Hakutulokset

  1. S

    Pojan nimi jossa kirjaimet d ja i?

    Damian, Dario, Dominic
  2. S

    15v haluaisi jäädä vappuna yksin kotiin kun muu perhe lähtee mummolaan

    Joo, meidän esikoinen muutti jo 15-vuotiaana kotoa :)
  3. S

    Antaisitteko 16-vuotiaan muuttaa omilleen?

    Me ei asuta Suomessa eli siinä mielessä eri asia.Me asutaan kolmen tunnin ajomatkan päässä pojan opiskelupaikkakunnalta.Poika käy kotona n. kerran kuukaudessa tai me siellä. Hyvin on tosiaan sujunut, vaikka alussa pelotti, miten mahtaa selvitä.Hän asuu solukämpässä kahden samanikäisen pojan kanssa.
  4. S

    Antaisitteko 16-vuotiaan muuttaa omilleen?

    Meidän poika muutti viime syksynä omaan soluasuntoon 15-vuotiaana opiskelupaikkakunnalleen. Hyvin on mennyt ja poika on kovasti aikuistunut tässä ajassa.
  5. S

    Uusavuton kysyy: Miten purjoa käytetään?

    Mä käytän usein purjoa sipulin asemesta- mun mies ei syö sipulia, mutta purjoa kyllä :D Mun mielestä ne maistuvat aika lailla samalle.
  6. S

    Kotiäitiys ei ole aina mahdollista, vaikka haluaisi - kenellä näin ja mistä syystä?

    Täällä Sveitsissä ei lasten hoitoon laittaminen ole aina mahdollista. Hoitopaikkoja ei ole tarpeeksi ja ne ovat kalliita - jopa 100e päivä!
  7. S

    missä olit ja mitä teit 27v sitten?

    Opiskelin.
  8. S

    kuinka usein mittaatte verenpaineenne

    Mittaan n. kerran viikossa treenin yhteydessä. Taipumusta korkeaan verenpaineeseen on.
  9. S

    Lastesi mieluisin liikuntaharrastus? Lasten iät?

    Poika 16v. kilpauinti poika 12v. tennis,kilpauinti poika 10v. vesipallo, tennis, kilpauinti Kaikki yhtä mieluisia!
  10. S

    Listaa kaikki kasvikset ja hedelmät, joita olet tänään syönyt! Raakana, kypsennettynä ruoassa, yms.

    Vihreä salaatti Fenkoli Varsiselleri Purjo Oliivi Tomaatti
  11. S

    Kummassa onnistut, leipomisessa vai kokkaamisessa?

    Onnistun paremmin ruoanlaitossa kuin leipomisessa. Tykkäänkin siitä paljon enemmän.
  12. S

    Millaista lasten harrastusrumbaa jaksatte vetää iltaisin?

    Meidän lapsilla on harrastuksia ihan jokaisena päivänä, joinakin päivinä kaksi. En millään jaksaisi kuljetusrumbaa, jos kävisin töissä!
  13. S

    Ottaisiko miehesi Sinun sukunimen?

    Ei ottaisi, mutta meillä molemmilla on molempien sukunimet.
  14. S

    Lapsen kolmi-/nelikielisyys

    Minä olen suomalainen, mieheni on sveitsiläinen. Olen alusta asti puhunut lapsille vain suomea, mies sveitsinsaksaa. Keskenämme puhumme tavallista saksaa, jota kuulevat myös televisiosta sekä koulussa.Lasten ollessa pienempiä asuimme Englannissa,jolloin lasten kaverit sekä koulu olivat...
  15. S

    Suomessa on paljon ylipainoisia lapsia

    Mun (ulkomaalainen) mies on jo vuosikausia kiinnittänyt huomiota suomalaisten lasten lihavuuteen aina Suomessa lomaillessamme...
  16. S

    Vaatteiden käyttöönottopesu

    Pesen KAIKKI uudet vaatteet ennen käyttöönottoa.
  17. S

    G: Lempi leipäsi?

    Oliivileipä.
  18. S

    Mitä teidän alakouluikäiset (7v-12v) tekevät kavereiden kanssa vapaa-ajalla?

    Pojat 10v. ja 12v. Ovat paljon pihalla, kesällä uivat ja pelaavat jalkapalloa, talvella ovat mm.lumisotaa. Sisällä leikkivät Legoilla, pelaavat lautapelejä tai pelaavat wiillä tai pleikkarilla.

Yhteistyössä