Koska digi haamun jälkeen?

Eli toissapäivänä tuli erittäin haalea haamu, joka tänä aamuna on vahvistunut ja toisella testillä selkeämpi. Selvästi näkyvät kuitenkin. Kuinka kauan kannattaa odottaa digin kanssa, jotta haluttu tulos varmasti pärähtää ruutuu ;) ?

Herkkyys noissa kaikissa pitäisi olla sama, mutta nuo on aina niin testi kohtaisia vaikka luku olisi mikä. (mulla testit PregentPen ja Pregchec (tms) ).
 
Mulla aikanaa liuska anto haamun, cb ohuen viivan, first signal ohuen viivan ja siitä pari päivää, digitestillä raskaana 1-2vko. Kyllä se digitesti sen varmaa jo näyttää, mut sinuna oottaisin maanantaihin jos millää vaan maltat.. ;) :heart:

Muoks. jos tarkoitit noita mistä on kuvat plussatesteissä, niin aika selkeä viiva tossa toisessa jo oli, joten varmasti näyttää digitestikin jo raskauden! :)
 
Viimeksi muokattu:
no mulla oli sillä lailla että sain siihen prisman pregcheck (en muista miten kirjotetaan), sain aavistus haamun punavärillä, siis sellasen että hyvä kun näky.. ja tein päiväpissasta digin (taisin pidättää pissaakin vaan kaks tuntia), ja raskaana teksti viikoineen tuli.. ja sekin vielä että se tuli 5 päivää ennen kun tätin edes piti tulla!! ja katoin noita sun kuvia, ja veikkaisin että kyllä se ihana teksti digiin tulee.. :)

äizikkä ja muru 27+6
 
Itse tein digin jo ekan haamulaisen saatuani, näytti tietenkin negaa sitten. Toisen tein muutaman päivän päästä kun puikossa viiva oli jo suht vahva ja silloin näytti heti raskaana 1-2. Eli jos oikein todella haalea viiva on niin odottelisin kyllä hetken ettei turhaan maksa tuosta digistä kun se kuitenkin on sen verran arvokkaampi :)
Jos viiva on suht selkeä niin sitten eikun tekemään, ja mun mielestä kannattaa aamupissasta tehdä jos haluaa että viikon on suht tarkat.
 

Yhteistyössä