Hakutulokset

  1. potkuri85

    Oppisopimuskoulutus

    Onkos kukaan ollut oppisopimuksella opiskelemassa? Sitä mietin että kun oppilaan pitäisi saada vähintään tessin mukaista palkkaa, niin onko se työnantaja joka sen palkanmaksaa, vai saako työnantaja palkanmaksuun jostain tukea?
  2. potkuri85

    Paljonko maksaa siivojan käyminen?

    Siis jos hän kävis esim isomman kevät siivouksen tekemässä...?
  3. potkuri85

    V*tun s-ryhmä!!

    Mitähä ihmettä siellä on taasen sössitty... Meillä siis kerrytetään s-bonuksia koko vuosi ja sit ostellaan joululahjoja niillä rahoilla. Eli siis tililtä ei ole maksettu yhtään mitään koko vuonna. No isäntä oli sit käyny kaupassa ja kassa neiti oli ottanu bonuskortin pois, koska "kone käskee...
  4. potkuri85

    Mitä tehdään 3v hammaslääkärissä?

    Tytöllä olis huomenna se ja mainitsin sille että mennään hammaslääkäriin huomenna. Tyttö sit kysy että "ai saako siellä piikin", no sanoin että ei saa, lääkäri vaan kysyy onko hampaat muistettu pestä ja kattoo sun suuhun. No tyttöpä sitte veti herneet siitä nenään, eikä aukassu ees mulle aamulla...
  5. potkuri85

    Ompelua apuva!!!

    No niin, ajattelin että tekisin päiväpeitoksi sellasen tilkkutäkin, mietin nyt tuossa että kun on se yks värinen "tausta"kangas, väissä ohutta vanua(?) ja sitten ne tilkut siinä päällipuolella nii ompelenko vielä sen vanun kiinni siinen tilkkupuolelle niistä tilkkujen saumoista...? :whistle...
  6. potkuri85

    Löytyykö netistä mistään kasvuennuste "laskuria" ?

    Ikinä kertaakaan neuvolassa kerrottu mitään tuosta... olis kiva tietää jokin ennuste tytön tulevasta pituudesta =)
  7. potkuri85

    Meidän kissoilla on salaliitto mua vastaan!!!

    |O Yrittävät saada mut hengiltä selvästi, stna! Kaikessa rauhassa kävelevät vieressä tai perässä, ja sitten koko laumalla pikainen spurtti mun edelle, tiukka kurvaus jalkojen eteen ja stoppi! Kiva kompastella isoon kasaan kissoja ja yrittää olla polkematta niiden päälle.... :kieh: |O
  8. potkuri85

    Tietääkö joku mistä tuo Miikka Mäkelä on kotoisin?

    Tuossa Talentissa meinaan? Näytti jotenki tutulta tuon esittelyvideon uimapaikka...
  9. potkuri85

    Voiha vuohi..

    Kiva,kiva... Tyttö oli alkanu oksentaan ja voimaan pahoin päiväkodissa ja valittanu kurkkukipeetä... Jos kuume nousee tänää nii kuulemma päivystykseen pitää mennä heti... :| Olis nyt vaan tavan mahatautia...
  10. potkuri85

    Muiden mielestä samaa näköä

    Onko tää oletettu murhaaja teidän mielestä saman näköinen kuin se eukko joka näytteli Metsoloissa sitä Eevaa...? :whistle: http://www.iltalehti.fi/turku/2009110510549796_tu.shtml
  11. potkuri85

    Jaahans, meillä isäntä saa etuajassa sikapiikin.

    Koska on taksikuski ja kuskailee joka päivä sairastuneita sairaalalle... Oli töihin mennessä tänää sanottu että käyt ottamassa sen piikin...
  12. potkuri85

    Mikshän mulla ei toimi palsta kotikoneella...?

    :o No pitänee lorvia täällä sitten kun olen töissä... :whistle:
  13. potkuri85

    Voiko hometalossa olelilu nostaa lämpöä?

    Mietin vaan ku tämä duunipaikka on kuulemma joiltain osin homeessa. Ja mulla (ja monella muulla) on melkein joka työvuoron jälkeen nenä tukossa, naamaa kuumottaa, ja silleen jännällä tavalla uupunu olo. Ja nää oireet menee sitte ohi kun on jonki aikaa ollu kotona. Nyt on sitte viime aikoina ollu...
  14. potkuri85

    Itku voi tappaa!

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009110410540512_ul.shtml aika hurja sairaus pienellä... :/
  15. potkuri85

    Tuleva joulu surettaa...

    Tarttee nyt jonnekkin avautua... minulla on 3 sisarusta joita näen yleensä vain joulun aikoihin, koska asuvat niin kaukana. nyt kaikilla alkaa olemaan paljon perhettä ympärillä, äiti,isä,sisarukset,heidän lapset ja meidän perhe yhteen laskettuna 7 aikuista+7 lasta, eli "kotona" alkaa ahdasta...
  16. potkuri85

    JEEEEE!!!!

    Meille on tullu työpaikalle kuntosali!!! :D :D :D Pääsee hakkaan säkkiä aina töitten jälkeen, ILMAKSEKS :D
  17. potkuri85

    Mistä löytyy Hello Kitty-keittiö?

    Muualta ku täältä; http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=57787065 turhan pitkä matka hakee, eikä postimyyntiä oo... :|
  18. potkuri85

    Oooo... Farmvilleen saa navetan!

    Ja äpylit sinne ja kaikki voi lypsää kerrallaan :D Ja kukkiaki voi viljellä :xmas:
  19. potkuri85

    Pitäkää synttärinne stna!!!

    No jo on hemmetti!!! Eräänä päivänä tuossa valitin ku tytsin synttärit on sunnuntaina ja kutsuissa lukee klo 14.00 alkaen, no eräskin perhe on tunkemassa meille jo lauantaina... Nyt sitten eile sain tekstarin toiselta perheeltä "moi! me tullaanki jo sunnuntai aamuna 9-10 väliin" EI...
  20. potkuri85

    Oonko mie nyt tosi huono emäntä...?

    Tytöllä sunnuntaina synttärijuhlat ja lähetettiin kutsuja kavereille ja sukulaisille. Siinä oli että juhlat on SUNNUNTAINA klo 14.00 alkaen. No yks tuttava perhe soitti ja sano että me tullaan kyllä mielummin lauantaina (ilamn mitään syytä, muuten vaan). Oonko mie nyt tositositosi huono emäntä...

Yhteistyössä