Hakutulokset

  1. S

    <3 Neljättä odottavat syksyllä <3

    nimimerkki___laskettu aika_ ikä__ edelliset lapset__lupaus/olo_ sairaala Korvapuusti___15.11_____ 28____ T06, T08, P10 PIKKUMAMI85_15.12_____26_____P07, P08, P11______________SEKS kairan_______ 16.1.______26____ P05, P09, P11___ poika_____ OYS Manzu________27.1______28_____T07,P09,T11...
  2. S

    Alkuraskaudenultran hinnat pk-seudulla?

    Missä kävit, kenellä ja mitä maksoi? Suositteletko lääkäriäsi? Täällä pohitaan mennakkö vai eikö mennä...
  3. S

    **NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

    OIKEIN PLUSSARIKASTA LOPPUVUOTTA Lauantai 31.12.2011 nimim. (ikä).......................kp..................yk... lapset Marica30 (30)...................45/20-32...........6..... -01, -03, -06 Inala (33) .......................42/27..................2..... -97, -04, -05...
  4. S

    Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

    Tapaamisella puhuttiin uudesta pinosta, johon voisi etusivulle kerätä kaikkien tiedot. Tässä tämä nyt sitten on :D NIMIM.---IKÄ----SYNTYI----MONES---SUKUPUOLI------ASUU Sammeli---34---13.8./Kättäri------2.--------poika --------Tikkurila Marie-----------14.8./...
  5. S

    NAN korvikkeen hinnat pk-seudulla

    Viimeksi 5v sitten tarvinnut ostaa NANia, tuollon purkin (2dl) hinta oli 22snt. Nyt kun alkaa olla ajankohtaista ostaa tulevalle kuopukselle, huomasin purkin maksavan 50snt :O (Jumbon Prisma). Onko tuo tosiaan kaikkialla noin hintavaa nykyään, vai saako jostain halvemmalla. Helsingissä...
  6. S

    Kättärillä 4D käytössä?

    Onko kellään rakenneultrassa käytetty 4D:tä? Tiedän että pk-seudulla osassa sairaaloista on 4D käytössä, mutta miten on Kättärin laita... Googlesta yritin etsiä mutten löytänyt. Huomenna rakennerakenneultraan :) Santtu 19+5
  7. S

    Koska digi haamun jälkeen?

    Eli toissapäivänä tuli erittäin haalea haamu, joka tänä aamuna on vahvistunut ja toisella testillä selkeämpi. Selvästi näkyvät kuitenkin. Kuinka kauan kannattaa odottaa digin kanssa, jotta haluttu tulos varmasti pärähtää ruutuu ;) ? Herkkyys noissa kaikissa pitäisi olla sama, mutta nuo on...
  8. S

    Kuinka aikaisin 10 herkkyys r-testissä näkyy jotain?

    Jouluna olis tarjoitus testailla, mutta mietin kuinka aikaisin mahdollinen plussa näkyisi First Signal 10 herkkyisessä kasettitestissä? Polttelee kovasti tuolla kaapissa ;)
  9. S

    SINGSTAR Suomipop PS2:lle !!!!

    Juuri tuli discshopista viestiä että vihdoin tulee tuo Suomipop myös PS2:lle kesäkuussa!!! :D Kyllä on odotettu!
  10. S

    JEEE!!! Sain vakituisen työpaikan!

    Edellinen soppari voimassa vuoden loppuun ja hain uutta vuoden alusta. No sainkin sitten vakipaikan hakemani määräaikaisen sijaan ja pääsen aloittamaan jo tämänvuoden puolella!! olen niin onnellinen nyt! Tämä tarkoittaa sitä että kolmosprojeksti voi siirtyä seuraavalle tasolle ensisyksynä ;)...
  11. S

    Päivähoidon lähihoitajat!!

    Mihin liittoon kuulutte? Mulla alkaa töihin paluu häämöttää ja liiton metsästys käynnissä.
  12. S

    Mitä ihmettä mä teen pari tuntia!!

    Esikko kipeenä ja sisällä kökötettävä ja palstakin sulkeutuu
  13. S

    VÄINÖTÄR!!!

    Säkin näköjään täällä :D
  14. S

    VÄINÖTÄR!!!

    ootko täällä???
  15. S

    Helsinki Tapulikaupunki/Puistola + lähiseutu

    Olemme juuri muuttaneet Tapulikaupunkiin ja olisimme lenkkiseuraa vailla. Muutenkin kyläilyt puolin ja toisin olisivat kivoja. Itse olen 23v ja tyttömme on 6kk (perheeseen kuuluu myös isä 27v, joka päivät töissä). Olisi mukavaa jos lapsesi olisi suurin piirtein saman ikäinen, se ei kuitenkaan...

Yhteistyössä