Hakutulokset

  1. -tiNttU-

    Paljonko / mitä kaikkea voi odottaa ja olettaa isä- tai äitipuolelta?!

    eli uudelta puolisolta? ihan mielenkiinnosta ihan yleistä keskustelua aiheesta.. kaveripiirissä tuli kovin laidasta laitaan olettamuksia, odotuksia ja jopa vaatimuksia.. omasta kokemuksesta, tutun kokemuksesta tai muuten vaan.. katsotaan mitä tänne saadaan aikaan? :)
  2. -tiNttU-

    Selittäkää mulle mikä ihmeen ongelma ihmisille on VESISADE?!

    Mä en ole mikään himoreippailija tai pakkomielteinen ulkoilija, mutta en myöskään pysty ymmärtämään miksei vesisateella vois mennä ulos?! :O Oon tänä aamuna käynyt seuraavat keskustelut: -Minä: Lähdetäänkö lenkille? Kaveri: Siis TÄH?! Siellähän sataa!! :O -Minä: Lähdetäänkö...
  3. -tiNttU-

    ruikkuruikkuruikunruikunruikkelirui!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!

    :kieh::kieh::kieh: 6v ollut oikeen päivänpaiste tänään :headwall: joka jumalan asiasta pakko rutkuttaa sellasella marinaäänellä :heart: "äiti!! mul on tylsää-ää-ää-ääää...." :xmas: Mut sit kun ehdotat jotain, niin "eikää-äää-äää..." :headwall: (Ja selvennykseksi: lapsi on ollut...
  4. -tiNttU-

    5D: Rintamaitoa kouluikäiselle? (TV5 klo 19.00)

    joutuu ehkä katsomaan..... :whistle:
  5. -tiNttU-

    pinotaanko näppäriä siivouskikkoja? :D

    mitkä olette todenneet toimiviksi? *haen edelleen motivaatiota siivoamisen aloittamiseen* :kieh:
  6. -tiNttU-

    the sims-peli; tietokoneelle, wiille vai pleikkarille?

    mikä sims olis paras ja mistä kannattaa ostaa / tilata? :)
  7. -tiNttU-

    saisko jostain ostettua siivousmotivaatiota??

    tää kämppä on oksettavassa kunnossa :x oon yksin kotona koko päivän, olis aikaa ja tilaa siivota ja touhuta, mutta mua ei huvita.. mutta olis pakko |O mä en tiedä mistä alottaa. ärsyttävää :snotty:
  8. -tiNttU-

    Tänään LiV-kanavalla klo 20.00

    Liv D: Vanhemmuus pilasi elämäni Lasten hankkimisen pitäisi olla elämän ihanin asia, antavathan he tarkoituksen elämälle. Osa vanhemmista on kuitenkin toista mieltä. He kertovat avoimesta katuvansa päätöstään ja toivovat voivansa palata ajassa taaksepäin. Tämä dokumentti valottaa yhtä...
  9. -tiNttU-

    miten sinä teet makaronilaatikon? :)

    etsin tässä erilaisia variaatioita... meillä mies tykkää eniten perinteisestä muna-maitolaatikosta, mutta mä tykkään laittaa tomaattimurskaa tai tehdä lihaliemeen yms. jakakaa herkkureseptinne :p
  10. -tiNttU-

    tietokonenerot... mistä mä tiedän mikä mun pitää valita..?

    eli sain kaverilta linkin sivuille mistä voin ladata tv-sarjoja jotka on tulleet just jenkeissä. vaihtoehtoja on 4: BluRay 720. mkv DVDRip 720p. mkv neljännen perässä ei lue mitään tollasia.. :O:xmas:
  11. -tiNttU-

    miten voi olla aivan totaaliset raskausoireet, mutta en ole 100% varmana raskaana?!!

    olen aivan törkeän väsynyt pitkin päivää, voisin nukkua koko ajan. palelen iltaisin ja aamuisin kun horkkatautinen. mun ei tippaakaan tee mieli kahvia. pinna on turhan usein turhan kireellä. siis :O:O:O mikä mua vaivaa??!! :O
  12. -tiNttU-

    te joilla parisuhteessa omat autot......

    miten paljon ajelette toistenne autoilla?? meillä miehellä on työpaku ja mulla farmari. mies ilmanmuuta saa käydä mun autolla esim.kaupassa, kaverillaan tms, MUTTA... :kieh: nytKIN (eli tapahtunut aiemminkin vastaavaa) aamulla lähdettiin kamalalla kiireellä lapsen kanssa ja tadaa, lapsen...
  13. -tiNttU-

    siis mitä, otsikkoa ei voi kirjottaa isoilla kirjaimilla?! TÄH?! :D

    kunhan testaan, tein ton relaatio-alotuksen ja kirjotin caps lock päällä, mut silti tuli pienenä... täällä ei siis saa huutaa enää :laugh:
  14. -tiNttU-

    ~ relaatiot 27 ~

    En nähnyt että olisi ollut vielä ketjua... Mä oon ihan jumissa ekassa ruudussa, ei yhtään pää toimi nyt :headwall: Relaatiot 27 - Sanapeli
  15. -tiNttU-

    valkeakoskilaiset!! (tai muut asiasta tietävät..)

    pääseekö apiantorin takaa linja-autoasemalle? :) onko linkka-asemalla missä hlöautoparkki? eiks ne apiantorin päädyssä olevat oo bussiruutuja..?
  16. -tiNttU-

    Hirvittävän moni mun ystävä erosi viime talvena / keväänä pitkäaikaisista puolisoistaan..

    Ja jokainen heistä on nyt löytänyt kesän aikana uusia heiloja. Toiset ovat enemmän ja toiset vähemmän vakavissaan, mutta silminnähden iloisia ja onnellisia =):heart: Ja muhun on hiipinyt pienimuotoinen kateus... :ashamed: Älkää ymmärtäkö väärin, elän hyvässä parisuhteessa, olen onnellinen...
  17. -tiNttU-

    koiranruokakysymys, best in-lihamureke..

    siis tämä: Best-In Oy antaisitko koirallesi...? meillä kaksi koiraa joista kumpikaan ei ole erityisen herkkävatsainen, mutta en ole kummallekaan koskaan antanut minkäänlaista kaupan makkaraa yms. syövät laaturuokaa, nappulaa ja puuroja.. nyt sain tuollaisen lihamurekkeen...
  18. -tiNttU-

    onks mitään hyviä kikkakolmosia perunoiden pesuun? :D

    poltin etusormeni enkä saa kunnolla pestyä tolla juuresharjalla.. mutta muuten ne jää multasiks, yhyy...
  19. -tiNttU-

    Saanen jakaa teidän kanssanne uusimman ongelmani? :D

    Näin kesäaikaan mun naama hikoaa aika paljon ja mulla on silmälasit... Joita mä sitten "parantelen paikalleen" tosta nenän kohdalta ja tämä aiheuttaa sen, et saatan likasillakin sormilla laittaa lasit paremmin ja sit siihen kohtaan tulee finni :xmas: ja sit sattuu pitää silmälaseja kun se...
  20. -tiNttU-

    rasiallinen vadelmia, ideoita mitä niistä tekis? :)

    ollaan niitä jo raakana syöty, rahkaan laitettu ja pakkaseen tungettu, jätin tuon tuohon odottamaan jotain mahdollista leivontaideaa..? =)

Yhteistyössä