Meidän kissoilla on salaliitto mua vastaan!!!

|O
Yrittävät saada mut hengiltä selvästi, stna!
Kaikessa rauhassa kävelevät vieressä tai perässä, ja sitten koko laumalla pikainen spurtti mun edelle, tiukka kurvaus jalkojen eteen ja stoppi!
Kiva kompastella isoon kasaan kissoja ja yrittää olla polkematta niiden päälle....

:kieh: |O
 
vieras
Ihania :heart: mun kissa onkin ihan liian kiltti :( ei siis käyttäydy noin kun kuvailit, mutta nyt vanhemmiten on sillekin alkanut luonnetta tulemaan. Pari kertaa on nyt purassutkin kun en ole huomioinut sitä tarpeeksi :D Ei siis ole purassut kovin vaan niin että vaan hampaat on vähän tuntunu ja vaativa silmiin tuijotus perään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihania :heart: mun kissa onkin ihan liian kiltti :( ei siis käyttäydy noin kun kuvailit, mutta nyt vanhemmiten on sillekin alkanut luonnetta tulemaan. Pari kertaa on nyt purassutkin kun en ole huomioinut sitä tarpeeksi :D Ei siis ole purassut kovin vaan niin että vaan hampaat on vähän tuntunu ja vaativa silmiin tuijotus perään :LOL:
:D

Tuli muuten tuosta tuijotuksesta mieleen että sun suhtkoht karmeeta herätä, kun on sellanen hytinä että ihan ku joku tuijottas,ja kun avaat silmät niin 6 lautasen kokosta kissansilmää tuijottaa sua melkein nenät kiinni omassa naamassa!
(ai mitenniin aamunälkäisiä elikoita... :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihania :heart: mun kissa onkin ihan liian kiltti :( ei siis käyttäydy noin kun kuvailit, mutta nyt vanhemmiten on sillekin alkanut luonnetta tulemaan. Pari kertaa on nyt purassutkin kun en ole huomioinut sitä tarpeeksi :D Ei siis ole purassut kovin vaan niin että vaan hampaat on vähän tuntunu ja vaativa silmiin tuijotus perään :LOL:
:D

Tuli muuten tuosta tuijotuksesta mieleen että sun suhtkoht karmeeta herätä, kun on sellanen hytinä että ihan ku joku tuijottas,ja kun avaat silmät niin 6 lautasen kokosta kissansilmää tuijottaa sua melkein nenät kiinni omassa naamassa!
(ai mitenniin aamunälkäisiä elikoita... :whistle: )
voi vitsit meillä kuuluu kahesta suusta vaativalla ruosteisen oven saranan äänellä mäyyy noin klo 6
 
vieras
Kissat ja ihmiset ei oo tarkotettu yhteen. Yleensäkään en tykkää, että kissa on kotieläimenä muualla kuin maalaistalossa, jossa sillä on virkakin. Kissa on niin villieläin ettei sen paikka oo missään kytkettynä kerrostaloasunnossa/rivarissa eikä sen enempää omakotitalossakaan jos et voi päästää kissaa irti luvallisesti. Kissa vaan on villieläin, ei kotieläin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihania :heart: mun kissa onkin ihan liian kiltti :( ei siis käyttäydy noin kun kuvailit, mutta nyt vanhemmiten on sillekin alkanut luonnetta tulemaan. Pari kertaa on nyt purassutkin kun en ole huomioinut sitä tarpeeksi :D Ei siis ole purassut kovin vaan niin että vaan hampaat on vähän tuntunu ja vaativa silmiin tuijotus perään :LOL:
:D

Tuli muuten tuosta tuijotuksesta mieleen että sun suhtkoht karmeeta herätä, kun on sellanen hytinä että ihan ku joku tuijottas,ja kun avaat silmät niin 6 lautasen kokosta kissansilmää tuijottaa sua melkein nenät kiinni omassa naamassa!
(ai mitenniin aamunälkäisiä elikoita... :whistle: )
voi vitsit meillä kuuluu kahesta suusta vaativalla ruosteisen oven saranan äänellä mäyyy noin klo 6
Ihanaa :D :heart: Meillä muuten yksikään kissa ei osaa naukua?! :eek:
Vanhimmasta lähtee sellnen "kääkätys" ääni, toisesta loppuun nouseva; purrRRRRRja pienimmästä oikein hento; miuuuuuu....
:D
 

Yhteistyössä