisin vadelmien kanssa. New york cheese cake – juustokakku - Reseptit - Ruokala - Ilta-Sanomat
  14. K

    Mitenköhän (viljaporsaan) palapaisti tulisi valmistaa?

    Mä laittaisin uuniin. Alkuun 200 ja sitten 150-170 astetta. Mieluusti vaikka 3 tuntiakin saisi olla. Nestettä tarpeeksi.
  15. K

    Miten sairaasti jotkut tienaavat perustamalla oman firman?

    Joskus onnistaa, joskus ei. Aikamoista riskinottoa se on. Pitkiä päiviä, rahahuolia ja talo kiinnitettynä. Elämäntapahomma :)
  16. K

    Palstaprojekti: VK10 NAUHA

    :wave:
  17. K

    Oliko tämä nyt sitten sellainen kauhukohtaus?

    Sellaiselta kuulostaa. Meillä noita oli esikoisen kanssa 3-4 vuotiaaksi asti. Joskus kohtauksia saattoi tulla joka yö ja joskus oli kuukausien tauko. Vähitellen sitten jäivät pois. Meillä kohtaus kesti 15-20 minuuttia ja loppui hetkessä. Sitten juotiin vettä tai käytiin vessassa ja jatkettiin...
  18. K

    taloussanomat: Varo, näin kodista tulee vankila. Mitä mieltä?

    Mulla on muutamakin sellainen ystävä/tuttava. Usein ovat olleet alalta, jolla tieto vanhenee äkkiä tai töitä ei vaan ole ollut yhtä paljon kuin tekijöitä ja alanvaihto onkin sitten ollut pidempi juttu.
  19. K

    taloussanomat: Varo, näin kodista tulee vankila. Mitä mieltä?

    Eniten mua huolestuttaa tämä lause: Pakkanen huomauttaa, että joskus työmarkkinoilla olevaa kovaa kilpailua on myös helppo paeta kotiin. - Äitiys on arvostettu rooli. Aina kun työmarkkinoilla on tiukkaa, puheet siitä, kuinka tärkeää äidin olisi olla kotona, lisääntyvät mystisesti. Tätäkin...
  20. K

    Onko turkoosi ulkohaalari mielestänne poikien?

    Sopii tytöllekin, joillekin tytöille värinä jopa tosi hyvin ;)

Yhteistyössä