Hakutulokset

  1. AjaBaja

    Nyt kaikki pelastamaan Tammisaaren synnytysosastoa!

    Ikävä kyllä Tammisaaren synnytysosasto on jälleen lopetusuhan alla. Käykäähän ihanat äidit allekirjoittamassa vetoomus, pieniä ja pehmeitä arvoja kunnioittavia synnytysosastoja tarvitaan! http://www.adressit.com/ekenas_bb (Ja anteeksi jo etukäteen jos joku hermostuu tällaisesta...
  2. AjaBaja

    Kerätäänkö muilla Minun Prinsessani -tarroja? (keräily albumi)

    Meillä on ongelmana se, että ei ole ketään kenen kanssa vaihtaa tarroja. Niitä kun kertyy helposti useampi samanlainen.... Jos joku haluaisi vaihtaa noita tarroja niin laittakaa yv:tä. Tulee turhan kalliiksi ostella niitä pusseja kaupasta ja huomata että albumissa on jo ennestään 4 tarraa...
  3. AjaBaja

    Lapsi syntyy ennen suunniteltua sektioaikaa, KOKEMUKSIA KAIVATAAN!

    Nyt meneillään 37. raskausviikko ja sektio on suunniteltu rv. 39+2. Sattuu vaan olemaan samat päivät jolloin esikoinen syntyi, ja meillä on tapana synnyttää hieman etuajassa muutenkin... Joten nyt huolettaa että tää uusi tulokas ei malta tuonne sektiopäivään asti odottaa. Onko täällä joku...
  4. AjaBaja

    Suunnitellusta sektiosta...

    Täällä oli aiemmin juttua, mutta enää en onnistunut löytämään vaikka selasin kaikki sivut... Itsellä olisi edessä suunniteltu sektio. Haluaisin tietää milloin te, joille on suunniteltu sektio tehty, olette päässeet äitipolille ja saaneet ajan sektioon? Itse sektiohan on n. viikkoa ennen LA...
  5. AjaBaja

    Sektio terveydellisistä syistä

    Olen täällä nähnyt lähinnä keskusteluja pelkosektiosta. Etsin toisia synnyttäjiä joille tehdään tai jotka haluavat sektion terveydellisistä syistä. Itse sain 4. asteen repeämän esikoista synnyttäessä ja tämän toisen kohdalla sektio on ns. pakollinen. Päätöstä en ole tehnyt minä, vaan...
  6. AjaBaja

    Voiko olla keskenmeno?

    Yritämme mieheni kanssa toista lasta (tyttö -04) ja ajattelin kysyä jos jollain on kokemusta vastaavasta: kp 18 alkoi vuoto joka kesti n. 8 päivää. On ollut pientä kipua alavatsassa, ja on edelleen vaikka vuoto jo loppui. Ei kuitenkaan mitään ihmeempiä. Olen myös ollut hieman huonovointinen ja...
  7. AjaBaja

    Voiko olla keskenmeno?

    Yritämme mieheni kanssa toista lasta (tyttö -04) ja ajattelin kysyä jos jollain on kokemusta vastaavasta: kp 18 alkoi vuoto joka kesti n. 8 päivää. On ollut pientä kipua alavatsassa, ja on edelleen vaikka vuoto jo loppui. Ei kuitenkaan mitään ihmeempiä. Olen myös ollut hieman huonovointinen ja...

Yhteistyössä