Mitäs teidän iltaanne?

Kuten otsikossa lukee, mitäs teidän iltaanne tänään?

Mulla perunat porisee kattilassa (myöhäinen päivällinen?) vielä, jauhelihakastike ja porkkanaraaste valmista. Mies läksi veljensä ja siskonsa miehen kanssa Torille ja minä jäin neidin kanssa kaksin kotiin :) Tosin tulee klo 22-23 jo takaisin, että ei tässä hätää ole vaikka liitoskivut nostivat päätään taas kummasti heti näin maanantain kunniaksi, viikonlopun olivat melkolailla poissa, tietääköhän ne milloin se häiritsee vauvanhoitoani kaikkein eniten ja tulee aina silloin? Ihanaa. Ja siis en ole raskaana, synnytin 6kk sitten -.- Varmisteli mies monet kerrat, että viitsiikö lähteä jne. ja totesin, että lähde nyt ihmeessä.. niin harvoin tykkää kavereitaan nähdä, tekee ihan hyvää hänelle :) Vauva harjoittelee kovasti ryömimistä, ja täyttää huomenna 6kk! <3 Nyt nykii minun lahjetta tuossa, ruokaa naamariin ja nukkumaan!

:D:p:flower:
 
Pienimmät nukkuvat jo.
Teini tekee muka läksyjään (mutta kuulen saksien suihkeen aina välillä eli todennäköisemmin ompelee).

Mies ja minä olimme päiväkodilla ensi vuonna esikoulun aloittavien vanhemmille järjestetyssä infotilaisuudessa (toiseksi nuorin jo niin iso) ja lenkkeilimme sitten kotiin. Suihkun kautta koneelle.
Pari mailia ja palstailua. Sen jälkeen joko leffa tai kirja.
 
Mies lähti tänä aamuna taas viikon mittaiselle työreissulleen. Lapset nukkuu toista yötä samassa huoneessa. Ensimmäinen yö meni ihan hyvin, esikoinen tosin heräs itkemään 5.30, ja oksentamaan (syytä en tiedä). Tähän heräs nuorempikin. Ehkä ens yö menis hiukan paremmin.
Itse taidan puolisen tuntia vielä palstailla ennen täydellisiä naisia ja korkeaa puhtaiden pyykkien pinoa. Siinä samassa vaatteita viikkailee kun telkkaria tuijottaa :p
 
"vieras"
2 nuorinta nukkuu tuossa meidän sängyllä.
2 keskimmäistä tulivat joku aika sitten kesän ensimmäiseltä onki reissulta. Nyt siivoavat keittiötä kuntoon.
2 vanhinta ovat miehen mukana parkkaamassa mökkihirsiä (pituutta yhdellä hirrellä yli 10 m ja halkaisija 70-80 cm) . Ei mitään kevyttä hommaa. Mutta saavat kunnon palkan työstään.
Itellä pitäis laittaa vielä pyykit kuivumaan ja tuikata saunan pesään tulet.
 
pia
Mies lomareissussa, mä olin vapaapäivällä pienempien kanssa, ollaan lenkkeilty, käyty kaupassa ja muutoinkin ulkoiltu. nyt yritän saada niitä epäoivoisesti nukkumaan :D rytmit sekasin ja uni ei meinaa tulla, kiltisti kyllä ovat sängyissään
 
Minä oon ärsyttävä koska ärsyynnyin! Olin jumpassa ja poika oli sen aikaa lapsiparkissa, hyvä jumppaja hyvä sauna sen jälkeen, poikakin viihty muiden kasten kanssa lapsiparkissa. Miehen kanssa oli imurointi kränää (tosi turhaa tiedän) sitten siitä tuli vähän semmonen olo että oon liikaa patistanu häntä ja ehdotin jos hän lähtis illalla vähän ulos ni olis omaa aikaa... Nyt mua sitten ärsyttää vaikka tää oli mun oma idea! MINÄKIN HALUUN JUHLIMAAN (ihan ku en muka koskaan pääsis) en kyllä nyt yhtään ymmärrä itseäni. no huomennapäivä uus!
 
Me lähdettiin lapsen kanssa iltakävelylle kun ollaan oltu sen verran puolikuntoisia ettei olla voitu olla tänään ulkona.Tultiin tässä samalla poikkeemaan mun äidin luona iltapalalla.
Meillä on rytmi ihan sekaisin kun lapsi heräs yöllä voitonjuhlintaan(ei kuulunut siis meiltä kotoa vaan ulkoota:D)niin nukuttiin toosi myöhään aamulla.
 
Ihanalta kuulostaa kaikki :) Jotenkin vaikeuksista huolimatta ollut todella hyvä päivä, vieläpä vaikka satoi!

Erina - ymmärrän sua, mulla muutaman kerran ollut vähän sama fiilis :) Tänään ei vaan oikeen mikään voi pilata mun fiilistä, ajattelen lähinnä miten tylsää olisi ollut nyhjätä kaikkien kotona samalla tavalla kuin aina kun voi joku tehdä jotain kivaakin.. olen hengessä miehen mukana ja nautin siitä. Pääsen itse sitten loppuviikosta jonnekin, tiedä vaan minne. Terassille halajaisi edes kerran näin alkaneen kesän kunniaksi ja pitkästä aikaa, mutta en tiedä löytyykö kaveria sinne :/
 
Me lähdettiin lapsen kanssa iltakävelylle kun ollaan oltu sen verran puolikuntoisia ettei olla voitu olla tänään ulkona.Tultiin tässä samalla poikkeemaan mun äidin luona iltapalalla.
Meillä on rytmi ihan sekaisin kun lapsi heräs yöllä voitonjuhlintaan(ei kuulunut siis meiltä kotoa vaan ulkoota:D)niin nukuttiin toosi myöhään aamulla.
Mä taas ihmettelin viimeyönä kun mistään ei kuulunut voitonjuhlintaa, no täällä asuu aika pitkälti vaan perheitä niin ehkä sillä on osuutensa asiaan kuitenkin. Lapset kaikilla nukkumassa niin ei voi möykätä ^^ Me tökättiin vaan suomenlippu takapihalle voiton kunniaksi, tosin nyt mies otti sen mukaansa stadiin.
 
Eiku oho mulla alkoki menkat, joita ei oo oikeen kunnol ollu synnytyksen jälkeen (poika 10kk) että ei oo ihme jos on ollu vähän omituinen olo! :D kiukuttaa ja haluun herkkuja oishan mun pitäny tajuta mistä on kyse...
 
Odottelen lastenhoitajaa, poika meni juuri nukkumaan. Simahti taas sekunnissa, tuntuu että haluaisin lukea hänelle pidempäänkin, vaan kun ei nuorenherran silmät pysy millään auki.

Lähden jonkin ajan päästä ajelemaan treeneihin, nähdään miehen kanssa sitten siellä :) Mukava ilta tiedossa! Pitää pistää jotain pientä suuhun, niin ei matsin kesken ala heikottaan. Rentouttavaa iltaa kaikille, Suomessa taitaa olla hieman juhlahumua tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23781440:
feger, toivottavasti kuitenkin on mukavaa :)
Toki. Painaa vaan mieltä, kun en saanut naapuria puhelimitse kiinni, sen tyttären poika menehtyi viime yönä. :snotty: Toivottavasti naapuri voi hyvin (ei ole kotona ainakaan). : /
 

Yhteistyössä