Hakutulokset

  1. Lovanna

    Mitä tämä on??

    Jos tää kuva nyt tulee! :whistle:
  2. Lovanna

    Millaisia Flunssia Nyt Liikkeellä?

    Mitä kaikkia ihme tauteja on nyt liikkeellä? -Flunssa aalto taitaa olla jo kaikkialla? Itse olin jo viimeviikolla kuumeessa ja meni ohi ja nyt taas iski tauti takaisin.. heti keuhkoihin tietenkin ja pieninkin liike saa aikaan hengenahdistuksia.. Vihaan niin sairastaa! :kieh:
  3. Lovanna

    Nyt jotain "Äksönii" !

    Nyt jotain "äksönii" tänne ja heti, kun ei uni tuu, ei väsytä, eikä mitään ideoita mitä tekisin... ? :whistle: Flunssaa pukkaa ja olohan on juuri sitä taasen.. Lääkitys tuplattu ja hiphurraa taas, kohta saadaan kortisoni vaikuttamaan ja kaikki haitat mukaan.. ai, että mä vihaan tätä...
  4. Lovanna

    Keitä täällä vielä on hereillä?

    Onko muita yö kukkujia? :wave: Missä se mun nukuttaja viipyy.. Eksyny ihan väärille teille taas! :snotty:
  5. Lovanna

    Astmaatikot/Astmaatikkojen vanhemmat? Astmalääkkeet?

    Mitä lääkkeitä teillä on astman hoitoon? Onko usein tarvinnut tuplata tai lisätä muita lääkityksiä mukaan? Oma Tuhti lääkitykseni on: Ventoline diskus & Evohaler Seretide Evohaler 25/250 *4 suihketta aamuin ja Sama illoin! Spiriva Singulair Avamys Aerius +...
  6. Lovanna

    Kauan joudutte odottamaan aikaa omalle lääkärille?

    Tästä, kun on nyt ollut puhetta, että missä menee mitenkin kauan, että pääsee omalle lääkärille? Miten teilläpäin menee tämä? Itse koitan tänään aikaa saada omalle lääkärille ja katsotaan miten kauan menee ja milloin sen saisin! Vältän päivystystä viimeiseen asti, koska Päivystyksessä...
  7. Lovanna

    Voiko Leikkaushaavan ommella liian tiukaksi?

    Rupean jo pohtimaan tämän mahdollisuutta, koska "näyttää liian tiukaksi ommellulta" ja vieläkin kävellessä/liikkuessa ym. kipu vaan pahenee ja ihan selvästi kiristää kovasti siitä kohtaa! :ashamed: Menen toki lääkärin juttusille, jos tämä vaan jatkuu tämmöisenä, mutta voiko tämmöinen olla...
  8. Lovanna

    Miten Aamunne Alkaa?

    Pohdin jo tätä.. :whistle: Kahvilla aloitetaan.. Ehkä puuroa, ehkä muuta.. Siitä sitten hiljalleen vaan etiäppäin vauhdissa! :D Tällä hetkellä Ei väsytä.. pitäisi kuitenkin koittaa nukkua, mutta etsit hyvää asentoa ja Ei, Ei mikään tunnu hyvältä.. Otat lääkettä ja toivot unen tulevan...
  9. Lovanna

    Leikkaushaavan kipu?

    Mikä on normaalia kipua? Leikattu siis eilen ja jo illasta alkoi ihan mahdoton kipu, kun puudutteet ja kaikki vahvat sairaalassa saadut lääkkeet rupesivat hupenemaan poijes.. Minun lääkkeillä ei kipua pois saa ja kaikki liikkuminen sattuu ym. :( Onhan leikkauksesta tosin vähän aikaa...
  10. Lovanna

    Päiväkirurginen leikkaus- miten toimii?

    Pitäisi siis päästä samana päivänä poiskin! Kokemuksia kaikilta leikatuilta? Sinne mennään aamusta, mutta mihin aikaan viimeistään olet päässyt kotia ym.? Kiitän jo etukäteen! :)
  11. Lovanna

    <3 Hyvää Uutta Vuotta! <3

    :heart: Edessä on sata ovea, tuhat tietä. Valitse sydämelläsi, punnitse tunteella, käytä hiven järkeä. Ovet on tehty avattavaksi, tiet tallattavaksi, elämä elettäväksi. Jos erehdyt, uskalla itkeä, uskalla nauraa, uskalla muuttaa suuntaa. Ei mikään kasva ilman vettä, ei ihminen kypsy kyynelittä...
  12. Lovanna

    Te jotka blogia pidätte niin...!

    :attn: Antakaa minulle heti nyt blogien nimiä.. Tahtoo päästä lueskelemaan! :) Kiitoksia kovasti, jos joku mulle näitä laittas!!! :heart:
  13. Lovanna

    Voi teidän kinkuT!

    Mä oon saanu hymyn jo huulille, kun tulin tänne lueskelemaan teidän juttuja ja moni koskee juuri sitä kinkkua, josta en koskaan ole pitänyt ja siksihän tämä huvittaakin.. ihme kyllä! :D Päivän saldo; ---> "Kuinka paljon täytyy ihmisen jaksaa vasten tummaa tulvavettä ponnistaa?" Huuh...
  14. Lovanna

    Tradolanin "käyttäjät"?

    Elikkäs, mitä haittoja tradolan on aiheuttanut? Kauan olet syönyt ja, jos on haittoja niin onko ne lieventyneet käytön jatkettua? Tämä huono-olo rupeaa jo nostamaan todellista vihaa tätä lääkettä kohtaan jo kokonaan! :kieh: Yleensä pahin on aina aamuisin, mutta, kun en voi oksentaa niin se...
  15. Lovanna

    Karkkiaddiktit!!

    Mä oon niin pahasti koukussa karkkeihin, ettei tosikaan.. :ashamed: Jos olisi vieroitushoitola tähän, niin olisin siellä!! Mä en tajua miten ihminen voi syödä ja syödä karkkia kyllästymättä niihin.. Nyt jo huomaan, että tää ei ole normaalia! Onko muita? Millä keinoilla olette päässeet...
  16. Lovanna

    Ihanaa, kohta saadaan lunta...

    Tätä olen odottanut kesästä asti! :D Ei uskoisi, että olen kesällä syntynyt, koska rakastan talvea! :heart: Tulee taas valosaa ja niin ihanan näköstä.. Vaikka omat ongelmat pakkasista itselle aiheutuukin pahan astman takia, mutta en ole sen takia kuitenkaan "aina" joutunut sisällä...
  17. Lovanna

    Iltaa/yötä kaikille! :)

    Iltaa/yötä! :wave: Seuraanne liityn ja koitan pysyä mukana.. :D Mitäs tänne kuuluu immeisille ja miksi vielä tähän aikaan olette hereillä? :) Täällä nuokutaan ja katsotaan töllöä ja uni on kadoksissa.. :snotty:

Yhteistyössä