G)Hulluin asia jonka olet tehnyt ihan muutama minuutti synnytyksestä??

Tai siis mikä voi kuulostaa hassulta muiden mielestä...

itellä esikosta kävi niin että hoitaja tuli kysymään haluanko puhua äidin kanssa kun se huolesta soikeena jo soitteli että mitä tapahtuu ja toki halusin saman tein sille kertoa vaikka mua tikattiin parasta aikaa. aika nopeesti tuli puheltua puhelimessa kun esikoinen ei jääny rinnalle vaan lähti teholle eli ei ollu mitään vierihoitoja tmv sen verran kerkes mulle näyttään poikaa ja numerolappua...
ilmankos tuo puhelin on ollukki kauheesti käytössä :LOL:

oli aika hassu ääni äiteellä kun kuuli että just syntyny ja mua tikattiin parasta aikaa :whistle:

onko muut yhtä höpöjä vai oonko ainoo???
 
ahaa ja kukaan muu ei oo tehny mitään mitä pitää hölmönä tai hulluna asiana...mää lähden nukkumaan sitten ja tuun huomenissa katsoon jos täällä joku muuki höynähtäny olis :ashamed:
 
Mä pyysin ja pyysin ettei mua ommella kokonaan kiinni niinkun naisten ympärileikkauksessa. "Jättäkään hyvät ihmiset edes pieni rako, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka täälkin värkillä olis joskus vielä käyttöö." :LOL: Sillon ei kyllä naurattanu.
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä pyysin ja pyysin ettei mua ommella kokonaan kiinni niinkun naisten ympärileikkauksessa. "Jättäkään hyvät ihmiset edes pieni rako, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka täälkin värkillä olis joskus vielä käyttöö." :LOL: Sillon ei kyllä naurattanu.
aika paha..ei tullu mun mieleen pyytääkkään mokomaa esikon jälkeen...mulle oli ihan sama vaikka olis hitsanneet koko ärkin kiinni ; D
tai ainakin sillä hetkellä oli sama asia mitä ne teki...
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
ensimmäiset sanat oli ku tyttö synty et "Allu sai leikkikaverin" :LOL: :LOL: :D :D ja sit sen jälkee ku tikkailtii ni höpöttelin mukavia ilokaasupöllyissä..
mulle se ilokaasu ei tehny mitää vaikutusta..kai mä sit oon umpisyntymä humalassa jo valmiiks...kyl mä sitä imppasin aikas ahkeraan mut ei ni ei..olikohan se päälläkään ??
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä pyysin ja pyysin ettei mua ommella kokonaan kiinni niinkun naisten ympärileikkauksessa. "Jättäkään hyvät ihmiset edes pieni rako, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka täälkin värkillä olis joskus vielä käyttöö." :LOL: Sillon ei kyllä naurattanu.
Ja mie pyysin kursimaan kunnolla kokoon, mut ei suostunut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä pyysin ja pyysin ettei mua ommella kokonaan kiinni niinkun naisten ympärileikkauksessa. "Jättäkään hyvät ihmiset edes pieni rako, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka täälkin värkillä olis joskus vielä käyttöö." :LOL: Sillon ei kyllä naurattanu.
aika paha..ei tullu mun mieleen pyytääkkään mokomaa esikon jälkeen...mulle oli ihan sama vaikka olis hitsanneet koko ärkin kiinni ; D
tai ainakin sillä hetkellä oli sama asia mitä ne teki...
Mä vaan halusin että ne olis lopettanu jo sen tikkaamisen.
 
BABY
ONKO TÄÄ NYT HULLUA??POIKA SYNTYI 7.04 JA 7.10 JO SOITIN KAVERILLE ETTÄ POIKA TULI.KAVERI SIIHEN ETTÄ KUULLOSTAT SILTÄ KUN MITÄÄN EI OIS TAPAHTUNUT,MÄ SIIHEN ETTÄ JOO OLIHAN KEIKKA JA TULI TÄÄKIN KOETTUA;)HENGISSÄ OLLAAN JA HYVIN VOIDAAN
 
Sangria
no mää tokaisin silloin kun ne toi syötäviä ja juomisia siihen, etten mää nyt kyllä mitään shampanjaa juo :snotty: se mehu oli sellaisessa hienossa lasissa :D tää oli esikoisen aikaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
ensimmäiset sanat oli ku tyttö synty et "Allu sai leikkikaverin" :LOL: :LOL: :D :D ja sit sen jälkee ku tikkailtii ni höpöttelin mukavia ilokaasupöllyissä..
mulle se ilokaasu ei tehny mitää vaikutusta..kai mä sit oon umpisyntymä humalassa jo valmiiks...kyl mä sitä imppasin aikas ahkeraan mut ei ni ei..olikohan se päälläkään ??
Mä keksin mukavas hyvän idéan ja kysyin et pyörrynköhän jos vedän tarpeeks pajon ja nopeesti. Yritin, vaan mokomat estivät.
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä pyysin ja pyysin ettei mua ommella kokonaan kiinni niinkun naisten ympärileikkauksessa. "Jättäkään hyvät ihmiset edes pieni rako, ei sitä ikinä tiedä jos vaikka täälkin värkillä olis joskus vielä käyttöö." :LOL: Sillon ei kyllä naurattanu.
aika paha..ei tullu mun mieleen pyytääkkään mokomaa esikon jälkeen...mulle oli ihan sama vaikka olis hitsanneet koko ärkin kiinni ; D
tai ainakin sillä hetkellä oli sama asia mitä ne teki...
Mä vaan halusin että ne olis lopettanu jo sen tikkaamisen.
mulla ei kauheesti ollu tuntoo alapäässä...ei siis mitään tuntoo ollu koko aikana seuraavina päivinä kylläkin...toinen puoli värkkiä oli ihan mustana ja turvoksissa...arvakkaa oliks kiva kävellä sairaalan korjuutöiden takia eka yläkerran kautta teholle sen sata kertaa päivässä poikaa katsoon vaikka se olis oikeesti ollu yhen käytävän päässä siitä missä ite olin :X
 
Esikoisen synnytyksen jälkeen menin suihkuun. Heikotti kovin, mutta olin hirveän huolissani siitä, että sotken kylppärin vereen ja yritin koukkia pesemässä veriä lattialta pois. Mies sitten toppuutteli, että keskity sinä pesemään itsesi ja pysymään pystyssä. Että kyllä ne työntekijät sitten siivoo jäljet :D Vähän piti sitten kuitenkin huuhtoa niitä...

Jälkeenpäin vähän huvitti tuo ja toisen synnytyksen jälkeen en jäänyt veriä luuttuamaan.
 
tää ei oo mitenkään hassua mut mä pomppasin vaan sängyltä ylös kun kätilö vei poikaa puntarille. no verethän sieltä valahti ja kätilö seisoi suu auki et ei sieltä vielä nousta. menin sitten takaisin sänkyyn.
 
vähän OT mut miehen kans täs yks ilta muisteltiin pojan syntymää ja mä mietin sitte ääneen että minkähän kokoinen se kohtu on ihan loppuvaiheessa. no mies sitte siihe alko selittää :no eihän se iso ollut ku se näytti sitä mulle . se nosti sen siihen pöydälle ja punnitsi etsä muista?!"

joo.kulta se tais olla istukka.
 
vieras
mä olin ihan kauhuissani kun lapsi syntyi. katsoin että sillä on joku kehitysvamma (nenä oli vähän littana) ja itsellä oli niin kovat kivut etten oikein halunnut lasta viereeni. halusin vaan nukkua... se väsymys oli jotain mieletöntä, en ollut nukkunut päiväkausiin ennen synnytystä.
pääsin nauttimaan vauvasta ihan kunnolla vasta kun hän oli noin viikon ikäinen ja sain nukuttua yhden yön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olin ihan kauhuissani kun lapsi syntyi. katsoin että sillä on joku kehitysvamma (nenä oli vähän littana) ja itsellä oli niin kovat kivut etten oikein halunnut lasta viereeni. halusin vaan nukkua... se väsymys oli jotain mieletöntä, en ollut nukkunut päiväkausiin ennen synnytystä.
pääsin nauttimaan vauvasta ihan kunnolla vasta kun hän oli noin viikon ikäinen ja sain nukuttua yhden yön.
Tästä tuli mieleen mun toinen hassutus. Tämä tapahtui toisen synnytyksen jälkeen.

Vauvan silmät oli turvoksissa ja ummessa syntymän jälkeen ja minä kauhistuin, että onko sillä silmiä ollenkaan :'( Onneksi oli sentään ja parin päivän päästä ne sitten lopulta jo aukenivatkin.

 

Yhteistyössä