Hakutulokset

  1. celinee

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    anu84 Minä yritin rv 13+4 etsiä sykettä siskoni dopplerilla, mutta ei löytynyt. Siinä tuli sitten paniikkiultra varattua ja kaikki oli hyvin. Tämän jälkeen en ole kotidoppleriin koskenut :) Edessä oleva istukka (ja ilmeisesti taaksepäin kallellaan oleva kohtu) hiljentää vauvan sykkeitä...
  2. celinee

    Rakenne ultra jäi mietityttämään

    Jos olet käynyt ulkopuolisessa ultrassa ja kaiken on todettu olevan ok, niin ei pitäisi olla syytä huoleen. Itse olisin vaan iloinen, jos pääsisin moikkaamaan pikkuista vähän useammin.
  3. celinee

    Kuvia plussatesteistä

    Mä olen ymmärtänyt, että Apteekin oma ja Pregcheck ovat aika pitkälti saman valmistajan samat testit. Tsemppiä testailuun!
  4. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Täällä neuvolareissu takana. hb 130 (144) verenpaine 110/76 (114/76) pissa - (-) sf-mitta 17cm. Alakäyrän ja keskikäyrän välissä mennään. paino n. +500/vko Sokerirasitus odottaa parin viikon päästä. Elämäntilanteesta Yhdessä ollaan oltu iät ja ajat. Vakkarityö molemmilla ja...
  5. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    LuvLucy kyllä se on juuri päinvastoin. Jos ihan loogisestikin ajattelee, niin se vatsa on juurikin pidempään piilossa, kun kohtukin on kauempana selässä.
  6. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Bola-korusta itselläni on Bola käytössä ja minusta sen pitäminen tuntuu mukavalta. Monet sitä varmasti pitävät humpuukina, mutta toivon, että siitä olisi hyötyä myös neidin synnyttyä! Vatsan kasvusta Moneen muuhun verrattuna oma vatsani on vielä aika maltillinen. Kyllä se lienee tasaisesti...
  7. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Ultrassa käyty. Neiti voi hyvin, eli meille saa päivittää tyttöupauksen :heart:
  8. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Voimavarakyselystä täytetty ollaan, mutta pystytään kyllä asioista keskustelemaan ihan kotosallakin. Mukava noita asioita on kuitenkin miettiä. Tuntuu vähän hassulta käsitellä noita puolituntemattoman neuvolatädin kanssa. Äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti, onhan meille esikoinen tulossa...
  9. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Kysytäänpäs uudemman kerran: Kuka tekee facebook-lisäykset? Ajattelin nyt kuitenkin liittyä syyskuulaisten ryhmään, kun täällä on aika hiljaista juttelut...
  10. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Samaa olen miettinyt. Kuka ne facebook-lisäykset tekikään? Pitäisi varmaan siirtyä facenkin puolelle, kun on täällä niin hiljaista.
  11. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Omasta mielestäni tuolla painoasialla ei ole niin suurta vaikutusta vatsan näkymiseen. Enemmänkin vaikuttaa esimerkiksi kohdun asento ja se, onko kyseessä ensisynnyttäjö vai ei. Itsellänikin on jonkin verran ylipainoa ja olen ensisynnyttäjä, mutta vatsa on näkynyt aika mukavasti omaan silmään...
  12. celinee

    testejä,teorioita ja pähkäilyä :)

    Ei noissa minun silmääni näy, kuin yksi viiva. Mielestäni olisi jo pitänyt viivan vahvistua tuossa ajassa. Tsemppiä :flower:
  13. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Onnittelu kaikille hienoista ultrakuulumisista! Omalla kohdalla ultra on edessä ensi viikon torstaina. Voi kun aika menisi nopeasti... Liikkeistä Olen ollut enemmän kuin iloinen, kun olen tuntenut pieniä liikkeitä tässä viikon ajan. Edelleenkin ne ovat hentoja, enkä tunnista niitä esim...
  14. celinee

    Ennakoiva lastensuojelu !

    Niin kuin tässä monet ovat kirjoittaneet, niin aivan oikein, että reagoivat asiaan neuvolassa.
  15. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    kusma : Mulle Tikkurilan asiakaspalvelusta vastasivat, että yksittäisen huonekalun tai huoneen maalaaminen on ok. Ja tosiaan, Kaksplus tökkii tänään aika pahasti :mad:
  16. celinee

    aikainen haamu/plussa joka ei vahvistu: kokemuksia?

    Suosittelen seuraamaan viivojen vahvistumista saman merkkisillä testeillä. Jos raskauden etenemistä seurataan ovistesteillä ja erimerkkisillä raskaustesteillä, ei se ole kovin helppoa. Hcg:n nousu on toki yksilöllistä, vaikka esim. itselläni Pregcheckin viivat vahvistuivat päivittäin. Tsemppiä!
  17. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Guitar olipas ikävä ultraaja. Tuollaiset ympäripyöreät vastaukset ja kommentit saavat huolestumaan, vaikkei siihen mitään syytä olekaan. Olen kyllä ymmärtänyt, että tässä vaiheessa pitäisi sukupuolen näkyä ihan tavallisessakin ultrassa, jos sikiö on vaan hyvässä asennossa. Me mennään...
  18. celinee

    Raskaustesti negasta plussaksi

    Dpo 8 nega ja dpo 9 haamu/plussa.
  19. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Vaunuista olen tykästynyt Emmaljungan City crosseihin. Vielä ei kuitenkaan olla käyty liikkeessä kokeilemassa. Synnytyksessä pelottaa lähinnä sektion mahdollisuus. Kun verikokeenkin ottaminen tuntuu ikävältä, toivon kovasti luonnollista synnytystä. Nimien kanssa meillä tuntuu olevan...
  20. celinee

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Kerättäiskö rakenneultrapäivät tuohon etusivulle? =)

Yhteistyössä