Hakutulokset

  1. S

    Kuinka soluttautua ryhmään Äidit?

    Sinänsä en koe, että olisi niinkään kiire saada lapselle kavereita vielä hetkeen, mutta mukava olisi vähän soluttautua ja nähdä ihan oikeastikin muiden äitien elämää ja kuulla erilaisia tarinoita jne. ehkäpä jopa saada ystäviä tältä elämän osa-alueelta. Niin tyhmältä (?) kuin se kuulostaakin...
  2. S

    Mitäs teidän iltaanne?

    Kuten otsikossa lukee, mitäs teidän iltaanne tänään? Mulla perunat porisee kattilassa (myöhäinen päivällinen?) vielä, jauhelihakastike ja porkkanaraaste valmista. Mies läksi veljensä ja siskonsa miehen kanssa Torille ja minä jäin neidin kanssa kaksin kotiin :) Tosin tulee klo 22-23 jo...
  3. S

    Hauskaa päivää! :) <3

    Vähän valoa elämään tällekin palstalle, kertokaas jotain kivaa / hauskaa :P Mies tuli juuri töistä kotiin ja pyysin, että tuo mm. kortsuja mukanansa. Sellanen 10kpl paketti. Nauroin miehelle, että "vautsi tästähän riittää moneksi kuukaudeksi, kun tässä on kymmenen!" mies siihen päälle "Joo...
  4. S

    Kissanomistajat: Kissa livahtelee pakoon! Apua?

    Eli meillä on reilun vuoden (1,5v) ikäinen leikattu tyttökissa joka on päässyt vapauden makuun eikä tahdo päästää siitä mausta irti... Vanhassa kämpässä sai tulla aina (lasitetulle) parvekkeelle kun kävimme miehen kanssa "ulkoilemassa", mutta nyt kun asutaan maan tasalla / oma piha (tammikuun...
  5. S

    Ystävää etsimässä..

    Olen 20v(21v), 3kk ikäisen lapsen äiti. Pk-seudulla asustelen ja juttuseuraa (meiliin tai kahvihetkiin) kaipailisin pienten lasten äideistä. Toivonmukaan juttuseura voisi kasvaa sitten ajan myötä ehkä ystävyydeksi? Lähipiirissäni kun ei muilla oikein lapsia vielä ole niin olisi mukava saada...

Yhteistyössä