Helmikuiset 2012

Etsiskelin täältä ketjua niille joilla laskettu aika helmikuussa 2012 enkä löytänyt. Jos sellainen jo on olemassa, kertokaa toki mullekin mistä sen löydän .

Muuten tässä olen siis aloittamassa uutta keskustelua meille alkuraskauden hetkillä oleville.

Itsellä viikkoja vasta 4+2. arvasin tärpänneen jo ennen menkkojen alkamista, sillä pahoinvointi alkoi jo ennen sitä. Takana yksi keskeytynyt keskenmeno helmikuussa vkolla 10. Oli lakannut kasvamasta vkolla 6, samalla viikolla kun olin ensimmäisen kerran nähnyt sykkeen. Lääkkeillä tyhjenneltiin 2 vkoa.

Takana vaikea ja surullinen kevät, ja ensin tämä uusi raskauskin ensin vain itketti kun mietin vain että mitäs sitten teen jos tämäkin menee kesken. Kuitenkin päivä päivältä tuntuu luottavaisemmalta tämä olo, kun oireet ja raskaustestien tulokset on niin kovin erilaiset, ts. vahvemmat kuin edellisestä.

Toivottavasti saan tänne seuraa turisemaan ja kärvistelemään tätä alkuajan tuskallista odottamista :)
 
Hei, taidan uskaltautua mukaan... Plussasin pe 27.5. ja la pitäis sitten olla 2.2.2012. Joten nyt viikot 4+3 ja iiiihan vasta alkutekijöissä ollaan :) Mun ensimmäinen ja miehen toinen lapsonen siellä köllöttelee. Nyt vaan paljon kirjoittelijoita tänne, welcome! :)
 
Moikka. Mä kans tuun mukaan :) tänään tein positiivisen testin ja viime kuukautiset oli joskus vapun tienoilla eli ihan alkutekijöissä ollaan. Meille tämä on ihan iloinen yllätys =) tein testin tänään, koska mulla on ollu pientä tiputteluvuotoa jo yli viikon ja ihmettelin, että onpas kummallista ja sit ekaks päätin tehdä testin ja sit vasta soittaa lääkäriin, kun siellä ne olis testannu kumminki ja sit se oliki positiivinen. Epävarma olo on toki kun tuota vuotoakin on, mut ei se auta kun katsoa asioita eteenpäin ja toivoa parasta.
 
Oih, uusi helmikuisten pino :heart: Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan!

Itse plussasin lähes vuosi sitten tähän aikaan ja oma pieni helmikuinen poikamme on jo kohta 4 kk vanha. :)

-Merve
 
Soitin aamulla neuvolaan ja mitään ei voi asialle tehdä, jos vuotaa niin vuotaa... Viikolla 6 voin sit mennä varhaisultraan yksityiselle jos ei oo menny kesken ennen sitä. Aamulla tuli verta pikkuhousun suojaan, mut ei sen jälkeen taas mitään. Töissä tuli päivällä todella ällöttävä olo ja kaikki hajut eto pahasti eli se olis sit niinku eka raskausoire, kai siellä masussa sit ainakin vielä tapahtuu sitä mitä pitääkin....

On tää epätietoisuus vaan kamalaa :| :'(
 
Tervetuloa mukaan luputupuna :)

Osaisko tai haluaisko joku laittaa meille semmosen hienon etusivun niinku muissakin ketjuissa on? Mä ehkä osaisinki, mut kun ei oo vielä kovinkaan varmaa, et mä ees täällä kauaa saan olla niin varmasti parempi, et joku muu alkaa päivittämään.
 
Heip. Plussasin tänään 10kk yrityksen jälkeen. Eli varovaisesti uskaltaudun mukaan. la olis kai 7.2(?) ja toinen laps tuloillaan. Eka on syntynyt 3/09. Onnea kaikille jollekin plussasta. Mä olen vielä ihan shokissa. :)
 
Hei!
Täälläkin tullaan varovaisesti mukaan;

Plussasin 1. kesäkuuta ja kai minä tähän pinoon kuulun kun, toukokuun 3. päivä testi näytti vielä negatiivista.

Kirjoittelin viime vuoden myös helmikuisissa, nyt meillä siis esikoinen 3,5 kuukautta vanha! :D
Ja yhtään kuukautisia minulla ei ole tullut, joten l.a laskeminen hankalaa itse.

Esikoista yritimme 1 vuoden ja 6kk, joten olen kyllä niin onnellinen tästä :)

Onnea Liljakko :flower: Alkuajat on hankalia, niin ilonen ja onnellinen olo, ja kumminkin pitää yrittää itseään hillitä varalta. Itsellä tekisi niin mieli kailottaa tästä koko maailmalla! :D
 
Taidanpa minäkin ilmoittautua tähän pinoon mukaan :heart:
Laskureiden mukaan LA olis 1.2.2012 ja 5:tä odotan...
Suurien elämänmuutosten läpi käyneenä positiivinen raskaustesti oli yllätys, mutta onnellinen sellainen. Pelko on on kova sillä tulen käymään tämän kaiken läpi itsekseni ja olen jo entuudestaan 4än lapsen yksinhuoltaja. Positiivisella asenteella vain yritän mennä eteenpäin.

-juvileven ja onnimanni matkassa mukana
 
Viimeiset menkat alkoivat 2.5. eli pelottavan alussa täälläkin ollaan - 4+4 ymmärtääkseni. Toista lasta kovasti toivottaisiin meidän perheeseen. Tytär vajaa 2-vuotias. Jonkun verran pelottaa, että menee vielä kesken - mutta samalla sitä jo suunnittelee innoissaan tulevaa - että korkealtahan tässä tiputaan - jos tiputaan. Meillä kun noi lapset tehdään vielä ammattilaisten avustamana - kun luonnollisesti ei lisäännytä=)!
 
Minäkin varovaisesti uskaltaudun mukaan. :) Eilen plussasin ja viikot olis nyt 5+0. Esikoinen meillä täyttää nyt heinäkuussa 2v ja hälle sisarusta toiveissa olisi. Ei tätä oikein todeksi meinaa uskoa, mutta kaksi viivaa testissä tuskin valehtelee. ;) Onnittelut kaikille muillekin plussanneille!

Niin ja se LA olis 4.2.2012 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kun tulee lisää odottajia mukaan :) ja onnea kaikille plussista :flower:

juvileven :hug: paljon voimia sulle.

Täällä verta tulee vähäsen vieläkin, mut vaan aamuisin just kun oon heränny. Aika kumma juttu sekin... Joka raskautinen pahoinvointi on jo alkanu :x

Hudju ja joku, en tiedä vielä mikä 4+6
 
Minä myös kahden testatun plussan voimin uskaltaudun mukaan :) LA olisi laskurin mukaan 8.2.2012 eli alussa täälläkin on.. Viikot taitaa olla 4+3, maanantaina olis sitten soitto neuvolaan :)
Yllätys oli mutta iloinen ja tervetullut sellainen.. <3
 
Minäkin ilmoittaudun toiveikkaana mukaan :) Eilen plussasin ja laskettu aika olisi 5.2.2012

Toista lasta meille yritetty nyt pian kaksi vuotta ja tähän väliin on mahtunut 3 keskenmenoa. Nyt on kuitenkin yllättävän tyyni ja luottavainen fiilis että tällä kerralla onnistumme!

Bebel ja Helmi 5+0
 
Voisin minäkin varovaisin mielin liittyä joukkoon. Tässä ollaan asiaa viikonlopun yli pyöritelty ja sulateltu. Esikoisemme on vasta 7½kk joten ihan vielä ei ollut kakkosta suunnitteilla. No tietoinen riskihän siinä otettiin kun ehkäisynä on ollut imetys :whistle: Esikoisen raskaus oli henkisesti ja fyysisesti hyvin raskas joten hieman jännittää. On myös vielä ehkä liiankin hyvin muistissa vaikeat yöt ja tuttina toimiminen ;) LA näyttäisi olevan 4.2. eli viikkoja olisi sitten - mitä - 5+1 Toivottavasti kyydissä pysytään :heart:
 

Yhteistyössä