Lelut on ihanii.. *sisältää leuhkimista ja kyssärin*=)

Oltiin shoppailemassa prismassa aikamme kuluksi,
Lapset haistoivat tilanteen ja leluihin meni 100e... Taas muistin et miks mä en käy koko revohkan kanssa prismassa joka viikkko.

Mut minkäs teet, lelut on niin ihania!

Onko täällä muita hömppä äitejä jotka tykkää leluista, lukee lelulehdet moneen kertaan ja aina kaupas käy katsomassa leluja :whistle: :D (ja nyt siis puhun ihan siis lasten leluista :D )??

 
....
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Oltiin shoppailemassa prismassa aikamme kuluksi,
Lapset haistoivat tilanteen ja leluihin meni 100e... Taas muistin et miks mä en käy koko revohkan kanssa prismassa joka viikkko.

Mut minkäs teet, lelut on niin ihania!

Onko täällä muita hömppä äitejä jotka tykkää leluista, lukee lelulehdet moneen kertaan ja aina kaupas käy katsomassa leluja :whistle: :D (ja nyt siis puhun ihan siis lasten leluista :D )??
Meidän lapsilla on mielikuvitusta keksiä tekemistä, eivätkä tarvitse kasapäin leluja :) Ja vastaus: Ei, minusta se muovikrääsä ei ole edes ihanaa :)
 
Me oltiin just 3v:n kanssa ostamassa synttärilahja. Synttärit oli eilen ja lahjaksi tuli rahaa. Mun teki mieli semmoista lasten tietokonetta ja hienovaraisesti ohjailin sit neidin haluamaan sellaisen :xmas:
Siis joo. Lelut on ihania ja sorrun jatkuvasti ostamaan juttuja perusteella "tommosia ei ollu kun mä olin pieni" ja ihan vamasti enemmän itselleni kuin lapsille. Ja musta se on huono juttu. Toooosi huono juttu -lasten kannalta.
 
Mä käyn ittekseni joskus kattelemassa leluhyllyillä jos sattuu olemaan aikaa. Tytön kanssa mä en niille eksy enää.. Sillä on nyt (4 v) niin hillitön My Little Pony ja Barbie -kausi että muuten siellä nouseepi meteli... :whistle:

Enpä viiti sitten tyttöö tahalteni kiusata :) Mua jo valmiiks jänskättää itteeni ku tyttö saa lauantaina synttärilahjaksi sellaisen ryömivän My LIttle Ponyn. Lelulehdistä sen kuva on jo pitänyt leikata irti(tyttö ei tiedä että saa tän lelun), ja hän sen kuvan kanssa nukkuu.. :D
 
vieras
tunnustan täältä löytyy yks lelulehtien lukia(luen salaa lehden ekana ja sit vasta näytän lapsille et tämmönen tuli postissa) ja leluhyllyjen tutkia. lapsilla leluja vähän liikaakin mut mut.... kun ne on niin ihania
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Kannattaisiko jo päivittää profiilitiedoista tuo vauva 4/07 pois, eihän kohta kaksi vuotias enää mikään vauva ole.
Meidän eilen 3 vuotta täyttäny sanoi tänän viimeksi olevansa vauva =) .
Oltiin appiukon synttäreillä ja siellä oli mukana 3-kuinen vauva. Sitä sitten ihasteltiin ja 10v sisko sanoi, että harmi kun meillä ei enää ole vauvaa. #v totes että "onhan teillä xxxx-vauva".
Muutenkin hän kertoo jokapäivä olevansa kunnon vauva :heart:
 
Kyllä minä luen lelulehdet, niitä luetaan myös lasten kanssa 'iltasaduiksi' eli katsellaan mistä lapsi tykkää, ja samalla voi ohjailla lasta. Vaikka toiveiden tynnyri tuntuu olevan suuri, kaikki pitäisi saada. Ja kun kerroin, ettei joulupukilla ole varaa noin moneen ja kalliiseen lahjaan, katsoi keskimmäinen minua ällistyneenä, ja sanoi: 'äiti, olet tyhmä, joulupukin apulaiset tekee ne lelut, ei joulupukki niitä osta!'. Niimpä!

Pelastuskin oli kaupallinen, erässä Disneyn jouluvideossa joulupukki lukee jonkun pojan lahjalistaa, ja naureskelee pojalla olevan rohkeutta pyytää noin paljon, hetken kuluttua sanoo, .... korvantaustat pesemättä jätti, annetaan pojalle saippuaa'
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Oltiin shoppailemassa prismassa aikamme kuluksi,
Lapset haistoivat tilanteen ja leluihin meni 100e... Taas muistin et miks mä en käy koko revohkan kanssa prismassa joka viikkko.

Mut minkäs teet, lelut on niin ihania!

Onko täällä muita hömppä äitejä jotka tykkää leluista, lukee lelulehdet moneen kertaan ja aina kaupas käy katsomassa leluja :whistle: :D (ja nyt siis puhun ihan siis lasten leluista :D )??
Meidän lapsilla on mielikuvitusta keksiä tekemistä, eivätkä tarvitse kasapäin leluja :) Ja vastaus: Ei, minusta se muovikrääsä ei ole edes ihanaa :)
Wau..ja lehmänkakka on oivaa muovailuvahaa..


:xmas: :D
 

Yhteistyössä