Hakutulokset

  1. V

    jos joku ennustaja tai ennustusta opetteleva haluaa ennustaa mulle niin laita yv:tä

    mieli tahtois tietää tulevaa mutta kaikki netin ilmaset ennustajatkin perivät maksua :/ jos siis joku täällä haluaa kortteja tai muuta ennustustapaa käyttäen katsoa tulevaisuutta niin otan kaiken mielelläni vastaan :) myöskin eräs tapahtuma menneisyydessäni askarruttaa joten jos näet...
  2. V

    vampyyritarinoiden ystäville!!

    On sitten sairaan hyvä kirja tuo ystävät hämärän jälkeen. sain sen hopotuskampanjasta ja ensin pelästyin kun sivuja oli 607 et kuinka kahen lapsen hoidon ohella noin paksun kirjan luen ja sit kun sain sen alotettua niin 2pv myöhemmin oli luettu!!! juu ja hoidin ne lapsetkin kyllä..onneks oli...
  3. V

    G)Hulluin asia jonka olet tehnyt ihan muutama minuutti synnytyksestä??

    Tai siis mikä voi kuulostaa hassulta muiden mielestä... itellä esikosta kävi niin että hoitaja tuli kysymään haluanko puhua äidin kanssa kun se huolesta soikeena jo soitteli että mitä tapahtuu ja toki halusin saman tein sille kertoa vaikka mua tikattiin parasta aikaa. aika nopeesti tuli...
  4. V

    onko kellää suurta toivelaulukirjaa 16? tai laulun sanoja tähän...

    etsin ota hänet vastaan laulun sanoja ja jos löytyy nuotit niin olis kiva juttu! jos joku viitsis laittaa edes sanat niin olis tosi kiva juttu! jäi päähän osa tosta tekstistä veljen hautajaisissa ja haluisin sitä hieman opetella kun oli kaunis laulu!
  5. V

    rakkauden muisto

    Rakkauden muisto Mik`s lähdit sä pois Hyvästelemättä mua? Tiesithän sä Että mä rakastan sua! Surun viiltävä tuska mun sydämessäin. En halunnut ois sun Lähtevän näin. Jos tän aavistanut oisin, Tehnyt olisin toisin. Halannut lujaa, viimeistä kertaa! Kerännyt muistoja yhteisiä...
  6. V

    laitettaskos taas uusia näytenumeroita ja ilmasia tavaroita sekä keräilyjä??

    siis mielellään sellasia joissa linkit toimii.... uusien lehtien toivossa ;)
  7. V

    uskaltasko tolle sairastavalle antaa jo puuroa iltapalaksi??

    kyse siis vuosikkkaasta joka on kyl syöny tänään jo ruokaa ja suorastaan vaatinu sitä(ei ihan normaalia määrää kuitenkaan) eile tuli ruoka ulos jos annoin liikaa kerralla(1prk hedelmäsosetta esim) tänään on syöny pikkupurkillisen kerrallaan ja pysyny sisällä mut annanko puuroa vai vaan...
  8. V

    voisko joku millään...??

    tulla vaihtaan meiän 1veelle vaipan!!!???? just vaihdoin ja heti melkein rutautti kurapaskat ! esikollakin oli äskön mitä sanoin kuvaamattomin vetelämäärä pökissä ettette voi uskoa!! helvetin mahatauti!!!! mua niin yököttää toi haju |O :$ :x :headwall:
  9. V

    G)kumpi on mielestäsi pahempi?

    pienen lapsen oksennustauti vai paskatauti? mun mielestä jälkimmäinen kun se haisee niin ällöttävän makeelle ja niitä vaippoja saakin vaihtaa triplasti ainakin normaaliin määrään päivässä! positiivista asiassa on se että joka päivä tulee vietyä roskat pois tai aamulla taju on kankaalla kun...
  10. V

    sataakos teillä lunta/räntää juuri nyt??

    meillä sataa!! voi voi taas jos kaikki omenankukat ja kirsikan kukat tykkää kyttyrää kun öisin hallaa ja päivisin sataa räntää! niin ja +8 oli lämmintä vaikka tuntu ihan kuin olis ollu nollassa..hyrrr :x
  11. V

    mymmy myy!!!

    kerranki kun rekkauduinkattoos vanhoja kirjotuksia yms niin huomasin etttä olit mua haeskellu tossa muutamia viikkoja sitten..oon varmaan jurikin kerenny katoon koneelta kun en ole nähny alotustasi..sori vaan!! ja kyllä mulla oli keskolassa poika -04 vuonna taysissa! olitko sinä kenties...
  12. V

    Vähän taas tyhmä kysymys mut en netistä löydä!! (turvalaitteen hyväksyneen maan numerosta )

    kun siinä turvaistuimessa mistä aiemmin kyselin niin oli numero 1 sen E:n vieressä..mistä tiedän mitä maata se tarkoittaa kun en löytäny ainakaan liikenneturvan sivulta sitä....??? josjoku tietää niin valaskaa tyhmää... heh..huomaatteks..oon kerranki rekkautunu :kieh:
  13. V

    sh-äiti hoi!!! sulle kysymys yhestä runosta minkä värssyä mulle kirjotit pari pv sitten!!!??

    elikkä olen se jonka mummu kuoli pari päivää sitten!! tällä kertaa ihan omana itsenäni!! laitot mulle runon pätkän...emme pyytäneet luojalta päiviä lisää vaan yhdessä kutsuimme taivaan isää jne.. voisitko olla kiltti ja laitta mulle tuon kokonaisuudessaan tuon runon tai linkin mistä voisin...
  14. V

    poistettinko se mun alottama ketju niistä kuolleista nokian lapsista??

    olisin vaan kattonu onko kukaan kuullu uutta mut en löydä sitä enää....
  15. V

    terveisiä sappileikkauksesta!!

    :wave: Täällä sitä ollaan jo kotona suht ok voimissa..mitä nyt maha on kipee ja hartiapiikki mikä aiheutuu siitä hiilidioksidista mitä maahaan tungettiin on aika äklö juttu mutta onneks kipulääke auttaa hyvin!! neljä reikää mahassa ja yhtä joskus hiukan tulehtunutta sappirakkoa ja kiveä...
  16. V

    minkälainen yöpuku on teidän n.kuukauden ikäsillä??

    nyt kun on lämmintä sisällä että ulkona??? meillä oon laittanu jos on viileempää niin koko haalarin ja nyt on ollu lyhköhihasella bodyllä peitto päällä! laitatteko te peittoa vai annatteko nukua ilman vai nukkuuko edes ilman peittoa... pakko kysyä kun en näistä kesävauvoista tiiä mitään...
  17. V

    saikos kesävauvaa...???

    kun ekaa kertaa ulkoillaan tässä viikon ikäsestä niin saako sillon olla vaikka koko päivän ulkona vai pitääkö olla pieniä aikoja kerrallaan??? päivällä käytiin puolen tunnin kävelylenkki minkä jälkeen tulin vauvan kanssa sisälle ruokaa laittaan mutta jos muuten oltas voitu olla ulkona niin eikös...
  18. V

    poika syntyi : D

    viime tiistaina 22 päivä. klo 5.18. painoa oli 4120g(paino arvio kahden viikon takaa oli 3100 joten tais pitää lekurin sanoma en-oikein-tarkkaan-saa mitattua-kun-niin-alhaalla-jo paikkansa :whistle: pituutta oli 50cm. synnytyksen ksto oli jopa 4h 30 min...hyvä kun ymmärsin sairaalaan lähteä...
  19. V

    onko teillä tuntunu tältä ennen synnytystä??

    alapäässä tuntuu supparin tai jos vauva puske niin ihan kuin olis emätintä pitkin tulossa kupla joka ei kuitenkaan tule ulos asti?? mulla ollu muutamana ehtoona jo kipeitäki suppareita tais iis puolikipeitä mutta ne on loppunu ku seinään yöllä... mut mietin tota "kuplatunnetta" et onko se...
  20. V

    tuntuuko tai onko muilla tuntunut rv 40:llä...??

    silleen että ihan kuin tuolta rööristä kohta jo pulpahtas jotain...kun siis välillä kun se supistaa tai liikahtaa siis vauva niin mulla tuntuu kuin iso kupla tulis emätintä pitkin ulos päin...ja tuntuu ihan tossa häppäreillä asti jo.. :whistle: kipeitäkin suppareita on tullu muutamana ehtoona...

Yhteistyössä