Oletteko huomioineet jotain oireita ennen kuin synnytys on käynnistynyt?

"zipp"
Mä olin tosi kipeä sinä aamuna ja meninkin pissatesteihin terkkariin kun kirveli ja poltteli virtsatessa..mitään ei kumminkaan löytynyt testissä.Kipeällä tarkoitan siis ei mitään kuumetta tai nenän vuotamista mutta olo oli tosi surkea ja masentunut. Sitten muutama tunti terkasta tulon jälkeen olin apteekissa ja sinne mennessäni ja autosta ylös noustessa holahti housuun. Neste oli kylläkin verta kun istukka oli irronnut.Mutta siis näin kävi mulla.
 
"zipp"
Niin muuten unohdin mainita et ennen tuota mä sairastin kauheen flunssan ja muuten esikoisen aikaan kävi ihan sama, elikä kauhee flunssa ja sängynpohjalla möllötin. Muistan kun kirosin esikkoa odottaessa et hitto jos lähen nyt synnyttää niin en pysty! Ja pari päivää myöhemmin flunssan jälkeen.. se sitte tapahtui.:) Muistin justiinsa että niin kävi tässäkin tapauksessa!
 
"takkuinen ameeba"
Neljä kertaa synnytys alkanut ihan puun takaa, ilman mitään ennakkovaroituksia. 3 kertaa käynnistetty ja silti tullut yllätyksenä, vielä 20min ennen tolkuttoman kipeää ekaa supistusta olen ollut autuaan arvaamaton alkavasta synnytyksestä, vaikka olen itseäni oikein tarkkaillut.
 
"Jaada"
Minulla on nyt eilisestä illasta lirahdellut housuun punertavaa ja tänään mennään neuvolaan tarkistamaan onko lapsivettä ja jos on niin sitten lähdetään odottelemaan synnytyksen käynnistymistä...
 
"Jaada"
ja tossa toukka uneksii vieres :D Eli ti punertavaa pöksään, ke neuvolan kautta yliopistolliseen, ke illal 19.00 avautumiseen lääket, to klo 10 ja klo 18 tupla-annostuksella lääkettä napaan... pe 0100 saliin ja puolenpäivän tienoossa vauveli ulos :D
 
"äippä"
Itselläni oli edellisenä päivänä hieman sekava olo. Silloin kävin myös neuvolassa ja kaikki mitä siellä puhuttiin meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :D Voisi sanoa että olin vain omissa maailmoissani ja sitten seuraavana yönä alkoi supistukset.
 
Älyttömän hyvin nukutut yöunet & päiväunet. Sitten synnytys käynnistyi. Näin kävi molemmilla kerroilla.

(minä EN nukkunut hyvin loppuraskaudesta, vaan heräsin jatkuvasti enkä meinannut saada millään unta)
 

Yhteistyössä