Onko imetystyynyissä eroa? Suositelkaa :)

Synttärini lähestyy ja mieheni on luvannut ostaa minulle imetystyynyn, kun sitä pyysin :)

Esikolla sitä ei ollut, mutta nyt sen haluaisin ja siksi kokemukset olisi tarpeen. Tiedän että niitä on erilaisia :)
 
"vieras"
Mulla on Brion "ryyni"täytteinen imetystyyny. Ainoa hyvä puoli siinä on pestävä päällinen. Muuten on tosi ärsyttävä, kun ne täytteet valahtaa aina sivulle ja loppujen lopuksi joutuu kuitenkin kannattelemaan joko vauvaa tai sitä lurpsahtanutta tyynyä. Jos nyt ostaisin uuden, niin ottaisin mahdollisimman pinkeän tyynyn.
 
[QUOTE="vieras";22714413]mihin ihmeeseen tarvitsee imetystyynyä?? :O miksei tavallinen tyyny aja samaa asiaa?[/QUOTE]

Joutuisin ostaa tukevan tavallisenkin tyynyn, joten siksi nyt tällä kertaa haluaisin ihan imetystyynyn. Ja joku tarkoitushan sillä imetystyynylläkin tarvii olla kun niitä tehdään. Katselin semmosta mainosta jossa tyynyä oli käytetty lapsen tukena kun harjoittelee istumaan jne. Olisiko siis semmoinen parempi kuin se pehmyt/ryynitäytteinen?
 
"mie"
Ellokselta olen itse muuan vuosi sitten tilannut. Halpa verrattuna merkkituotteisiin ja muistaakseni myytiin nimellä tukityyny tms.
Ja on muuten hyvä tukityynyäkin kun odottaa vauvaa. Tosi tukeva ja hyvän asennon sain ainakin itse sillä, sekä nukkuessa ja imettäessä. Ei valahda koska on tyynymäinen ja jämäkkä.
Siihen tilasin vielä tyynynpäälliset samalla, helppo pestä ja vaihtaa kun myydään kahden pakkauksessa, =)
 
[QUOTE="vieras";22714413]mihin ihmeeseen tarvitsee imetystyynyä?? :O miksei tavallinen tyyny aja samaa asiaa?[/QUOTE]

Ei ajanu ei. Imetystyyny oli ehdoton. Mulla oli Mollavauva-tyyny. Tykkäsin mallista ja täytettä sai vähemmäksi tai enemmäksi.Sairaalassa jo totesin että tavallinen tyyny ei oo se mun juttu eikä toiminu.
 
iki onnellinen omistaja
Aikuisten oikeasti ja kokemuksen syvällä rintaäänellä. Doomoo Buddy (siis se isompi malli siis ei softy!) on maailman paras imetystyyny. Ja todellakin on joka sentin arvoinen!!!
Ensinnäkin se on ISO, muotutuu todella hyvin vauvan ja äidin mukaan ja sillä saa dotella hyvän asennon. Siinä on täytteenä aivan pienen pientä styroksi "hiekkaa" ei sellaisia isompia palloja ja siksi se muotoutuu niin hyvin. Päällinen on todella pehmeää ja ns. "venyvää" kangasta, siinä ei vauva hikoile ja se on todella mukavan tuntuista iholle. Päällisen voi pestä ja myös tyynyn.
Tyyny on pitkulainen ja jo raskaus aikana se oli minulle ehdoton nukkumisen apu. Kun mitenkään muuten ei saanut hyvää asentoa niin sillä sai. Se riitti kainaloon ja vatsaa tukien myös jalkone väliin ja sen kanssa oli unelma nukkua.

Voin siis todellla suositella lämpimästi, itselle se oli ehdoton hankinja ja vaikka hitaa on ostopaikasta riippuen 70-80 e niin todellakin kannattaa. Myöhemmin voit myydä sen eteenpäin (menevät esim. huuto netissä kuumille kiville ja saat varmasti VÄHINTÄÄN puolet takaisin, yleensä enemmän. Ja tietty kannattaa käydä katsomassa kyseisestä puljusta, että löytäisitkö itse sellaisen käytettynä.

Lykkyä pyttyyn loppuraskauteen ja synnytykseen, toivottavasti kaikki menee hyvin!
 

Yhteistyössä