Hakutulokset

  1. Hömpsähdys

    Juurihoito ja kipu

    Mietin tässä että kun mulle tehtiin hampaaseen juurihoito ja se oli todella tulehtunut, niin onko normaalia että se on vielä tänäänkin yhtä kipeä kun eilen? Sain siis antibiootit ja särkylääkettä, mutta edelleen todella kipeä : /
  2. Hömpsähdys

    Menkoista

    Mä täällä ihmettelen että mihinkäs mun menkat on jääny, ovat nyt kaksi viikkoa myöhässä.. Raskaana en voi olla. Mitähän kaikkia syitä voi olla kuukautisten poisjääntiin?
  3. Hömpsähdys

    Mitähän tauteja on liikkeellä?

    Siinähän se kysymys jo tuli... (kyselen tyhmiä joo) Tyttö valittaa kurkkukipua ja tuntuu vähän lämpimältä.. : /
  4. Hömpsähdys

    Laihdutus asiaa (karppaus)

    Elikkäs, Minulla on liikuntarajotuksia jonka vuoksi en saisi syödä kun 1200 kaloria päivässä jos en pääse liikkumaan ollenkaan. Huomasin että karppauksella ainakin lähtee nesteet, painosta en tiedä. Kysymys onkin että jos ajatellaan esim. ateriaa jossa on 100g naudanjauhelihaa ja paljon...
  5. Hömpsähdys

    Tyhmä kysymys

    Eli tein lihapullia to-pe välisenä yönä. Niitä ei varmaan enää uskalla syödä?
  6. Hömpsähdys

    Lihapullaresepti

    Nyt hyviä lihapullareseptejä kiitos! En ole koskaan ennen tehnyt, että ei heti mitään kauheen monimutkasta. Niin ja korppujauhoja ei löydy, haittaako se? Kiitoksii :D
  7. Hömpsähdys

    Jokos kaikki

    Nukkuu? Mä en vaan saa unta.. Tylsyys iskee..
  8. Hömpsähdys

    Influenssa rokotus

    Mulle tarjoutui mahdollisuus saada tuo influenssa rokotus. Voiko siinä olla jotain haittavaikutuksia tms? En ole koskaan ennen ottanut niin en tiedä rokotuksesta yhtään mitään.
  9. Hömpsähdys

    AAArgh!

    Mä oon niin väsynyt tähän kipuiluun! Helvetillisiä hermokipuja joihin ei auta mikään ja nyt uutuutena epäillään että kyynerpäässä on jotain vikaa. Mä en vaan jaksa! Loppuiskohan tää joskus? |O :headwall: :headwall:
  10. Hömpsähdys

    Huomenna...

    ... se vihdoin tapahtuu! Pätkäsen persiiseen asti olevan tukkani lyhyeksi (tuohon olkapäille) ja kunnon punanen väri perään! Josko tää mun pää kevenis monta kiloa :D Ei malta oottaa huomis aamua! (Olo on kun pikku lapsella jouluna)...
  11. Hömpsähdys

    Psyk.polin toiminnasta

    Mun oma hoitaja sanoi että olen selvästi masentunut ja että lääkitystä pitää tarkistaa mahdollisimman pian. Kysyin että koska se tapahtuisi, "no 1.10 sulla on lääkärille aika". Ja tästä keskustelusta on jo pari viikkoa aikaa. Ja tiedän että mä menen todella nopeasti huonoon kuntoon. Toinen...
  12. Hömpsähdys

    Vantaan HopLop

    Onkos kukaan käynyt tuolla? Kiinnostas vaan tietää että pääseekö sinne pyörätuolilla? Espoon HopLoppiin pääsee, mutta tyttö haluis tonne vantaalle mennä.
  13. Hömpsähdys

    6 vuotis neuvola

    Saako tuossa 6 vuotis neuvolassa rokotuksia? Tytöllä on hirveä hätä kun ei tiedä saako vaiko ei... : /
  14. Hömpsähdys

    Laihis *turhis*

    Mistä johtuu että heti kun tietää ettei saa syödä herkkuja niin niitä tekee koko ajan mieli? Normaalistikkin oon ehkä kerran viikossa jotain herkkuja syönyt ja nyt tekee jatkuvasti mieli :D |O
  15. Hömpsähdys

    Hormonipoli

    Onko kukaan käynyt hormonipolilla? Mulla on sinne aika kun kuukautiset oli monta kuukautta hukassa. Haluisin tietää että mitä siellä tehdään? Jännittää : /
  16. Hömpsähdys

    Sanokaahan *niiin turhake*

    Kuka ihme täällä sotkee koko ajan???? Saa siivottua, niin ei kauaa mee kun tää näyttää taas siltä että joku on räjäyttänyt pommin täällä. :headwall: Tytön kanssa asutaan kahestaan, että ei luulis sitä sotkua tulevan ihan heti siivouksen jälkeen. Okei, noi kissat on taas yöllä riehunu...
  17. Hömpsähdys

    Ei vaan jaksais

    On vaan niin pirun väsynyt tähän kipuiluun. Aina odottaa vaan iltaa että voi ottaa kunnon särkylääkettä, päivällä ei voi ottaa kun niistä lähtee taju veks. Ilta tulee ja ei uskallakkaan ottaa sitä lääkettä, miettii vaan että mitä jos en herääkkään siitä tokkurasta kun tyttö herättää aamulla...
  18. Hömpsähdys

    Mun kisut *sis. kuvan*

    Mistä johtuu että kisu änkee aina tietokoneen näppikselle tai muuten vaan tietokoneen eteen, etten vahingossakaan nää mitään :D Aina nuo löytää just sen paikan missä "häiritsee" mua mahollisimman paljon :whistle: Mutta on ne vaan niin ihania :heart:
  19. Hömpsähdys

    ARGH!

    Mikä siinä on, kun sulla on aika jonnekkin niin siellä pitää olla just tasan silloin. Mutta kun on sovittu että pidetään kokous mun kotona niin ne viranomaiset saa olla myöhässä niin paljon kun huvittaa. Eikä kukaan soita ja ilmota että myöhästyy. Tilanne: kahelta ois naikkosen pitänyt tulla...
  20. Hömpsähdys

    Halvatun kissa!*turhis*

    Taas se sen teki! Yrittää aina hyppää syliin kun istun tässä koneella ja kun vielä pieni rääpäle on niin yrittää kiivetä jalkaa pitkin. Unohdin koko jutun taas ja yhtäkkiä iski kynnet jalkaan kiinni ja sitten mun suusta kuuluikin ärräpäitä. Kissa säikähti ja nyt mulla on 20cm pitkä vuotava haava...

Yhteistyössä