Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu




:flower: :flower: Meitä on 69 helmistä :flower: :flower: :wave:


Nimi~~LA ~~synnytyssairaala~~ikä~~Monesko
______________________________________________________

25.1.
Kääkkis.......PHKS.........27v........3.

31.1.
carkey......OYS........23v.......1.

1.2.
Happihyppy.....OYS.......39v.......3.
Missah............PHKS......25v.......2.
tömpsis.............LS........31v.......1.

2.2.
Hipsuli.....OYS.........25v........3.

3.2.
pirpana2011...OYS........20v.......1.
Minnis75..........NKL.......34v........1.
Hellu83...........TAYS.......27v........2.
neuroni79.......?.............?............3.

4.2.
Blue76............?...............34........2.
piia123............?................?.........?

5.2.
memorium.......?.................?. .......3.
Miukkari.........HYS.............31v......1.

6.2.
wippii..............KSKS.........26v........1.
tikru1983........KOS...........26v........2.
tytöt0406.........LS............28v.........3.
Huppistakeikkaa..HYS......26v.........2.
Henkari............?.................?...........?
Juhannuslikka..?...............28v........?
pummmmkin....?...............27v.........2.

7.2.
nepula..............TAYS........32v.........3.
Barbamama35..TYKS........35v.........3.

9.2.
niiskuliini.........KOKS..........25v........1.
Rae34.............NKL............34v.........1.

10.2.
Emppu19.........?.................?.............?
Ninnu83..........LS...............26v...........1.
Lilo...................?.................?..............5.

11.2.
VaniljaRose.....OYS............21v...........1.
TalvenTaika....KYS................?............1.

12.2.
kalaäiti...........?....................?........... ?
hilppa86.........?...................24v.........1.
Anlini............VAS.................26v..........2.
Repa...........KOKS...............30v...........2.

13.2.
Wendy79......L-PKS.............31v.........1.
nelli86.............PHKS..........23v.........1.


14.2.
Merve...................................?..........?...........1.
Kärppänä heinälatoon.....TAYS..........?.........2.

16.2.
commander77..KYS.............32v..........3.
illusia85...........?...................?.............2.
Murmeli11....KHKS...............22v..........1.
mimmu21.....PHKS...............21v..........2

17.2.
Riinu...............?.....................?............3.

18.2.
Mömö......................?....................?.............3.
Sanuliini.................OYS..............26v...........2.
NinniNuppunen.......?.................27v............4.
tattoomama..........NKL...............29v............2.
19.2.
Siukuki...........?.....................29v.............1.
Mauu..............KYS................25v..............2.

22.2.
Kätsy........KOS/NKL..............22v.........1.
Anlini..............?.....................26v.........2.
Travellers Palm...?.................?.............?
Pokemoni.......KYS................24v...........1.

23.2.
LoruLiisa.......OYS..................27v.........2.
Essi81.............?......................?............?

24.2.
Maya85..........?......................?.............2.

25.2.
Kilu09.............?......................?.............1.

26.2.
Hiq................TYKS...................26v........2.
Auneliini.........?.......................?.............?
Sike.................?.....................30v..........1.
Auneliin.........LKS...................27v......... 2.
Adalmis......... OYS................. 24v..........1.

27.2.
Wc Ankka......LPKS..................33v...........2.

28.2.
happynow.....SKS..................23v........1.

5.3.
sasuma.....VKS......................20v.........1

Adalmis...............?..................25v.............1.
Ralliperuna..........?...................?...............2.
Anna31...........VAS.................31v..............1.
Cattius...............?.....................?................?


:attn: Laitathan yksityisviestillä päivitystietoja/uusia tietoja niin päivittelen ne sitä kautta. :attn: :attn:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus




Surun kohdanneet ystävämme :(

Onnellinen x5 :heart:
NoBlood :heart:
Sisko tai veli :heart:
Scala :heart:
Opaali78 :heart:
Neiti-81 :heart:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Kiitos uudesta pinosta tytöt0406 :) Minä testasin eilen digillä ja tulokseksi tuli edelleen raskaana, 2-3 viikkoa. Ovis on luultavasti ollut muutama päivä aikaisemmin kuin "normaalisti", koska normi päivinä en saanut sitä tikutettua, ja muuten testi olisi kai näyttänyt 1-2 viikkoa. No eipä tuossa mitään, pääasia että plussasin.

Onko mitään pika-apua tähän nännikipuun? Mä olen ihan tuskissani! Nännit on koko ajan...no ei nyt törröllään, mutta omituisesti puoliksi törröllään ja aivan sairaan kipeät ja kosketusarat. Rintsikat sattuu, kylpytakki sattuu, kävely sattuu, KAIKKI sattuu.

Kävin tänään ostamassa kavereiden vauvoille lahjoja, 2 kaveria on synnyttänyt parin viikon sisällä. Voi että oli íhanaa hipellellä kaikkea vauvakamaa :) Ostin meidän tulokkaalle nallen, en voinut vastustaa kiusausta. Saahan tuon sitten annettua muille lapsille, jos jotain sattuu.

Jouduin noloon tilanteeseen töissä, kun olin kuvaamassa tosi arvovaltaisia tyyppejä (mm. Martti Ahtisaarta) ja mua rupesi itkettämään ihan kamalasti. Sain jotenkin nieltyä kyyneleet, mutta liikuttumiseni taidettiin kyllä huomata :ashamed:

Onko täällä muita, jotka tietää jo synnyttävänsä sektiolla? Mulla takana 2 sektiota, eikä mahdollisuutta alatiesynnytykseen. Viimeksi leikattiin viikolla 38, eli tuo LA luultavasti tulee aikaistumaan.
 
ON: Tänään on illasta särkenyt vietävästi mahasta...tuolta lonkkien yläpuolelta. Huomenna pitäis olla koko päivä koulutuksessa ja välttää vessassa ravaamista ettei tutut arvaa liian helposti.
Juhannuslikka kirjoitteli migreenistä edellisessä pinossa ja itse olen pelolla myös odottanut koska sellainen iskee. Yksi tosiaan tuli ennen kuin tiesin olevani raskaana, mutta sen jälkeen ei ole onneksi ollut. Mutta sitä tautia en kyllä kenellekään toivo, koska vie voimat ihan täysin :$

Nyt painun nukkumaan ja toivon, että te kenellä on edes pienikin mahdollisuus pysyä meidän muiden mukana vauvaonnessa niin saatte hyviä uutisia :heart: Toivotaan ettei matkan varrella kukaan tippuisi pois :)
 
Kiitos uudesta pinosta :) Voiskin olla hyvä idea alkaa joka kuukausi uusi pino niin ei pääsis niin kamalan pitkäksi ne.

Mä taidan olla kyllä melko onnellisessa asemassa. Noita oireita ei oo juuri nimeksikään. Selässä tuntemuksia ja alamahassa painon tunnetta ja ihan hetkellisiä ällötysoloja mutta ei lähellekkään että yrjö lentäis. Vessassa saa rampata vähän useemmin ja valkovuotoa tulee runsaammin. Ja sit eilen ja tänään on tissit ollu tuolta sivuilta kipeet. Toisaalta sitten alkaa hirvittää jos se enteileekin jotain pahempaa toi oireettomuss. Mitenkään ei ole hyvä...:)

nelli & mytty ihan just (15 minuuttia) 5+0 :D
 
Huomenta!
Kiitos uudesta, hienosta pinosta =)
Kauhee väsymys, yöllä heräsin kun alavatsassa viilsi. En voinu olla mahallaan enkä kyljellään. Samalla piti tietenkin käydä vessassakin, ylläri :LOL: Nyt sitten koitan vaan saada aikaa kulumaan, että pääsen neuvolaan ja taas vessaan. 4 tuntia pissaamatta on tällä hetkellä todella kauheeta, kupla oli otsassa heti herätessä.

Mulla on käytössä urheiluliivit, ei satu kävellessä mutta nännit on todella kipeet.
 
Huomenet!
Täällä oli todella etova olo aamulla herätessä ja nyt kyllä jännää, miten päivä sujuu koulutuksessa.

Onko teille muuten puhuttu mitään downin oireyhtymän tutkimisesta ekan ultran yhteydessä?
Terkkari sanoi, et kysyvät kiinnostuksesta varauksen yhteydessä. En tiedä onko tämä yleinen käytäntö kaikkialla nykyään? Ollut kuulema pari vuotta käytössä. Pohdittiin sitä miehen kanssa ja päätettiin, että otetaan verta ja tutkitaan. En tiedä mitä teen tuloksella, mutta onpahan ainakin tutkittu :)

Mami ja Nasu 5+ :heart:
 
:LOL: Tein tänään kolmannen testin miehen varmuudeksi ja paljon vahvempi viivahan siihen nyt tuli ja äkimpää kun maanantaina.. (Maanantaina jossai 2 min tienoilla alkoi väri selvenemään). Mies ei silti usko/halua uskoa todeksi :D Tai siis hän ei osaa ottaa kantaa vielä tähän... Eilen sanoi että ei kerrota kellekään ainakaan ennen juhannusta.. En minäkää vielä halua kertoa.. Vaikka tekisi niin himskatisti mieli kertoa yhdelle kaverille kun olen tuskaillut oireideni kanssa aiemmin olematta kuitenkaa raskaana.. :D Kysyiki jo mikä olo/tulos tuli maanantaina, mutta sanoin vaan että normi, ei mitään uutta..x) Kyllähän se repiää kun paljastan oikean laidan.. :D Kaverini ite on nyt muistaakseni viikolla 23-26.. :D

vanilja ja ylläri 5+3 (?)
 
Huomenta naiset ja masuasukit :)

Täällä ei edelläänkään ole suurempia oireita. Neuvolaan oon yrittänyt varata aikaa mutta ajanvaraus on auki vaan puolituntia päivässä ja mä oon aina sillon töissä. Eilen en päässyt ollenkaan läpi 15 minuutin aikana. Ärsyttävää.

Siis voiko olla mahdollista että rinnat ois jo kasvanut? Eilen tuijotin järkyttyneenä rintojani suihkussa. Omasta mielestäni en oo näin isoja rintoja omistanut aiemmin...
Varhaisultraa ei kuulemma kannata tehdä kun vasta viikoilla 8-9.
En jaksais millään odottaa niin myöhään, varsinkin kun ollaan toisella viikolla poissa suomesta ja olisin halunnut asian paljastaa häissä isovanhemmille. Mut sitä ennen pitäs päästä sinne ultraan.
Niisku+tikru 5+1
 
tytöt0406 Kiitos paljon uudesta pinosta :flower: :heart: Mun käsittääkseni se verikoe on nyt ihan koko maassa voimassa oleva tutkimus. Mä esikoisen aikana sen otin, ja tulen ottamaan nytkin. Me ollaan miehen kanssa päätetty, et jos tulee ilmi tutkimusten aikana, että jotain olisi pahasti pielessä, niin me tehtäsi se vaikea ratkaisu, eli abortti.

Pari tuntia, sit neuvolaan... Täällä on kans toi vessassa ravaaminen ihan älytöntä. Janottaa ihan koko ajan ja sit saa käydä parhaimmillaan vartin välein vessassa :eek:

Nyt puuroa keittämään :wave:
 
Commander en halua masentaa, mut tuo nänniyliherkkyys ei välttämättä mene ohi ennen kuin sitten, kun lopetat imetyksen.. :| Mulla oli viime kierroksella niin. Ikinä muulloin nännit mitään tunteneetkaan, mut annas olla, kun tuli raskaaksi.. B) Nyt mä oon kai tottunu tohon jo. :LOL:

Niiskuliini joo niin ne suosittelee, et vasta rv 8 menis ultraan. Mut kyllä siellä syke näkyy jo 6+ viikolla. Mut jos jostain syystä hedelmöittyminen on tapahtunu myöhemmin tai epäillään tuulimunaa, jos on menny "liian" aikaisin, joutuu kuitenkin odottamaan kaks viikkoa, et se voidaan varmistaa. Kun taas sit rv 8-9 voidaan sanoa jo ekasta kerrasta varmaksi, et onko tm vai ei.

Mä en ole vieläkään varannu neuvola-aikaa enkä varaakaan ennen kuin oon tuolla ultrassa käyny. Ehtii sen sittenkin ...kun tietää, onko tarvetta ees varata... B) Muuten tuosta neuvolan ajanvarauksesta. Jos ei koskaan pääse sinne läpi, oon huomannu, et täällä ainakin kantsii soittaa sit kun on puhelinvastaaja päällä ja jättää viesti. Soittavat kyllä sit takaisin joskus. :D Mut tosiaan se puolen tunnin aukioloaika on ihan yleinen homma ja joskus on kyllä ollu ruuhkaa, ettei meinaa millään päästä. Itse nykyisin soitankin aina vasta viis minsaa ennen sen sulkeutumista, kun silloin pääsee helpoiten läpi (muut ehtiny alta pois :D).
 
Huomenta
Täältä vielä pahoittelut happihypylle :hug:

Varasin alkuraskauden ultran viikolle 7+1, ainakin aikaa varatessa tarjosivat jo sille viikolle. Että kai siellä jo jotain näkyy jos on näkyäkseen.. :/

Missah mun rintavarustus palautui onneksi aika normaaliksi odotusajan ja imetyksen jälkeen. Katsotaan miten tokalla kerralla käy.. Pelkään kyllä, että tää mun olotila alkaa jo näkyä kun alkaa pullistalla toi maha.

Kertonut olen parille läheiselle. Ajattelin, että ar-ultran jälkeen voisi vielä kertoa esim. joillekin ystäville. En oikein viitsi pitää kiirettä asian kanssa, vaikkakin tosi vaikea olla hehkuttamatta. :)

Commander ymmärrän täysin tuollaiset itkunpurskahdukset B) tuntuu, että kaikesta mahdollisesta tulee tippa linssiin. Täällä töissäkin olen alkanut kilahdella, hermot menee ja meinaan alkaa pillittää :LOL: järkyttävän noloa
 
Heippa!

En ole kerennyt juurikaan kirjoittelemaan tänne. Ilmat on ollut niin upeat, että ollaan päivät pitkät vain hilluttu ulkosalla tyttösen kanssa ja sitten aina illalla iskee sen kaltainen uupumus, että ei jaksa tehdä mitään. Tänään nyt kuitenkin pakko olla ihan kotosalla; kotihommat kaatuu päälle. Päätin myös jotain pikaisesti tänne rustata.

Muutamalla on matka päättynyt. :( Olen pahoillani ja lähetän kovasti voimia jokaiselle! Tsemppiä myös teille, joilla paha kutina siitä, että kaikki ei ole hyvin. Itse kullakin tässä vielä päivittäin mielen valtaa ajatus, että onkohan sielä sittenkään mitään... tai jos on, niin missä.

Soitin itse tuossa jokunen päivä takaperin neuvolaan ja sain ekaksi ajaksi 7.7. ja lääkärintarkastuksenkin heti minulle varasivat samaan syssyyn 13.7. Meidän neuvolatäti on oikein mukava tättähäärää, mutta täytyy sanoa, että hieman yllätti ja särähti korvaan se, kun kerroin puhelimessa olevani raskaana ja neuvolatäti tokaisi siihen pienen hiljaisuuden jälkeen, että "jaahas, kuulukos minun onnitella vai ei?". Kaippa tuo lausahdus juontaa juurensa siitä, että meidän esikoinen tosiaan on vasta 7kk ja kenties ajatteli, että kaikille ei uusi tulokas välttämättä ole niin tervetullut vielä tässä vaiheessa. Mutta meille on!! Tuskin hän mitään pahaa tuolla tarkoittin, enkä siitä sinänsä mieltäni pahoittanut tai mitään...mutta jokseenkin ehkä vähän tahditon heitto häneltä kyllä. Vai oliko teistä? Ylidramatisoinko minä vallan? :D

No ei siinä mitään, kun hihkaisin, että "todentotta saa onnitella!", niin muuttui jo neuvolatädilläkin ääni kellossa. Kenties hänellä oli vain entuudestaan kokemusta myös niistä perheistä, joissa ollaan väsyneitä, eikä ajatus uudesta vauvasta niin mairittele. Ymmärrän kyllä näitäkin perheitä. Väsynyt saa ollakin ja varmasti monelle vauvaperheelle se on aivan tuttua, meillekin. Väsymys on inhimillistä. Itsellä kyllä vielä onneksi riittää paukkuja seuraavaankin ja siksi ehkä tuo neuvolan tättähäärän kommentti vähän särähti korvaan.

Mitäs muuta. Ei ihmeellistä... pientä kuvotusta löytyy, pissalla saa juosta, mieli herkistyy helpommin jne. Näitä perusjuttuja siis. Kaikki hyvin, so far... :)

Nyt pyykinpesuun. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
Guten morgen :)

Pahoittelut huonoista uutisista :'( Jaksamista :heart:

Tää on kyllä mun aamujen kohokohta kun parkeeraan tän koneen kanssa kahvipöytään ja luen miten kelläkin menee....Ois muuten vähän yksinäisempää, kun saksankielikin on vielä ihan lasten kengissä!!

kertomisista ollaan kerrottu molempien perheille ja muutamalle lähimälle ystävälle. Tulin siihen tulokseen että ne on sitten tukemassa jos kaikki ei mee hyvin. Miehen reaktio vauvauutiseen oli kyllä super positiivinen, kovasti se musta nyt huolehtii (taidan ottaa siitä nyt kaiken irti :D )
Rinnat todellakin voi kasvaa, mulla turpos heti yhen kuppikoon (onneks) ja on vieläkin kipeet. Mulla nivusia vihloo välillä :/ mutta kai sekin kuuluu asiaan. Niitä repäisy kipujakin on kun reippaasti vaihtaa asentoa.
Mulla on huomenna se ultra....pelottaa kyllä, mutta silti en aijo ressata. Eiköhän ne asiat mee niinkun on tarkotettukkin, isomman kädessä :) Onko teillä semmonen ihme fiilis että miten tää vois just mun kohdalla mennä niin hyvin että kaikki ois ok ja vauva 9 kk päästä sylissä ??

Mun uus juttu on hajut, tosin johtuu varmasti siitäki että lopetin tupakoinnin plussan jälkeen....Vähän on koira olo kun nuuskin ihan villinä kaikkee :D Saas kattoo jos nyt rupee tuleen ällötys oloja, tähän asti oon niistä säästyny.

tytöt0406 kiitos uudesta hienosta pinosta!!! :)

Hauskaa päivää kaikille, koitetaan tänään olla murehtimatta liikoja!!!
 
Tulin vielä toivottamaan kaikille ihanaa odotusaikaa!!

Oma tilanne varmistui tänään, Hcg vain 160, joten varhainen km. Helpottava tieto, kun niin kovin pelkäsin kohdunulkoista. Nyt nautin kesästä ja uuteen yritykseen heinäkuussa. Hyvillä mielin eteenpäin! =)

Ransu ja pienimies 1v ja 7kk :heart:
 
Mie ihmettelin kun kukaan ei kirjoittele, mut onkin tehty uus ketju :headwall: :D

Ransulle voimia ja onnea uuteen yritykseen, aurikoista kesää :)

Tänne ei kummempia kuulu, yritän olla murehtimatta turhia. Onhan tämä kyllä jännittävää aikaa :)
 
Nopsaan vaan kirjoittelen, on kaveri tulossa kylään...
Kävin neuvolassa, ultra ajan sain vasta 30.6. Eli arvatkaa vaan, kuka harkitsee vakavasti yksityiselle menoa.... :whistle: Ainakin hintoja vähän täytyy kysellä. Oon niin malttamaton, et en kyllä jaksais odottaa tuonne asti :ashamed:

Paremmalla ajalla sit lisää :wave:
 
Aurinkoista päivää kaikille :) Pahoittelut teille jotka huonoja uutisia olette saaneet :hug:

Kamala jännitys päällä onko kaikki hyvin kun ei mitään oireita ole! Pientä repimistä mahassa silloin kun nousee jostain ylös. Ja nännit vähän arat,mutta ei muuta. kuinka monella teistä on hyvinkin oireeton raskaus? Saako varhaisultran kaikki jotka haluaa? Täällä tuppukylässä ei sitä tehdä eli pitäisi lähteä jonnekin kauemmas...Jotenkin pelottaa tämä kun olo on sellanen ihan normaali,tuntuu et ei tuolla mahassa mitään ole :( Mulla eka neuvolakin on vasta heinäkuun alussa.

Mutta palaillaan :wave:
 
:/ Mieliala rupes heittelee nytte... Käytin tuossa joku aika äitiä ja nuorimpia siskoja kylällä ja sattu sukulainen vastaan jota hyvi harvoin näkee (asuu kaukana). Ja kysy että Kenenkä muksuja nämä on? Äiti siihe tietenni nopeesti että hänen ja eheei "Marilla" oo, mutta sillä on 2 vuotias koiravauva kotona.. :D arg.. Ajattelin iteksee että voi äiti-kulta ku tietäisitki... :LOL:
Nyt sitte iski masennus tai jotain että haluaisin olla ns. "normaali"... Enkä kohta mahapystyssä lyllertävä 'pentu' :LOL: Onko tämä iha normaalia mielialan muutosta.... :ashamed:
 
Heippa!

Odottelin tätiä saapuvaksi eilen ja kalenterin otettuani käteen tajusin sen olevan myöhässä jo kaksi päivää. Testin pystyin hakemaan aamulla vasta joten ei ihan oikea oppisesti tehty kun kerkesi rakossa olla noin 40 minuuttia. Kaksi viivaa tuli heti, mutta toinen on kyllä selvästi haaleampi, illalla olisi tarkoitus hakea lisää testejä :LOL: jotta voi seurata vahvistuuko plussa. Tosin koskaan ennen en ole saanut r-testiin kahta viivaa joten ihan hyvä suoritus. Keskenmeno pelottaa kovasti koska oireita ei löydy pissalla ravaamisen lisäksi mitään. Tissit oli kipeät, mutta sekin on jo loppu, tosin kovat ne on. Selkää koskenut jo kaksi päivää sillä tavalla kun täti saapuisi joten sitä kyllä osottelen yhä.

Koska soittelisin neuvolaan? Mulla on vielä tuo vajis niin pitäs vissiin ottaa kokeet, että pitääkö nostaa lääkitystä ettei vaan kesken menis. Lapsettomuutta siis vuosia takana ja viime syksynä löydettiin vajis ja oltiin selittämättömiä joten ehkäpä se johtui siitä.

Mitkäs oli kielletyt ruuat? Yritin ettiä netistä, mutta siellä kirjoitellaan aika ristiin rastiin. Haluan tehdä kaiken mahdollisimman ''oikein'' koska tämä on meille niin ihme.

Toivottavasti joku jaksoi lukea. Minut voisi lisätä listaan (toistaiseksi, pelkään NIIN paljon tätiä) elikkäs 15.2. on la, ensimmäinen kyseessä, sairaala KYS ja ikää 21.
 
Halaukset kaikille, jotka sitä tarvitsee :hug:

Haluaisin kovasti mennä alkuraskauden ultraan, mutta ensimmäinen raskauteni on keskeytetty nt-ultran jälkeen. Ja yksi vioista mikä silloin näkyi, näkyy usein ar-ultrassa, mutta korjaantuu itsestään nt-ultraan mennessä. On siis ihan normaalia. Eli meillä se ei siis korjaantunut. Joten aivan turhaa huolta tulisi siitä sitten, vaikka kaikki voisi olla aivan hyvin. Ja koska päätöstä ei voi tehdä ennen kuin on varma, että se ei korjaannu, niin se melkein kuukauden odotus olisi aivan liian raastavaa.

Minäkin kävin tuota vanhaa ketjua ihmettelemässä monta kertaa, ennen kuin tajusin etsiä uuden ketjun :/

Väsymys ja heikko olo on koko ajan, mitään kotitöitäkään ei saa tehtyä. Miehelle jää kaikki hommat :D

Tänään 6+0, jee!
 

Yhteistyössä