Mulle vihellettiin eilen kaupassa

Menin poika kainalossa kauppaan ja kuulu saman tien "fit fiu" :LOL: Kassalla oli kolme parikymppistä miestä ja vilkasin sinne, mutta ei ne näyttäny mitenkään tutuilta ja laitoin lapsen kärryyn. Sitten kuulu kohta "MOI!", no mä katsoin uudestaan ja miehet hymyili siellä kassalla. Sanoin moi ja lähdin kauppaan. Sitten kuului vielä perään: "Ompas vetävän näköinen mimmi".

Kassa vielä sano , kun olin pois lähdössä, että "ei näköjään lapsikaan ole esteenä, kun miehet viheltää perään".

Saivat ainankin tän kolmekymmppisen äiti ihmisen hyvälle tuulelle. :D
 
vieras
Mulle vihelti joku tyyppi autosta eilen kun olin vaunulenkillä. Ja mua lähinnä ärsyttää!!! Ei siinä mitään jos silloin viheltelevät jos yksin olen liikkeellä, mut jotenkin ei tunnu kivalle et silloin kun lapsi on mukana. Enkä käsitä miksei :D
 
vieras
Mulle vislattiin viime kesänä kun olin lenkillä ja ukko huusi autosta että ompa hyvä perse ja ajoi jonkun matkaa vierellä kun sauvoin siinä menemään.Jotenkin ahisti,mutta ei se mitään.On se hyvä että 8 lapsenkin jälkeen saa kehuja perästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle vislattiin viime kesänä kun olin lenkillä ja ukko huusi autosta että ompa hyvä perse ja ajoi jonkun matkaa vierellä kun sauvoin siinä menemään.Jotenkin ahisti,mutta ei se mitään.On se hyvä että 8 lapsenkin jälkeen saa kehuja perästä.
Aika ällöttävä tapa esittää kohteliaisuus puhua toisen perseestä :x
 
vieras
Mulle tuossa jokunen viikko takaperin joku nuori mies huuteli autostaan kaupan parkkipaiklla että ompas mimmillä timmi perse. Olin siinä meidän auton vieressä latomassa tavaraa takakonttiin, oma mieheni sitten sieltä "piilosta" auton edestä tuli viereeni,puristi mua perseestä ja vastasi et eikös olekin... *pyörittää silmiä*
 
Mä en voi sietää sitä, jos joku tuntematon kommentoi mun ulkonäköä mulle ääneen. Mun mielestäni se on moukkamaista. Kukin saa toki ajatella ihan mitä lystää tai vaikka keskustella kaverinsa kanssa, että olipa siinä hyvän/kamalan näköinen yksilö. Mutta huutelu- ja viheltelykulttuuria mä en arvosta yhtään, riippumatta siitä, ovatko kommentit positiivisia vai negatiivisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuossa jokunen viikko takaperin joku nuori mies huuteli autostaan kaupan parkkipaiklla että ompas mimmillä timmi perse. Olin siinä meidän auton vieressä latomassa tavaraa takakonttiin, oma mieheni sitten sieltä "piilosta" auton edestä tuli viereeni,puristi mua perseestä ja vastasi et eikös olekin... *pyörittää silmiä*
:LOL:
 
joo tuo vihellys kärsi inflaatiota espanjassa. saakutta oli se kaks ekaa päivää ihan kivaa k huomattiin, mutta sen jälkeen se alko jo kyllästyttää :)

pesin ikkunoita niin naapurin 14 vuotiaat vislas. ukkoni tuli sitte ja puristi persettä, nii pojat lähti karkuun :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älkää nyt kaikkea vetäkö sisään ne vislaa ihan vitsillä:)
VOi että on katkeria ämmiä taas paikalla. Samoin kun tuossa yhdessä lihavuus ketjussa.
en ole kateellinen:)
mulla on 18-20v poikia ja he sanoivat tekevänsä sitä ihan huvikseen:)eli sorry jos loukkasin sun tunteitas
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älkää nyt kaikkea vetäkö sisään ne vislaa ihan vitsillä:)
VOi että on katkeria ämmiä taas paikalla. Samoin kun tuossa yhdessä lihavuus ketjussa.
en ole kateellinen:)
mulla on 18-20v poikia ja he sanoivat tekevänsä sitä ihan huvikseen:)eli sorry jos loukkasin sun tunteitas
ja lisään vielä poikien sanat "yleensä rumille naisille" että luulisivat jotain muuta
 
vanhempi
Nuorempana noita vihellyksiä tuli paljon, samoin huorittelua. Nyt ei enää :D. Ilmeisesti ammatin vaatima jakkupuku-look (ei tätityyli) tekee tehtävänsä. Ja tietysti myös ikä ;). Muistan, että kiusaannuin pirusti viheltelyistä, en nauttinut huomiosta sitten pätkääkään (ujo perusluonne). Oli se sitten "positiivista" tai sitä huorittelua... Kaikkein hölmöimmältä tuntui, kun viime vuonna mentiin naimisiin, niin eiköhän kirkon kulmalta kuulunut vihellystä :eek:. Tytär tokaisi, että "äiti, sulle vislattiin". Höö. Joo, kaula-aukko oli avara, niinkuin hääpuvuissa tapaa olla :D.
 
Muutama kuukausi sitten kun mulla oli vielä punainen tukka ja viiletin juoksulenkillä, ajoi takaa mut fillarilla kiinni vanha mies ja jäi ajamaan vierellä.
"Tiedätkö, että punapäät ei pääse taivaaseen?"

"En mä sinne ole menossakaan..." sanoin ja jatkoin juoksua... :whistle: :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä