Hakutulokset

  1. SeaDragon

    Poika halus esitellä kovasti pöksyjään aamulla.

    Käytiin isomummoa katsomassa sellasessa vanhusten päiväkerhossa ja yritetään olla ilman vaippoja (2v.) Laitettiin hienot lohikäärme alushousut aamulla. Poika kaikille vastaan tulijoille jotka pysähty juttelemaan alkoi heti kertomaan: "Lohikäärme täällä" ja näytti farkkujen sisään. Minä siinä...
  2. SeaDragon

    2v. Tanssii madagaskarin tahtiin (sis. kuvan )

    :laugh: Kyllä lanteet heilahti. http://www.aijaa.com/v.php?i=2438598.jpg En ole ikuisuuteen kirjautunu enkä muista enää miten kuva lisätään harmi. :ashamed:
  3. SeaDragon

    Molluskat ja osterivinokas

    Miten saatte syötettyä lapselle niitä osterivinokas kapseleita poika on nyt 2.5v. Yritin eilen antaa sellasenaan veden kanssa, mutta toinen vaan pureskeli sitä kapselia. No sitten sekotin veteen ja laitoin ruiskuun sen mönjän ja yritin antaa pojalle. Vähän maisto ja yökkäili varmaan 5 min...
  4. SeaDragon

    Kuka osaa koota pirunnyrkkisormuksen?

    Hirvee homma, mutta onnistuin kasaamaan miehen uuden sormuksen. =)
  5. SeaDragon

    Mulle vihellettiin eilen kaupassa

    Menin poika kainalossa kauppaan ja kuulu saman tien "fit fiu" :laugh: Kassalla oli kolme parikymppistä miestä ja vilkasin sinne, mutta ei ne näyttäny mitenkään tutuilta ja laitoin lapsen kärryyn. Sitten kuulu kohta "MOI!", no mä katsoin uudestaan ja miehet hymyili siellä kassalla. Sanoin moi ja...
  6. SeaDragon

    Tilasin Ellokselta kumisaappaat ja sain

    ihanat kulta ruskee raidalliset bikinit joita en koskaan päälleni laittais. :laugh: Pussissa lukee kyllä kumisaappaat koko38. Olen joskus aikaisemminkin saanut jotain yhtä ihanaa tilalle. No pitää laittaa takaisin päin jos sit ens viikolla tulis ne kumpparit. =)
  7. SeaDragon

    Kylläpäs mä olen ruskettunut yön aikana

    Ostin eilen Nivean itsestään ruskettavan. Normaali ihon väri on sellainen mikä nyt syntyesään punahiuksisilla on eli tosi vaalee. Laitoin ensi päivällä yhden kerran, mutta ei paljon näkyny ja laitoin vielä toisen kerran illalla. En ole koskan ollu näin ruskee :D
  8. SeaDragon

    Eläinten äänet tutuiksi

    Poika 1.5v. innostui eilen kun katsottiin maajussillemorsian ohjelmaa ja sanoin sitten mitä mikäkin eläin sanoo. Niin ensimmäistä kertaa poika alkoi matkimaan noita ääniä ja oli hauskaa. Olen aikaisemminkin yrittänyt, mutta ei ole kiinnostanut poitsua. No, äsken googletin netistä eläinten...
  9. SeaDragon

    Twin Peaks leffa silverillä

    Just alkaa, tiedoks vaan niile joilla näkyy toi silver nyt tän kuun ilmaiseksi. Ja tykkää siitä sarjasta. :D
  10. SeaDragon

    Ihanat kengät huutiksessa

    Harmi vaan, kun oma kengän koko on 37 :( muuten ostaisin heti. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54018350<br><br>
  11. SeaDragon

    Opettajan 30 kriisi

    Mua surettaa tytön puolesta, mutta onneks kohta tulee kesäloma. Tyttö on 3:lla luokalla ja nais opettajalla tuntuu olevan 30 kriisi. Äksyilee luokalle ja käyttäyty muutenkin oppilaita kohtaan aika huonosti. Soitin ja yritin keskustella asioista hänen kanssaan ja vaikutti OIKEEN mukavalta...
  12. SeaDragon

    Tykkääkö kenenkään lemmikki, kun sitä

    imuroidaan? Meillä on kolme kissaa ja yksi niistä vois olla koko päivän siinä imuroitavana. :D Imurissa on sellainen harjaosa mikä on tarkoitettu lemmikkien imurointiin. Lähtee hilseet ja ylimääräiset karvat.
  13. SeaDragon

    Kissalla siitepölyallergia

    Onko täällä ketään kenen kissalla on siitepölyallergia? Meidän 12v. kissa joutuu lääkäriin, kun epäillään tuota allergiaa. Miten olette pärjänneet sen kanssa? Tahtoisin kuulla kokemuksia.
  14. SeaDragon

    Hieno poika

    Poika 1.5v tuli siskon huoneesta kynsilakkapullon kanssa ja ottaa sukkia pois, no äiti laittaa vähän kynsilakkaa Onneks oli vallinnut tollasen neutraalin ihon värisen pullon. B)
  15. SeaDragon

    Sossun käymisestä tuli mieleen..

    Me oltiin kerran viikko kylpylässä ja miehen kaveri oli meillä talon vahtina niin joku innokas naapuri oli ilmotanu soskuun, että lapset on ollu viikon sisällä ja asunnossa on juopotteleva mies. :o Tulivat sitten kotikäynnille ja me oltiin kyllä aika ihmeissämme, kun oltiin just reissusta tultu.

Yhteistyössä