Tälle naurettu

Nostin tän juttuni aiemmasta ketjusta, ja kysynkin illan kevennykseksi muitten hauskoja juttuja mitkä jaksaa naurattaa...

Eli sellanen valkoinen FurReal-kisu on ollu tytölle ku henki ja elämä ja minä hölmö sitten heltisin antamaan sen hänelle päiväkotiin lelupäivänä... Ja joku siellä oli koettanut laittaa sitä nukkumaan sillä seurauksena, että oli vääntänyt siltä jalan poikki (voi huokaus!). Sitä koetettiin sitten korjata (leikkasin turkkiin reiän ja laitoimme metallisen tuen jalkaan). Siit tuli kovin tönkkö jalka ja kisu kaatui ku koetti mennä makuulle. Tyttö itki sitä katkerasti useana päivänä ja oli niin surkea, että vanhemmat heltys, joten isä päätti hakea uuden kaupasta.

MUTTA koska emme halunneet opettaa lapselle, että rikotun tilalle saa uuden, niin sanoimme että isi korjasi sen :D

Tyttö katseli korjattua kisuaan ihailevin silmin, ja tuli tovin päästä sanomaan mulle keittiöön: "äiti, äiti; isi korjas tän niin hyvin, että tää... tää... tääkin tuli takaisin (näytti pesuohjelappua!)". Oli mulla naurussa pitelemistä!! :D :LOL: :LOL:
 
Vieras
orjaiskohan teidän isi meidän pojan poninkin? Se on sellainen hirnuva aparaatti, joka hyppää voltteja. Siltä meni koipi poikki noin viidennellätoista voltilla, ei siis kestänyt tuntiakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
orjaiskohan teidän isi meidän pojan poninkin? Se on sellainen hirnuva aparaatti, joka hyppää voltteja. Siltä meni koipi poikki noin viidennellätoista voltilla, ei siis kestänyt tuntiakaan.
Kyllä varmaan korjais! =) Ikävä juttu että lelu ei mitään kestäny, sellaisista ei tule kuin paha mieli kaikille!! Toi kisu on kyl kestänyt hyvin, ihmettelen miten kovin koipea olikaan väännetty, että oli poikki ees saatu :/

Mun tyttöä ei tosiaan vaivannu vähääkään että jo takkuuntunu ja likaantunutkin turkki tuli korjauksen yhteydessä hohtavan valkeaksi ja pörröiseksi :D Hän katseli kyllä kisua arvioivasti, mutta otti sitten syliinsä ja halasi ja ilmeisesti kelpuutti omakseen. Mutta sitten toi lappu nauratti, vaan ei herättänyt epäilyksiä sekään :D No, sopii näin isänpäivän jälkeen, että usko isin kykyihin on rajatonta!! :heart: :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:) ihana. Muista kirjoittaa tämä ylös, että voit kertoa sitten tytölle tämän tarinan.
Joo, kirjoitan! Lasten jutut on niin mahtavia, tai se maailma jossa he elävät on ihastuttava. Kun kaikki on mahdollista...

Yks päivä tytöt (3 ja 4 v) näkivät naapurin parvekkeella että valkoinen (lasten) jääkarhutalja oli heitetty kaiteelle tuulettumaan. He tulivat mulle aivan tohkeissaan kertomaan, että "äiti, äiti, me löydettiin pihalta kummitus" :D Kateltiin sitä ja keskusteltiin aiheesta, jonka jälkeen päädyimme lopputulokseen että kummitus on yön kummiteltuaan väsynyt ja käynyt siihen lepäämään :LOL: Hiukan tytöt kiersi kaukaa kyseisen talon ku kuljimme ohi! Ja mä kävin viel nappaamassa kuvan muistoksi tästä "kummituksesta" :D

Selitin heille kyllä jälkeenpäin, ettei se ollut oikea kummitus, vaan tuulettumassa ollut lattiatalja - vaan noinkohan uskoivat :heart:

 

Yhteistyössä