Hakutulokset

  1. M

    Stephenie Meyers; Vieras

    Sattuisiko jollakulla olemaan ko kirja ja voisiko hän kopioida tänne viimeisen (viimeiset) sivut. Voiko kuulkaa olla ärsyttävämpää lukea 700 sivua kirjaa (hyvää kirjaa!) ja huomata lopuksi että ainakin yksi viimeinen sivu ellei enemmän puuttuu!!! Minun kirja siis loppuu sivulle 700 ja...
  2. M

    Parhaat markettivoiteet

    Nyt on olosuhteiden pakosta pikkuisen säästettävä ja ajattelin aloittaa tyytymällä marketin perusvoiteisiin. Mitkä on teidän mielestänne ihan parhaat edulliset voiteet, pelkkää markettikamaa siis, alle 20 e kipale? Päivä- ja yövoide, puhdistaminen? Silmänympärysvoide? Meikit? Mitä näitä nyt on...?
  3. M

    Paksut pohkeet?

    Olen aina mieltänyt oman pohkeeni paksuiksi, urheilullisen lapsuuteni ansiosta kai. Monet saappaat ahdistaa tai ei mene jalkaan, pillifarkut on vain unelmaa, ei voi käyttää kun ei juuri edes mene jalkaan tai jos menee niin PURISTAA! Pikkugallup: Paljonko teillä on pohkeen ympärysmitta ja...
  4. M

    34 vuotias nainen! Mitä ajatuksia sulle tuo ikä herättää? Minkälaiseksi kuvittelet sen ikäisen?

    Mielenkiintoisia oli nuo 35-vuotiaan oletetut saavutukset ja muutenkin elämä tuon ikäisellä. Laitetaan uutta kyssää, entäs 45-vuotias, mitä silloin kuvittelet olevasi? Mitä toivot saavutetun, minkälaiseksi kuvittelet elämäsi? Tai jos meni jo, olitko tyytyväinen elämääsi?
  5. M

    Epilaattori

    Osto edessä ja mielipidettänne/apuanne kyselen. Mikä on paras tietämänne epilaattori?
  6. M

    Turhista turhin: Hitsit vieköön miten paljon voikaan sattua

    kun viiksikarvat otetaan pois vahalla. Itsekidutusta parhaimillaan =).
  7. M

    Kyllä on kauneus katsojan silmissä!

    Tämä pylly jättää Pippankin varjoonsa - katso kuvat! | Viihde | Iltalehti.fi Minä en millään ymmärrä noiden pyllyjen kauneutta. Haastaja on... iso, samoin Kardashian ja Pippalla... pieni, roikkuvat pakarat. Siis missä se kauneus on?! Siinäkö, että ei ole lauta persiistä?
  8. M

    Uskaliainta mitä olet tehnyt?

    Joku pitää ihan eri asioita uskaliaina kuin minä, eikä minun temppuni ei välttämättä jonkun mielestä temppu eikä mikään, mutta mitä pidä uskaliaimpana mitä olet tähän mennessä tehnyt? Minä pidän uskaliaimpana (tähän mennessä) suorittamaani tamdem-laskuvarjohyppyä. Ja se oli mahtavaa! Vieläkin...

Yhteistyössä