Hakutulokset

  1. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Jos toi ultra todella menee noin pitkälle niin soittaisin kyllä ja kysyisin onko joku sekaannus. Useimmilla toi kuitenkin on rv 11 tai 12. Harvemmilla edes rv 13. Koskaan en ole kuullut että olis 14+.
  2. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Meilkein alusta asti olen käyttäny omia farkkuja nappi auki ponnarin avulla, mutta nyt se ei enää riitä vaan täytyy käyttää äitiysfarkkuja julkisilla paikoilla. Kotona sitte vaan collareita. Paino ei ole noussut yhtään, mutta maha on aika pallo. Mulla on ultra ensi viikon keskiviikkona. Silloin...
  3. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Voi ei Vauveli vanhalle! Olen tosi pahoillani teidän puolesta! :cry: Ei nyt varmaan paljon lohduta, mutta kuten joku muukin sanoi, nää keskenmenot on tosi yleisiä eikä ne kerro siitä ettei jo seuraava kerta voisi onnistua loppuun asti! <3 Tsemppiä menetyksen käsittelyyn ja onnea uuteen yritykseen!
  4. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Ratsastus on mun ainoa harrastus mutta olen sen jättänyt jo pois. Terkkarin mukaan vois vielä käydä, mutta tiedän että jännittäisin kuitenkin vähän, enkä viitsi lähteä sinne stressaamaan. Ja sit jos oikeesti tippuiskin niin kyllä olis huono omatunto. En ole kyllä varmaan kymmeneen vuoteen...
  5. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Kyllä se meillä on ollu ainoana peittona, mutta ei meillä hirveän kylmä olekaan. Ja toisaalta meidän ipana kyllä nyt taaperona jo potkii peiton pois, ettei sillä peitolla niin väliäkään ole. :D Jossain vaiheessa pidin sillä yöpuvun päällä äp:n villahaalaria. Ja unipussi on tietysti yksi...
  6. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Onnea plussasta! Ei kai sinne neuvolaan muuten tarvi varautua, mutta ne kyselee sinun, vauvan isän ja sinun lähisuvun sairauksista, joten niitä kannattaa vähän kerrata jos ei ole mielessä. Esim. diabetes, sydänsairaudet jne.
  7. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Vauveli vanhalle, huomasin, että tuossa mun ultrakuvassa lukee viikot näin: 7w5d+/-5d. Eli tarkoittaisko, että mitta saattaa heittää 5 päivää?
  8. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Me käytiin eilen ultrassa. Syke löytyi ja pikkuinen vastasi viikkoja. :) Jotenkin on silti varovaisempi olo kuin esikoisen aikaan varhaisultran jälkeen. Ehkä tässä on nyt saanut niin paljon lukea näitä surullisia tapauksia. :( Joku kysyi imetyksestä. Imetän vielä kohta 2-vuotiasta esikoista...
  9. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Voi ei Theran! Ihan kamalaa! :cry:
  10. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Sun tarvii laittaa kotikissalle yksityisviestiä että haluaisit liittyä ryhmään niin saat häneltä fb-profiilin nimen, kenet pyydät kaveriksi. Ei sitä Facebookissa haulla löydä kun on salainen. Pysyy oma liittyminenkin salassa tutuilta! ;)
  11. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Tervetuloa uusille! :) Kyllä on Catharin todella kurja tilanne! :( Paljon voimia! <3 Ikävä tilanne on myös Theranilla. :unsure:Toivottavasti kuitenkin selviät säikähdyksellä tällä kertaa! Meillä on huomenna illalla ultra. Vähän jänskättää, mutta tuskin yöunia menetän. Voi olla että...
  12. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Olen saanut fb-asiani hoidettua. Kiitos osallisille! :) Olin lähettänyt Kotikissalle jokun muun viestin kuin yksityisviestin. Enpä tiennyt että täällä muitakin viestejä on... Joten olkaapa muutkin tarkkoina mitä viestejä lähetätte! :) Tai ehkä olen ainoa tumpelo. :D
  13. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Catharin tsemppiä! <3 Voi hitsi Theran! Voihan ne melko runsaatkin vuodot olla normaaleja. Pidetään peukkuja pystyssä nyt kyllä niiiiin kovin!
  14. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Haluaisin liittyä siihen fb-ryhmään ja laitoin kotikissalle viestiä eilen, mutta vastausta en ole vielä saanut. En tiedä nyt onko viesti edes mennyt perille, vaikka toisaalta ei ole Kotikissa käynyt tässä ryhmässäkään, joten ehkä ei vain ole ehtinyt käydä Kaksplussassa. :) Onnistuiskohan muuten...
  15. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Vastaankin itse, että MLL:n mukaan ulkomaisissa pakastemarjoissa on listeriariski ja siksi kuumennettava.
  16. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Kyllä mun mielestä voi itse poimittuja marjoja syödä suoraan pakkasesta ja kesällä sitten suoraan puskasta. Paitsi että Eviran mukaan kaikki raakana syötävät vihannekset pitäisi pestä hyvin. Koskeekohan tämä myös marjoja? Tää kasvisten peseminen liittyy listeriaan, mutta mikä noissa...
  17. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Se viesti tulee käsittääkseni kun joku "tykkää" viestistäsi. Aika hassu juttu. :D Paljon halauksia kaikille keskenmenon kohdanneille ja paljon onnea uuteen yritykseen! <3 Toivottavasti kaikki tuhrut on ihan harmittomia! Onnittelut kaikille ultrassa pikkuisen nähneille! :) Meillä on nyt...
  18. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Ihan kaikkea viime käynnin jälkeen juteltua en ehtiny vielä lukea, mutta ajattelin kuitenkin ilmoitella ittestäni. :) Pahoinvointia ja oksentelua on ollu jo viikon verran ja toissapäivänä kävin ostamassa ne pahoinvointirannekkeet. Kyllä ne yllättäen tuntuu toimivan! Parina edellisenä yönä...
  19. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Minäkin jätin jo ratsastuksen kokonaan. Sen vuoksi piti paljastaa raskaus mun perheelle, kun olen käyny nykyään mun äidin kanssa samalla tunnilla. Mustakin on tullu "tätiratsastaja"! Huhhuh! :p Pari viikkoa sitten mietin, että jos vain soittaisin ratsastuksenopettajalle ja pyytäisin sitä...
  20. Cembalo

    Lokakuun lapsoset 2016

    Vauveli vanhalle Neuvolassahan ne kuitenkin laskee sun lasketun ajan edellisten kuukautisten mukaan ja muuttaa sitä sitten tarpeen mukaan ensimmäisessä kunnallisessa ultrassa. Eli kyllä mun mielestä sulla olis virallisesti viikkoja nyt 5+0. Ja luultavasti tuo laskettu aika ei mihinkään muutu...

Yhteistyössä