Raskaus alkanut myöhäisestä ovulaatiosta?

Vauvakuumeinen täällä pähkäilee:

Onko teistä joku tullut raskaaksi myöhäisestä kp21 jälkeen tapahtuneesta ovulaatiosta?

Saamieni tietojen mukaan hedelmöittyminen ja alkion kiinnittyminen kohtuun on vaikeampaa, jos ovulaatio on myöhäinen, ja kun itse ovuloin myöhään, niin asia tietenkin kiinnostaa.

Kiitos oikein paljon tiedoista, ja onnellista odotusta kaikille! :heart: :wave:
 
Moi!

Ihan noin myöhäisestä ovulaatiosta en tullut raskaaksi, mutta minulla ovulaatiotesti oli raskautumiskierrossa ensimmäisen kerran positiivinen kp 17 eli ovulaatio on ollut kp 18 tai 19. Tämä oli 3. Clomikierto. Aiemmissa Clomikierrossa ovulaatio oli kp 15-16.
 
Kiitos Miuku79! Tuo raja myöhäiselle ovikselle on kuitenkin "virallisesti" kp21, eli vielä kp21 ovis on ihan normaali, ja vasta kp22 alkavat "vaikeudet", eli sun ovis on ollut ihan normaali. Mutta kun itse sain tällaista tietää, niin taidanpa marssia lekuriin ja kysyä olisko syytä aloittaa clomit itselläkin, että saisi ehkä tuota ovista hiukan aikaistettua... :saint:
 
Kp 22. :wave: Np-ultrassa ei oltu samaa mieltä, mut kyllä se tasan varmasti niin myöhään oli (testasin pari viikkoa ennen plussaa, raskaustestiplussa tuli vasta kp36 tienoilla ja varhaisultrassa stemmas kans viikot). Kasvussa on kyllä kirinny sen myöhäsen oviksen kiinni, vaikka oudolta kuulostaaki...
 
Täällä yksi!
Minä tuota samaa asiaa surin useasti tuolla kuumeilu puolella, ikinä ei ole kiertoni venynyt ja tässä kierrossa ihmettelin kun ei ovista ole eikä kuulu, kp21 illalla tuntu kaikki ovis oireet ja eilen ultrassa selvisi että viikot vastaa ovis ajankohtaan täsmäten eli sen mukaan olen hedelmöittynyt joskus kp 23 eli mun kokemuksella on mahdollista raskautua myöhäsellä oviksella :D
Tärppi onnea kovasti :)
 
kiitos rypäle! Eli toivoa on!

Miksi muuten mulla on sellainen käsitys, että tarkka hedelmöitysajankohta tulee selville paremmin varhaisessa ultrassa kuin myöhemmin? Onkohan mulla nyt jotkut tiedot sekaisin, mutta aivan kuin oisin lukenut, että vain tietyille viikoille saakka kehitys on standardi, ja siksi just varhaisultrassa saa "varmempaa" tietoa kuin myöhemmin.
 
Hei ihania uutisia sullakin Tulentyttö! Kiitos tsempityksestä, sulle kilokaupalla vauvaliimaa ja ihania odotushetkiä!

On helpottavaa tietää, että jotain tsänssiä siis vielä on!

Oliskohan lisää "Maijamyöhäisiä"? :wave: :D
 
Olen toista kertaa raskaana piitkästä ja epäsäännöllisestä kuukautiskierrosta huolimatta. Toinen raskautuminen tapahtui, vaikka imetin vielä esikoista ja menkat olivat ehtineet tulla vain kaksi kertaa (45 päivän kierrolla).
Viimeiset kuukautiset alkoivat 3.9. ja tasan kolmen viikon päästä vauva ilmeisesti sai alkunsa. Harmi vain, että ultrassa annettu laskettu aika ei pidä paikkaansa omien laskujeni kanssa.
Varhaisultrassa annettu LA heitti 5 päivää eteenpäin, np-ultrassa annettu LA heitti 3 päivää taaksepäin ja rakenneultraaja (sama lääkäri kuin varhaisultrassa) sanoi taas LA:ksi sen 5 päivää eteenpäin verrattuna "omaan laskettuun aikaani".

Tämä meni jo aiheen ohi, mutta pitipähän taas päästä purkamaan ärtymystäni, kun mulla on nyt sitten 2 laskettua aikaa, eikä kumpikaan passaa siihen, milloin yhdyntä käytännössä on tapahtunut...

tipu rv 28+0 tai 29+0 tai siltä väliltä...
 
Meillä esikoinen on saanut alkunsa jostain tooooosi pitkästä kierrosta.... :D Mulla oli ollut keskenmeno ja oli tarkoitus odotella vielä muutama kuukausi ennen uutta yritystä. Ei kuitenkaan oltu ihan niin tarkkoja ehkäisyn kanssa ja kun luulin, et ovis oli ollut jo n. viikko aiemmin (ihan samanlaiset oireet oli ollut) jätettiin käyttämättä kortsua ja viime viikolla tämä seuraus siitä täytti 3v! :heart: Normaalisti kiertoni on n.30-31 päivää, tuolloin oli sit ollut lähemmäs 40 päivää ja hedelmöityminen tapahtunut jossain siinä 25 päivän paikkeilla. Np-ultrassa la siirtyi 5 päivää myöhemmäs, rakenneultrassa päivä taaemmaksi ja lopulta lapsi syntyi rv 40+4, eli periaatteessa 9 päivää "myöhässä".

Nyt taas mahassa möyrii pikkukakkonen, josta raskausoireet alkoivat jo rv 2+5 (menkkojen mukaan). Ensi viikolla päästään rakenneultraan, mikä on meidän eka ultra ja mielenkiinnolla ootan, että onko nää viikot oikeesti näin, voiko muka oireet tulla jo noin aikaisin... oli aika omituisia menkkoja pitkin syksyä...
 
Heh, vähän alkaa tuntua siltä, että hedelmättömyysivuilla pelotellaan turhia! :D

Onpa kiva lukea näin monia "todistuksia" siitä, ettei tartte heittää toivoa kankkulankaivoon, vaikka aivan kp14 ei se ovis olisikaan... :D

Ihanaa odotusta teille kaikille! :heart:
 
Heips!
Mulla ainakin kp 14 tehdyssä ultrassa (clomihoidon seurannan takia) ei näkynyt yhtään kypsyvää follikkelia. Siitä kierrosta plussasin kumminkin, eli ovulaation on täytynyt tapahtua huomattavatsi myöhemmin! Esikoinen syntyi myös kp 20 päälle menneessä ovulaatiossa!
 
Mulla viimeksi ollu menkat 21.1.. Ja vauvaa todella yritetään mutta menkat vain jääneet nyt johonkin.. Onko mahdollista ett'ä ovulaatiotulee vaikka menkkoja ei kuuluiskaan, eli onko mahdollista raskautua???
Pitäis varmaa lääkärissä käydä puhumas josko olis jotain millä menkat sais tulemaan!
Pillerit lopetin syyskuussa ja menkkoja ollu loka-joulu ja tammikuussa, eli 6kk:den aikana 3 kertaa..
 
Mulla viimeksi ollu menkat 21.1.. Ja vauvaa todella yritetään mutta menkat vain jääneet nyt johonkin.. Onko mahdollista ett'ä ovulaatiotulee vaikka menkkoja ei kuuluiskaan, eli onko mahdollista raskautua???
Pitäis varmaa lääkärissä käydä puhumas josko olis jotain millä menkat sais tulemaan!
Pillerit lopetin syyskuussa ja menkkoja ollu loka-joulu ja tammikuussa, eli 6kk:den aikana 3 kertaa..
 
FPI
Moi!

Mulla kierto 35 pvä ja ovis 21-22pvä ja plussasin. Varhaisultrassa vastasi just tota ovulaatiota, mutta viime viikon nt-ultrassa olikin viikon isompi eli niinkuin ovis ois ollu 14-15pvä eli onkohan vauva jotenkin kirinyt kasvussa myöhäsen oviksen kiinni niinkuin rypälekin kirjoitti, plussasin siis vasta kp 35/37. Nyt siis rv 14+1! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja anu84:
Mulla viimeksi ollu menkat 21.1.. Ja vauvaa todella yritetään mutta menkat vain jääneet nyt johonkin.. Onko mahdollista ett'ä ovulaatiotulee vaikka menkkoja ei kuuluiskaan, eli onko mahdollista raskautua???
Pitäis varmaa lääkärissä käydä puhumas josko olis jotain millä menkat sais tulemaan!
Pillerit lopetin syyskuussa ja menkkoja ollu loka-joulu ja tammikuussa, eli 6kk:den aikana 3 kertaa..
Pliis kertokaa jos tiedätte että onko toivoa...!!!??
 

Yhteistyössä