Hakutulokset

  1. X

    Brio racet ja niiden työntämisestä...

    Niin, ostettiin siis Brion race-rattaat lapsellemme ja tahtoisin kuulla nyt muiden käyttäjien kommentteja siitä, että kuuluuko rattaiden viettää jollakin tavalla sivulle? Työntäessäni rattaita ne viettävät jonkun verran vasemmalle päin ja koko ajan sellanen tunne, että on pidettävä piukka...
  2. X

    Nukahtaako muiden 1v lapset maitopullon kanssa?

    Niin, otsikossa se kysymys tulikin =) Meillä poika, joka nukutettu aina (päiväunet sekä yöunille) maitopullon kanssa. Tällä hetkellä ei suostu nokkamukista juomaan mitään, mitenkään päin.Ollaan kokeiltu jo monta eri mallia nokkamukia, mutta ei, ei vaan suostu. Tahtoo pullon. Nyt olen...
  3. X

    Miten turvata vauvan (9kk) nestetarve etelän lomamatkalla?

    Hei, Olemme lähdössä viikon lomalle Rodokselle. Nyt mietin, että miten ihmeessä turvaan vauvani (tempperamenttinen luonne) nesteen tarpeen siellä kuumassa?? Ei kerta kaikkiaan ole koskaan suostunut juomaan vettä!! Hän saa korviketta. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia ja miten selvitä?
  4. X

    Nännien/nännipihojen kutinasta

    Mulla alkanut pari päivää sitten melkoisen kiusallinen kutina molemmissa rinnoissa (lähinnä nännit ja nännipihat). Raavit ne ihan just verille! Todella kiusallista! Miten on, kuuluukohan tällainen oire loppuraskauteen ja rintojen imetykseen valmistautumiseen? Vai vaiko olla jopa...
  5. X

    "Kotikonsteja" vauvan perätilan muuttamiseksi??

    Hei, Onko kellään mitään tietoa, onko jotakin kotikonstia, millä voisi itse avittaa vauvaa kääntymään oikein päin? Itselläni vauva perätilassa ja uhkana sektio, jota en haluaisi. Totakai vauvan hyvinvointi on tärkeintä, mutta jospa edes voisi jotakin tehdä, että saisi vauvan kääntymään...
  6. X

    Vakuutus vauvalle jo odotusaikana?

    Heip! Pirskatti, nyt rv 29+0 (eli alle 3kk laskettuun aikaan, la 17.9.07) ja nyt vasta hoksattiin, että olisi varmaan hyvä miettiä vakuutusasioita. Nyt vaan alkaa ikävästi tuntua siltä, että olemme myöhässä. Ja ihan muutamilla päivillä! Ainakin monessa vakuutusyhtiössä on ehtona ennen...

Yhteistyössä