Hakutulokset

  1. J.Ketkupolkka

    Te, jotka ette rokotuta lastanne!

    Olisi muuan kysymys.. :) Meillä olisi kohta vauvalla 3 kk neuvola edessä, ja siellähän tarjotaan tämä uusimpana rokotusohjelmaan tullut pneumokokkirokote... Olen kuitenkin mietiskellyt asiaa tässä ja tullut siihen tulokseen, ettei me otettaisi sitä ollenkaan vauvalle! Vanhempi poikani on...
  2. J.Ketkupolkka

    Oletteko sairastuneet mahatautiin loppuraskaudessa?

    Ärsyttää tämä norovirus, vai mikä nyt liekkään.. Ensin mies toi sen tänne, sairasti itse ensin, ja nyt viikon jälkeen se tuli minuun (ja pojallakin taitaa olla lievänä). Toissayönä alkoi se oksentaminen, ja jatkui eilen aamupäivällä (yht. 3 kertaa oksensin). Sen lisäksi maha sekaisin...
  3. J.Ketkupolkka

    Ostatko lemmik(e)illesi joululahjan?

    Muistui mieleen, kun joku kyseli, että onko 170 (?) e liikaa koirien lahjoihin tjsp.. Niin että kuinka moni ostaa lemmikeille / kotieläimille joululahjoja? Oma vastaus on: en osta.
  4. J.Ketkupolkka

    Pitäisikö susien määrää mielestäsi vähentää?

    Minusta niitä saisi metsästää ihan reilulla kädellä vähemmäksi. Tai vaikka sukupuuttoon koko laji, ei noista ole muuta kuin harmia. Tappavat koiria yms! Viimeaikoina on ollut niin paljon uutisia noista pedoista, että ihan oikeasti saa miettiä miten kauas omasta pihasta uskaltaa lähteä...
  5. J.Ketkupolkka

    Paniikkihäiriön kanssa pärjäily ilman lääkkeitä?

    Miten muut paniikkihäiriöiset? Ette varmaan kaikki käytä lääkkeitä? Itsellänihän on ollut lääkitys muistaakseni vuodesta 2005 (ei kylläkään sama lääkitys koko ajan, ja välillä on kokeiltu olla ilmankin). Nyt on sellainen tilanne, että minulla on LA 31.12, ja tässä olisi nyt lääkäriltä...
  6. J.Ketkupolkka

    Sikiön vilkastunut liikehdintä...?

    Olen nyt viikoilla 31+0, ja eilen en meinannut saada unta, kun vauva liikkui niin paljon. Siis paljon enemmän kuin normaalisti, ihan jatkuvasti tuntui sellainen myllerrys. Sama on jatkunut tänään, nytkin kun tässä istun, niin on ahdistava olo, kun maha heiluu puolelta toiselle, enkä oikein...
  7. J.Ketkupolkka

    2. synnytys ja pistä matka sairaalaan!

    Sellaista tässä olen ruvennut miettimään toisen synnytyksen lähestyessä... Olen netistä lueskellut muiden kokemuksia toisesta synnytyksestä, ja vaikuttaisi, että suurimmalla osalla se on ollut nopeampi kuin ensimmäinen. Meiltä kestää matka synnyttämään sellaisen puolitoista tuntia...
  8. J.Ketkupolkka

    Matalan verenpaineen oireista...

    Minä "kärsin" kyseisestä asiasta, (vaikka kai pitäisi olla mielissään, että on matala, eikä korkea). En olisi varmaan osannut omia oireita edes liittää matalaan verenpaineeseen, elleivät olisi neuvolassa siitä maininneet. Viime raskaudessa oli ollut myös matalat paineet (tarkastin...
  9. J.Ketkupolkka

    Pitkät kynnet on ällöttävät.

    Ajatteleeko kukaan muu näin? :xmas: Minä suorastaan inhoan pitkiä kynsiä. Leikkaan kynnet aina niin lyhyiksi, kuin mahdollista. Kun ne kasvaa, niin tulee heti oikein epämiellyttävä olo, ja ne on pakko mennä leikkaamaan. Erityisesti en pidä niistä itselläni, mutta myös muilla ihmisillä ne...
  10. J.Ketkupolkka

    Käytättekö Omoa? (Ei todellakaan turhis)

    Itse en muista olenko koskaan aiemmin ostanut Omoa (pyykinpesujauhetta), mutta tässä joku aika sitten ostin paketin, kun oli tarjouksessa.. Siis hyi, miten pahanhajuista ainetta. En kyllä enää osta toista kertaa. Luulisi että nuo laadukkaammat (?) pesuaineet tuoksuisivat hyvältä, tai sitten...
  11. J.Ketkupolkka

    Miksi monet miehet, jotka vihaa homoja...?

    Tuli tuosta eräästä toisesta ketjusta mieleen tällainen. Mikä siinäkin on, kun useat miehet suorastaan VIHAA homoja, mutta sitten kun on kyse lesboista, niin onkin eri ääni kellossa.. Kieli pitkällä kytätään naisia touhuissaan. Vaan auta armias jos miehet homostelee keskenään, niin se on...
  12. J.Ketkupolkka

    Punainen (marketti)kestoväri, joka ei heti haalistu?

    Onko sellaisesta kellään kokemusta? :) Väri kuin väri tuntuu haalistuvan viimeistään parissa viikossa haalean oranssiksi, vaikka pitäisi olevinaan olla kestovärejä.. Tarkoitan sellaista ihan kunnon punaista sävyä, en mitään oranssia / kuparia (kun sellaiseksi nuo hiukset menee tosiaan, kun...
  13. J.Ketkupolkka

    Käyttääkö kukaan nykyään tuoksuvia huuhteluaineita?

    Tuntuu, että nykyään on tosi paljon hajusteallergiaa sun muuta yliherkkyyttä, joiden takia noita ei enää käytetä niin paljon? Huuto.netissä yms. lukee vaatteiden (tai muiden tekstiilien) kuvauksessa, että on pesty hajusteettomilla aineilla jne.. Ja muuallakin tästä paljon puhetta. :)...
  14. J.Ketkupolkka

    Joko olette kerenneet vetää tästä herneet? (Hirvisaari)

    http://http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/07/1588765/kansanedustaja-vertaa-homoutta-kehitysvammaan
  15. J.Ketkupolkka

    Yksi asia josta olet ITSESSÄSI ylpeä?

    Minä olen todella, todella harvoin itsestäni ylpeä, mutta eräästä asiasta jaksan olla aina vaan.. Nimittäin siitä, että onnistuin aikoinaan (yli 3 v sitten) lopettamaan tupakan polton. Vaikka en olisi ikinä uskonut monien epäonnistuneiden lopetusyritysten jälkeen onnistuvani! Mikä on sinun...
  16. J.Ketkupolkka

    USAsta tilaaminen (ebay) tulli / vero asiaa!!

    Nyt kertokaa, jos joku tietää tämän asian aivan tarkalleen.. Olen tilaillut ebaysta ennen, mutta vain Englannista.. Nyt haluaisin tilata USA:sta erään nuken, joka postikuluineen maksaa noin 34 euroa. Mutta.. Minä kun en sieltä ole ikinä tilannut, niin jotenkin on jäänyt epäselväksi (olen...
  17. J.Ketkupolkka

    Tuotteet jotka olet todennut käytössä huonoksi?

    Tuli mieleen Cillit bang-ketjusta. :) Joka pääseekin ykköseksi. 1. Cillit bang - kylpyhuonevaahto. Mainos lupaili vaikka mitä, mutta käytännössä aineella ei ollut mitään vaikutusta. 2. Rainbow pikkuhousunsuojat. Huono teippipinta, ei pysy paikoillaan. 3. Liven kirkkaanpunainen...
  18. J.Ketkupolkka

    Koirien punkkitorjunta valkosipulilla..

    Lueskelin täältä, että jotkut syöttää koirallle valkosipulia, kun se ehkäisee punkkeja.. Mietiskelin, toimiikohan se samoin ihmisellekkin? Onko kellään tietoa? :)
  19. J.Ketkupolkka

    Onko tämä kummittelua?

    Itse suhtaudun kummitteluun hieman skeptisesti, koska uskon jälleensyntymään, enkä oikein tiedä, voiko tänne jäädä haahuilemaan kuoleman jälkeen, ennenkuin siirtyy seuraavaan elämään. :xmas: Mutta kuitenkin.. Nyt olen paria asiaa ihmetellyt aivan viimeaikoina. Eräänä aamuyönä heräsin, kun...
  20. J.Ketkupolkka

    Onko outoa jos nainen ei ole eläinrakas?

    Minusta tuntuu, että on.. En kylläkään tajua miksi? Minä en ole kovinkaan eläinrakas, ja tuntuu että sen takia pidetään jotenkin outona, kun "kyllähän kaikki naiset tykkää eläimistä, kun ne on niin söpöjä ja plaaplaa.." Meillä on kyllä eläimiä, enkä minä niitä vihaakaan. Mielestäni maalla...

Yhteistyössä