Hakutulokset

  1. villiviina

    Mä oon ollu Viiviliina jo 4vuotta..

    Keksikää mulle uus nikki.. Jos vaikka vaihtais..Tai sitte ei :whistle: :D
  2. villiviina

    Mun rakas lapseni on kadonnut!

    Se joka ennen oli äitin hunalapala, suputtu korvaan, otti kaulasta kiinni, totteli kun sanottiin, oli ystävällinen ja ymmärtäväinen... Kuka perkele sen on vieny |O Tilalle on jätetty vihainen lapsi joka ei tottele mitään, mikään ei kelpaa, tekee niiiiiiiiiiiiin tahallista kiusaa että saa...
  3. villiviina

    Lelut on ihanii.. *sisältää leuhkimista ja kyssärin*=)

    Oltiin shoppailemassa prismassa aikamme kuluksi, Lapset haistoivat tilanteen ja leluihin meni 100e... Taas muistin et miks mä en käy koko revohkan kanssa prismassa joka viikkko. Mut minkäs teet, lelut on niin ihania! Onko täällä muita hömppä äitejä jotka tykkää leluista, lukee lelulehdet...
  4. villiviina

    Poika näytti mulle hauskan pelin..

    Tää on kivaaa... http://pelikone.fi/pelit/muut/Super-Crazy-Guitar-Maniac-Deluxe-3/2153&fs=1
  5. villiviina

    Turvaistuin asiaa..

    Mikä turvaistuin (selkä meno suuntaan) 1 vuotiaalle olisi sellanen joka veisi vähiten tilaa, ei siis leveydestä vaan niin että lepposasti mahtuis siihen etu ja takapenkin väliin, ilman että etupenkil pitää ajaa sierain tuulilasissa.. Kertokaa nyt te viisaat palstalaiset.. :D
  6. villiviina

    Nyt me sit ostettiin se paska

    Auto jossa ei ole muuta kuin vikaa ja vie bensaa niin paljon et meil ole varaa kun seisottaa sitä pihalla :D http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/showImages.jsp?portal=auto&carId=31.2168416&imgId=1137424279&showAllImgs=true&.pkg=12253553686080 Kiva sil on...
  7. villiviina

    Sairaalan tämänkin päiväinen poistettu..

    NettiTV:stä.. Tyhmää.. Poistais sit ne kaikki :/
  8. villiviina

    Anteeks jos loukkaan mutta (nimestä)

    Kastetuissa oli kastettu tyttövauva URPU :o .. En ole ennen kuullu ja aika hirvee.. :whistle:
  9. villiviina

    Mistähän vois johtua astman tasapainon heilahtelu...?

    Tässä nyt n. pari kuukautta menny niin päin persettä et ei mitää rajaa.. Piiitkän aikaa, siis pari vuotta vointi ollu todella hyvä. Mitään poikkeavaa ym uutta tai erikoista ei ole tapahtunu.. Ei ole kivaa.. Sairaalassakin täytyny käydä välillä avuilla :ashamed:
  10. villiviina

    Miksi meil aina vaikeimman kautta taudit...AINAAAAAAAAAAA..

    Nyt tuolla 1.5v poitsulla enterorokko. Ja eipä tietenkään meillä selvitä siitä muutamalla näpyllä ja päivän kuumeella niinkuin tässä lähipiirissä muilla.. Isoja rakkula-alueita tulehtunut, kuumetta ollu su saakka, sormet ei liiku kunnolla kun on niin näpyillä/rakkuloilla, oksettaa, mitään ei...
  11. villiviina

    G:Mikä sana ei taivu suussa?

    Siis mulla toi explorer..eiku oliko se noin.. siis exproler.. :whistle: :D
  12. villiviina

    Mä oon vähän tyhmä mut, ei leikkaa..

    Kun tilaan nettikaupasta jotain missä hinta on puntana niin laskenko mä hinnan tämän hetkisen kurssin mukaan vai siis muuttuuko hinta euroiksi jotenki automaattisesti.. :whistle: Pliis....
  13. villiviina

    Meidän poika on kadonnu..

    Ois pitäny tulla peri tuntia sitten kotiin. Ei puhelinta mukana (yllätys yllätys), eikä kellään kamulla.. Nyt lähen ettiin.. :headwall:
  14. villiviina

    Nyt tuli viiminen naula mun arkkuun-...

    400 metrin päähän tulee hesburger :whistle:
  15. villiviina

    Mä tilaan nää..

    Ehkä.. http://www.hobbyhall.fi/ Tosin toisen värisenä..
  16. villiviina

    Auttakee auttakee..

    Tyttö (7v) sai perjantaina MPR rokotteen ja nyt sitte tässä pari tuntia itkeny silmät punasiks kun kättä särkee. Olkavarsi on punanen ihan kauttaaltaan.. Siis mikä ihmeen juttu tää nyt on? Oisko tota aiheellista lähtä näyttää päivystykseen. tuo tyttö ei pienistä valita ja nyt ulvoo ääneen..
  17. villiviina

    Mä en tajuu yhtä kaveria/tuttua.. Valehtelusta..

    Siis selailin tota huutista, sit osu silmään yks myyjän nimimerkki. Tein vähän salapoliisityötä ja varmistuin että tuttu hän on. Katselin hänen ostojaan sieltä ja tuumasin vaan että aika paljon paskaa hän on mulle syöttäny. Ei vakavaa mutta esim että mitä on ostanu ja mistä ja mihin hintaan...
  18. villiviina

    Mikä ton likan korvaa vaivaa..(juu ja tiedän että ette voi tietää..)

    Meidän neiti (7v) on valittanut korva kipua jo pari kuukautta. Lääkärillä käyty moneen kertaan ja mitään ei löydy. Eilen testattiin kuulo terkka tarkastuksessa ja se kipee korva ei kuullu kaikkia ääniä :/ Pitäisköhän tässä alkaa huolestumaan :o

Yhteistyössä