Hakutulokset

  1. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Moikka! En ole juurikaan tänne alun jäkeen kirjoitellut, mutta meille syntyi 28.9. rv 39+5 Poika, mitoin 4135g ja 50,5cm. Koko perhe on ihan rakastunut tuohon Isoon pikkuiseen :). Synnytys oli helppo ja nopea ja poika sai täyden 10 pistettä heti. Synnytyskertomus on tosi lyhyt, koska vaikka...
  2. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heippa! Piti tulla pitkästä aikaa poksumaan 22 POKS. Tämä aika menee sellasta vauhtia, että ei ymmärrä...Ja kun päivät on näin kauniita ja lämpösiä niin tuntuu että aika menee tuplasti nopeammin. Oikeastaan ihan kivaa olla kesällä raskaana, niin saa esitellä kunnolla kasvavaa mahaa :D...
  3. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Iltaa! Tänään oli rakenneultra ja kaikki vaikutti olevan mallillaan :). Saatiin POIKALUPAUS. Ihanaa oli nähdä pikkuinen taas. Liikkeistä...mä tunsin ekasta ja tokasta liikkeet tooosi varhain ja näillä viikoilla tuli jo kunnon muksautuksia. Tämän kohdalla olen ollut vähän huolissaan, kun...
  4. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Aurinkoista päivää kaikille! Täällä on käyty aamulla neuvolassa ja kaikki kunnossa! Syke oli 150 tasaista kopsetta :). Voiko siitä nyt sitten mitään päätellä? Tyttöolo mulla on, mutta poika on tietysti ihan yhtä toivottu. Neuvolan jälkeen kävin Lindexillä ostamassa vauvalle vanuhaalarin...
  5. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heipä hei minunkin puolestani toooosi pitkästä aikaa :). Ihan alkuun Minkille : LA 30.9. Eli sitä muutettiin, koska vauveli oli nt-ultrassa 4 päivää isompi. Mullahan tämä raskaus alkoi keskenmenon jälkeen suoraan, joten laskettua aikaa on muutettu aina sen mukaan mitä ultrassa on millonkin...
  6. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Huomenta! Täällä juuri varattu ensi viikoksi kampaaja. Pakko värjätä ja leikata...edellisestä käynnistä vierähtänyt jo 4kk ja olen kyllä sen näköinenkin. Josko olo sitten piristyisi :). Koko aamun olen soitellut eri paikkoihin ja järjestellyt syksyn asioita. Ihan pöljää, että siihen on pitkä...
  7. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Heipä hei pitkästä aikaa :) Päivittäin käyn lukemassa, mutta olen muka niin kiireinen, että kirjoittelut on jääneet vähemmälle. Varmasti aktivoidun raskauden edetessä. Täällä pahoinvointi on alkanut helpottamaan hieman. Minulle paras apu on ollut piimästä, viilistä ja tavallisesta...
  8. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta! Täälläkin on palstaa aktiivisesti lueskeltu, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan. Nytkin on kiire, joten ihanalle päivittäjälle terveiset: Vimme 29v. kolmas lapsi la 4.10. sairaala K-HKS Varhaisultrassa torstaina näkyi 7+0 vastaava pieni mytty. Nyt vaan odotellaan, että aika...
  9. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Taatu: mulla on nyt perjantaista asti ollu todella huono olo kellon ympäri. Itsellä syöminen auttaa, mutta muuten kyllä on tosi heikko happi. Välillä tuntuu, ettei edes voi puhua, kun pitää keskittyä siihen ettei oksu lennä. Itsekään en usko tämän olevan vatsatautia, koska välillä olo on hyvä...
  10. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Moikka! Juuri kun kirjoittelin, että pahoinvointia ei ole koskaan ollu, niin enkös tänä aamuna heränny todella huonoon oloon. Ja se ei ole helpottanut vieläkään...ei yhtään. Syönyt olen ja ulkonakin kävin, että olo helpottais, mutta ei. Ja töihin pitää nyt lähteä. Joskos siellä olis niin paljon...
  11. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Iltaa! Hankinnoista oli pakko kommentoida...vaikka meillä lapset vasta 3 ja 4, niin meillä ei ole jäljellä enää mitään vauvan tavaroita...ei vaatteita, syöttötuolia, pinnasänkyä, turvakaukaloa...vain rikkinäiset rattaat. Että kauheen kiva ;). Muutettiin kesällä ja viskattiin kaikki pois tai...
  12. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Onpas tullut paljon tekstiä :). Kiva lukea teidän kuulumisia ja ajatuksia. Neuvolaan en vieläkään ole saanut varattua aikaa. Ehkäpä ensi viikolla...? Varhaisultran varasin 16.2. eli viikon päästä. Ruuista...koska mulla ei ole missään raskaudessa ollut pahoinvointia, niin olen syönyt varmaan...
  13. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Voi kääk. Olen lähdössä kuopuksen kanssa käymään lääkärissä. Vastaanotto on työpaikallani ja vetäsin sitten farkut jalkaan (pakkasilla oon vetäny nyt tyylikkäästi toppahousuissa...). Eipä taho mennä farkut kiinni ja paidan läpi pömpöttää omasta mielestä MAHA...turvonnut sellainen. Olen...
  14. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta! Piti jo ajat sitten kommentoida, kun joku valitteli yövuoroista. Nykyään on jonkinlainen eu-asetus, jonka mukaan työnantaja ei voi velvoittaa raskaana olevaa yötöihin. Työnantajahan ei sitä mainosta, mutta meillä työterveyslääkäri oli laittanut siitä syksyllä viestiä yhden raskaana...
  15. V

    Oikeiden supistusten mittarilukema?

    No mulla näytti yhtä voimakasta käyrää (arvoista ei hajuakaan), jos supisti tai jos niistin...kuopus syntyi siitä tunnin päästä :D. Esikoisen kohdalla sanoivat, että ei voi syntyä, kun ei kone näytä kunnon supistuksia. No syntyi siitä kahden tunnin päästä...
  16. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Moikka! Pahoittelut ikävistä uutisista Mimiannalle! Täällä ei kerrota raskaudesta kenellekään ennen kuin on ihan pakko. En vaan jaksa selitellä, jos jokin menee pieleen. Yhdelle työkaverille oli pakko kertoa, kun tehtiin sellasta hommaa, mitä raskaana ei saa tehdä, mutta sekin ottaa...
  17. V

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Heippa! Voisin varovasti ilmoittautua mukaan :). Positiivisen testin tein ekan kerran reilu viikko sitten, mutta koska taustalla keskenmeno joulukuulta ja menkkoja ei ehtiny välissä tulla, niin nyt kauhusta kankeena seuraan joka ikistä oiretta, mikä voisi viitata uuteen keskenmenoon...huoh...

Yhteistyössä