Hakutulokset

  1. V

    Oletteko löytäneet "Super Simple Learning" musavideot youtubesta?

    Huippusöpöjä, ja lapset kattelee mielellään. Tän hetken suosikki on kellon päälle kiipeävä norsu :) Muutenki lauletaan ja leikitään noitten youtube-viedoiden kanssa ain joskus, ovat kiva lisä omaan laulamiseen :)
  2. V

    1 v kattelee piirrettyjä tunnin, pari aamuisin

    onks teidän mielestä ok? Jos ei, niin mitä hänen pitäisi tehdä? :) Hän herää aikaisin aamulla ja tykkää katella Junioria. Sit ku isommat sisarukset herää, kattelevat yhdessä ennen kouluun lähtöä. Välillä aamupalat ym toimet, mut sit tuo pienin palaa telsun ääreen. Mietin vaan oisko syytä...
  3. V

    Mitä aattona sitten tehdään

    ... jos ei ole aikaa avata lahjoja? Luin toista ketjua köyhien joulutunnelmasta, ja jäin tota pohtimaan. Meidän aattoon kuuluu joulupuuro, joulurauhanjulistus, ruokailu pitkän kaavan mukaan ja ne lahjat. Mutta joka vuosi äänettömästi ja joskus ääneenkin tuskaillaan sitä, et mitä...
  4. V

    3 cm auki, ennakoiko synnytystä?

    Onko kellään kokemusta tällaisesta? Kävin neuvola lääkärillä tänään ja kertoi tuollaista... viikkoja 36+5
  5. V

    Perätila, kokemuksia synnytyksestä?

    Mulla on nyt viikkoja 32+2 ja vauva edelleen tukevasti perätilassa. Odotan neljättä, ja kaikki aiemmat on tässä vaiheessa aikaa sitten jo kääntyneet. Missä vaiheessa vielä teidän vauvat on kääntyneet? Entä onko käännetty vatsan päältä? Tai olettteko synnyttäneet perätilassa? Mietityttää uusi...
  6. V

    Tälle naurettu

    Nostin tän juttuni aiemmasta ketjusta, ja kysynkin illan kevennykseksi muitten hauskoja juttuja mitkä jaksaa naurattaa... Eli sellanen valkoinen FurReal-kisu on ollu tytölle ku henki ja elämä ja minä hölmö sitten heltisin antamaan sen hänelle päiväkotiin lelupäivänä... Ja joku siellä oli...
  7. V

    Synttärit alkaneet tökkiä...

    on sen sortin kilpavarustelua!! Tästä ehkä keskusteltukin täällä, mut mua aivan kauhistuttaa tää suunta mihin ollaan menossa. Ekakskaan mä en tajuu miks vieraitten pitää saada lahjoja?? Enkä tajuu et lahjat maksaa luokkaa 15 ?!! Tai et ain pitää löytää vähän fiinimpi paikka mitä kaverilla...
  8. V

    S-välinekutsut, tietääkö kukaan...

    ...mistä niitten pitäjiä löytää? Mietimme jos meidän kotibileissä ois s-tuote-esittelyä, mutten tunne ketään joka ees ois kutsuilla ollu. :wave:

Yhteistyössä