Hakutulokset

  1. Essi81

    Paras ja lämmin toppapussi vaunuihin ???

    Eli nyt kaipaan pikaisia vastauksia lämpimistä toppapusseista ja mieluiten jopa linkkejä josta ostaa. Eli Esim. jos ticketillä on 94 ja 115 niin ennemmin tuo isompi. Olen katsellut että esim. 110cm on aika yleinen koko. Mutta siis minkä olette kokeneet parhaimmaksi? Plussaa on tyttöväri / tai...
  2. Essi81

    Ootteko minkä ikäiselle alkaneet antaa maissinaksuja?

    Miettii hän... voisiko jo :whistle:
  3. Essi81

    Oletteko tilanneet/ostaneet jostain edullisesta crocseja?

    Muistan käyneeni joskus sivulla mistä saa kivaan hintaan crocseja, mutta nyt en muista yhtään mikä se sivu on ?!
  4. Essi81

    Meille syntyi...

    8.3 naistenpäivän laskiaispulla :heart: Tyttö oli syntyessään 3785g ja 51cm. Sai viime lauantaina kasteessa nimen Janna Aino-Taika Kaarina :heart: 6,5vuoden jälkeen paluu vauva-arkeen on ollu ihanan maidontuoksuista ja jokseenkin uudelleen opettelua, mutta hyvin on mennyt.
  5. Essi81

    Haluaisin vinkkejä ja kuvia teidän lastenhuoneen seinistä :)

    Suunnittelen jotain ihanaa ja erilaista maalausta? tapettia? jne. pienen tyttäreni tulevaan huoneeseen ja haluaisin vinkkejä :)
  6. Essi81

    Nyt äkkiä nimiapua!!

    Elikkäs mulla oli jo nimi niin selvä, mutta aloin epäröimään sittenkin. Eli Siskon nimi Joanna ja sukunimi alkaa N kirjaimella. Olen ajatellut kirjain vaihtoehdoiksi J tai N ja tytölle siis nimiä. Mielellään erikoisempia ja harvinaisempia!!
  7. Essi81

    Oletteko huomioineet jotain oireita ennen kuin synnytys on käynnistynyt?

    Vai onko se vaan ollut sattumaa ja lähtenyt kun lähtenyt :)
  8. Essi81

    Raskaus ja hepatoosi.

    Onko kellään ollut arvot koholla? maksa/sappi. Miten on toimittu? ja edetty asian tiimoilta? Itselleni eilen otettu verikokeet ja lääkäri yritti soittaa ja en kerenny vastaa ja kun soitin perään niin oli jo kerennyt lähteä |O Hoitaja sanoi kuitenkin , että arvot olivat vähän koholla ja...
  9. Essi81

    ARGH!!!! Miksi mun iho kutisee kuin karmiva polvista alaspäin!!!!!

    Varsinkin nilkat, sääret ja pohkeet!!! Ihan sairas kutina ja pakko vaan raapii raapii... rv37+
  10. Essi81

    raskaanaolo ja ns.kuumat aallot?

    Liittyykö raskaanaoloon kuumia aaltoja? Vai johtuuko tästä nuhasta vai mikä tässä nyt on meneillään? Sukatki oli pakko heittää nurkkaan vaikka normisti oon kulkenu pörrösukissa aamusta iltaan :whistle:
  11. Essi81

    Löytyskö jostain ne eri lehtien tilaajalahjat?

    Siinä se tulikin :)
  12. Essi81

    Hyvää palvelua Ticketiltä, suosittelen!!

    Eli tilasin torstaina esikolle kevätpuvut sekä tulokkaalle myös. Hetki sitten soittivat että paketti tulossa, oletko kotona? Ja niin meni 10min ja paketti oli oventakana :) Loistavaa kaupankäyntiä ja mielestäni täysin rahanarvoista kun alesta tilasin. Kerrankin hyödynsin ja tilasin jo nyt...
  13. Essi81

    Onko imetystyynyissä eroa? Suositelkaa :)

    Synttärini lähestyy ja mieheni on luvannut ostaa minulle imetystyynyn, kun sitä pyysin :) Esikolla sitä ei ollut, mutta nyt sen haluaisin ja siksi kokemukset olisi tarpeen. Tiedän että niitä on erilaisia :)
  14. Essi81

    Haluaisin tehdä taatelikakun...

    En ole koskaan tehnyt... Kuinka vaikeaa se on? Olisiko jollain joku helppotekoinen ohje?
  15. Essi81

    Ticketin kevätvaatteissa apua... Mikä oli mikäkin?

    Miten noi meni? Mikä puku oli ns. "tuulipuku" , entä mikä oli pelkkä sade/kura puku? Mikä oli vuorellinen kurapuku jne?
  16. Essi81

    Millasia painoarvioita teillä on ollut rv29 ?

    Hiukan kiinnostas kun meillä asukas on normaalikäyrällä , mutta silti sain taas tänään neuvolassa kuulla että pieni on siellä mahassa. Toki voi olla geneettisesti pieni kun suvussa sitäkin on, mutta silti pistää miettimään kun ajattalin ennemminkin olevan iso kuin pieni vauva.
  17. Essi81

    Suosittele mielestäsi parasta Nazarin AI hotellia?

    Mieluiten Turkissa. Ja perusteluja myös :) Etsitään taas uutta hotellikohdetta kesäkuulle ja mielipiteet ja kokemukset on tärkeitä.
  18. Essi81

    Löytyykö mistään videokerhosta ... liittymisestä ja valittavista dvd elokuvista.

    Jos liittyy niin valittavaksi sitä uutta cars dvdtä? onko joku törmännyt? löytänyt?
  19. Essi81

    Raskaana ja alavatsaa / alapäätä juilii niin kamalasti!!

    Onks tää nyt mitä? Tänään on ultrattu ja siellä kaikki ok. Kohdun kaulaa ei katsottu. Sen jälkeen juilinu oikeen kunnolla alavatsaa ja välillä tuntuu, että alapään luut halkee. Kauhee melske on samaan aikaan vatsassa. tuntuu myös että olisi pissahätä samalla vaikka ei oliskaan... Onks tää nyt...

Yhteistyössä