Hauskaa päivää! :) <3

Vähän valoa elämään tällekin palstalle, kertokaas jotain kivaa / hauskaa :p

Mies tuli juuri töistä kotiin ja pyysin, että tuo mm. kortsuja mukanansa. Sellanen 10kpl paketti. Nauroin miehelle, että "vautsi tästähän riittää moneksi kuukaudeksi, kun tässä on kymmenen!" mies siihen päälle "Joo kato mä ostin samantien koko vuodeksi" :'DD näin meillä..
 
:LOL:

Meillä ollu tänään pvä kun on hoidettu lykättyjä hommia :)
Sain paikallisessa s-marketissa aivan loistavaa ja ystävällistä palvelua,kun viimein kävin täyttämässä s-kortti hakemuksen...

Nyt viinerit uunissa ja kahvi porisemassa.
Eihän tässä voi ,kuin olla hyvällä tuulella. :)
 
Voi vitsi :) pitää itsellekin keittää kahvia, ja miehelle kun se "sammui" tuohon sohvalle, ressukka herännyt jo ennen kuutta (minä kuuden aikoihin)..

Jotenkin ollut tosi mukava ja rento päivä :) Kerrankin olin vaan kotona (ruokakauppareissua lukuunottamatta), yleensä olen tähän kellonaikaan mennessä juossut väh 2:ssa paikassa "hengailemassa" :DD Kyllä nää himapäivät piristää!

Vähän huolta sinänsä kun en tiedä, mikä tuota meidän (5,5kk) tyttöä vaivaa, sitä on yskittänyt välillä tänään ja se on nukkunut melkein koko päivän.. hereillä ollessaan kiukkua. Lauantai illasta saakka on ollut vähän mahavaivoja ja siitä kiukutellut, en osaa päättää olisiko flunssa tulossa vai mikä kumma. Kuumetta ei vissiin ole vielä noussut.
 
"mutsi"
Täällä on ollut vähän erikoisempi hauska päivä tänään...:saint:
Meillä nimittäin on kamalasti ollut viimeaikoina stressiä ja paineita ja ilmapiiri on kiristynyt kiristymistään...itse olen enemmän tasaisen kärtty :D mut mies kerää ja kerää...
Tänään mies sit sai totaalisen raivarin, pisti puisen pirttiharjan ja yhden ämpärin tuusannuuskaksi ja kykenin vain monttu auki tollottamaan...raivo laantui yhtä nopeasti kuin alkoikin ja miestä jo hävetti...lähti sit ajelulle päätä tuulettaan ja itse jäin kotiin hymyilemään.:D Ilmapiiri on taas raikas ja puhtoinen. Tästä on hyvä jatkaa.
Kaikkea sitä.
 
röppö, kiitos, toivotaan :/

mutsi, kauheeta :D toivottavasti helpotti...

Aamuäree, voi vitsi munki pitäs joskus tehä jotain mun harakanpesälle -.- :D en vaan keksi... ajattelin nyt ainakin kasvattaa näitä vähän ja yritän pitää blondina kun olen miettinyt ruskeaa alle (ovat monet ystävät kehuneet, että se väri pitää saada takaisin).. katsotaan koska saa aikaiseksi ^^

Vitsi oon istunu koko päivän tällä palstalla -.- i got no life..
 
"gen"
Paino tippunu 4.6 kiloa sunnuntai-aamusta, tiukan dieetin (ja lähes 100kilon aloituspainon) takia. Nyt mä sit selittelen kaikille et en mä ookkaa läski, vaan vesittynyt...
 

Yhteistyössä