**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Maanantai 25.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 14/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_______________KP 35/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 4/27-30
Equus___27v____KKM 1/13________________________KP 19/24-31
Taru81_________TM12/12_________________________KP 27/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12______________________KP 31/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13____________________KP 19/28
Fujin___________KKM 03/13_______________________KP 17/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12___KP 39/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 31
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 8/30-32
Alien_1________KKM10/12, KM02/13__________________KP 8/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________Kp ?/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 16/26
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)___________________KP 24/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)____________________kp 24/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 8
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 28/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 6/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 19/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 29/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12________________KP 20/30

***PIINAILIJAT***

Mamuska7 Dpo12



:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Eleonoora86



Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Equus Kiitokset uudesta pinosta! :) Tänään on muuten 25.3. ;) :D

Mä oon eläny nyt vähän hiljaiseloa..Alakuloisuus kun on taas nostanut päätään. Ekasta km:stamme tuli kuluneeksi tän kuun alussa 2 vuotta ja yritystä on pian takana 3 vuotta. Uskomatonta et mä oon edelleen täällä. :( Ja kuinka pitkään tuun vielä olemaankaan?!

muoks. Mitähän minä nyt itsesääliryöpyssäni höpisen!!? :D Siis tokasta km:sta tuli vuosi ja ekasta km:sta tulee kesäkuun alussa 2 vuotta! Yrityksen keston sentäs osasin laskea oikein..
 
Viimeksi muokattu:
Oho, hyvä kun Minalo huomasit :D

MinaloSydäntä raastaa tuo teidän tilanne. En voi kunnolla kuvitella minkälainen tunneskaala tuohon liittyy, kun yritystä on takana noin pitkään. Hiljaiselo on ollut varmaan paikallaan.
 
Equus Kiitokset uudesta pinosta :)

Plussanneille hirmuisesti onnea ja tarrasukkia matkaan :heart:
Ja nyt todellakin sinne ens kuulle asti ja siitäkin eteenpäin kestäviä plussatuulia tähän pinoon :)

Voi MiNalo :hug: Kovin raskaalta kuulostaa tuo teidän taival. Sulle toivonkin semmoset oikeen hurrikaaniplussatuulet nyt :D

Alien_1 Nyt täytyy vaan toivoa kovasti, että hoidoista on apua teille. Kuulostaa tosiaan kalliilta touhulta mutta toisaalta mitäpä sitä ei olisi valmis tekemään oman nyytin syliin saamisen eteen.

Täällä kans muutamia päiviä hiljaiseloa viettäneenä. Oma alakuloisuus on taas nostanu päätään ja siihen ei auta yhtään se miehen reissussa olo. Onneksi ilmeisesti pääsee jo tällä viikolla kotiin. Tosin sanoinki etten usko ennenku herra kävelee ovesta sisään :D Jotenkin pakko suojella sillä itteensä, ku tässä nyt pariin kertaan jo ehti pettyä. Oli toiveita, että pääsis jo pois reissusta muttei päässykkään. Muuten omassa olossa ei mitään sen merkittävämpää. Tätiä ootelessa vaan, että sitten pääsis uuteen yritykseen.

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille kuumeilijoille :)
 
Mitä turhaan odottelemaan on tuumannut kroppani.. eli siis tarkissa käyty ja mulla on kuin onkin menkat. Siis 17 päivää tyhjennysvuodon alkamisesta.Eli onko tänään nyt sitten kp 2/?? vai mitä kun eilen alkanut?
 
Pelottavaa Equus, juuri eilen illalla mietin että olis varmaan kevät pinon aika jo :D Hiema yllätyin kun se oli täälä jo valmiina tehtynä, Kiitoksia!! :)

Minalo :hug: Voimia sulle oikein paljon. Mutta jos viime keskenmenosta on vuosi eikä oo plussaa onnistunu saamaan, niin eikö silloin pääse lapsettomuustutkimuksiin julkisella puolella? Sais jotain apuja? :) Kyllä teille jo sois sen oman nyytin :) Muistelinkin muuten että sullehan on tehty aukiolotutkimus? Eli paremminkin voisin kysyä että aiotaanko jatkossa katsella mitään muuta vielä?

Zannukka: En osaa edes ajatella millasta on jos mies on koko ajan reissussa.. Välillä ollaan miehen kans puhuttu että jos hän joutuu toiselle paikkakunnalle töihin, niin jäisinkö kotipaikkakunnalle ja hän tulis viikonlopuiksi kotiin. Ei oo onneksi vielä tarvinnut hänen lähtiä, mutta kaiketi seki päivä vielä tulee eteen :/ Jaksuja sulle sinne :) Toivottavasti sulla on lähistöllä hyviä ystäviä :)
 
Viimeksi muokattu:
Pölö- Onneksi tämä nyt ei ihan jatkuvaa oo sentään. Nyt vaan tosiaan tuo työreissu ja vielä tuonne sinne Tukholman kupeeseen ja tosiaan miehellä siellä töitä 12/7 niin ei kerkiä etes kotona lomilla piipahtaa. Harvinaisiahan ne tuommoset reissut onneksi on, Yleensä nyt kuitenki menee niin, että viikonloput kotona tai viikko töissä ja viikko vapaalla. Kyllähän se vaatii tämmönen reissulesken elämä pikkasen erilaista asennoitumista, mutta kaikkeen tottuu. Ja tuo vk töissä/vk vapaalla on aika mukavaakin. Tavallaan kumpikin saa huokasta hetken ja sitten taas on suhde täynnä uutta pontta kun toinen tulee vapaille :heart: ;)

Onneksi on paljon ihania ystäviä tässä muutaman kilometrin säteellä :)
 
miss_piggy
Soitin just verikokeen tulokset, raskaushormoni oli hyvissä lukemissa, en nyt enää muista mitä se on, mutta sen jonkun rajan alle kuitenki :D
Kyselin sitte samalla noista lapsettomuus-hoidoista ja clomeista, niin hoitaja laittoi mulle ajan lapsettomuuslääkärille 30.4! Jihuu!:wave:Lähettää vielä kotiin jotain lappuja jota pitää täyttää mutta ilmeisesti oli myös sitä mieltä että kun yritystä on jo yli vuosi, niin ois hyvä tutkia vähän :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miirabell ja Taru81
Huoh, pelkäänpä että palaudun tänne teidän joukkoon nopeammin kuin uskoinkaan :( Tänään alkoi menkkajomotukset ja pieni verinen vuoto... Kävin yksityisellä ultrassa, sikiöpussi oli vähän pienehkö, ei vielä sikiökaikua, nyt viikkoja 5+4. Olo ei ole enää lainkaan toiveikas, lähinnä odottelen vuodon yltymistä (kohdunsuu kyllä ainakin toistaiseksi kiinni).

Surullinen stellini rv 5+4, toistaiseksi...
 
stellini:hug: Peukutuksia että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Mutta ymmärrän täysin tunteesi ja varautumisen pahimpaan. Milloin plussasit? Jos ei olekaan niin pitkällä kuin menkoista laskettuna olisi?

Minä olin päivällä kuoleman väsy. Menin päikkäreille ja nukuin niin sikeästi, etten ollut herännyt edes puhelimeen, joka oli yöpödällä vieressä. Näin ihan outoa unta. Olevinaan olin raskaana ja minulla oli silmät niin arat, etten voinut pitää niitä auki vaan minun piti nukkua. Eli näin vaan unta että nukuin :D
No kun heräsin niin olin niin väsy (vaikka nukuin 1,5h), että silmät ei meinannut millään aueta. Menin veskiin ja ajattelin että tehdään nyt se raskaustesti sit (vaikka aamulla koski sairaasti menkkamaisesti mahaan, ei kyllä enää päivällä ole koskenut). No kun siinä sit oottelin testin tulossa niin samassa tajusin, että olin pissinyt ovistestiin!!!!! :headwall::headwall::headwall: Mutta mutta sain taas yhtä vahvan viivan, kuin testiviivakin on?!?!?!?! En tajuu enää mistään mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos Equus uudesta pinosta, nyt on siis virallisesti kevät :)

Voi MiNalo, onpa teillä pitkä ja raskas taival takana, hiljaiseksi vetää... Haleja! Toivottavasti edessä oleva polku. Olisi valoisampi ja kevyempi askeltaa.

zannukalle voimia yksineloon, kunnes saat miehen kotiin! Tylsää tuollainen erossa olo, varsinkin jos ei varmaksi tiedä, milloin toinen on kotiin tulossa.

Tervetuloa minunkin puolesta Fujin, harmillista että jouduit tähän pinoon tutustumaan. Pahoittelut siis keskenmenosta. Onpa sulla tehokas kroppa jos noinkin pian lähti kuukautisetkin tulemaan! Mutta hyvähän tuo on jos nopeasti palautuu ainakin keho normitilaan.

Taru81 lähtee nyt vaan sinne odotuapuolelle, usko pois ;) onnea vielä!

Miss_Piggy hyvä kun soitit ja pääsisit tutkimuksiin! Ja asennekin on näköjään kohdillaan, ei kun uuteen yritykseen ;)

stellini voi ei! Toivottavasti olisi nyt vain harmitonta jomottelua ja vuotoa ja raskaus alkanut vähän myöhemmin.... Voimia! Epätietoisuus ja odottelu on aina niin tuskaista...

mamuska olipa jännä uni, taisit tosiaankin olla väsynyt :) toivottavasti siihen löytyisi nyt se paras syy... Noista ovistesteistä en tiedä yhtikäs mitään joten en osaa sanoa tuosta sun testailusta mitään mutta olen jotenkin ymmärtänyt että ovistestikin voisi näyttää raskauden??? Ei ole faktatietoa siis... Pidän sulle peukkuja!

Jälkitarkastuksessa käyty... Oli mukava lääkäri, onneksi, oli aika rankkaa taas keskustella keskenmenosta. Sai kyllä itkua pidätellä, mutta silti siis hyvä käynti. Eipä saatu mitään selitystä tapahtuneelle, sikiö ja istukka oli todettu tutkimuksissa normaaleiksi, ei tulehduksen merkkejä tai muuta poikkeavaa. Vähän niin kuin odotinkin, harvoin saadan syy selville näissä myöhäisissä keskenmenoissakaan. Eikä siis pitäisi olla mitään estettä onnistuneelle raskaudelle... Paikat oli kunnossa ja limakalvon paksuus kierron vaiheeseen sopiva, munasarjat näyttivät normaaleilta. Eli nyt sitte jännäilen kierron viimeisiä päiviä, en kyllä usko että olisi tärpännyt jo mutta taidanpa ostaa raskaustestin varmuuden vuoksi jos tulee testitarve pääsiäispyhinä...
 
Hei kaikille...

Pääseekös tänne höpöttelemään mukaan....
sain keskenmenon viimetorstaina.Kolmen vuoden yrityksen jälkeen,koville ottaa.
Neljättä toivotaan täällä suunnassa.Meni kesken viikoilla 5 ja päälle.
Lääkäri sanoi että heti saa yrittää uudestaan kun vuoto loppuu mutta ajattelin pitää yhden kierron silti väliä,ihan vaan varmuudeksi..
 
Miirabell: Vähän oudolta tää allekirjoittaneestakin tuntuu, mutta kaikki kuulemma siistiä, normaalia ja joskus näin käy. Hyvä tietysti, mutta vähän toi tulevan kierron pituus jännittää.

Stelliini: :hug:

Tuntuu tyhmältä toivottaa tervetuloa tähän ketjuun, mutta Vauvaunelmia, tervetuloa.

Itellä on jotenkin vajaa olo kokoajan. Ärsyttää, että menkat alkoi kun jotenkin olisin edes tältä osalta halunnut kuulua siihen marginaaliryhmään, jolla seuraavat menkat tulee n. 4-6 viikon päästä vuodon alkamisesta. Väsyttää koko ajan, flunssa iskee päälle ja eiköhän duunikaveri esitellyt tänään ultrakuvaansa. En oikeesti enää kestä. Vaikka haluaisin jo katsella tulevaan niin pakostikin mietin et meillä olis ollut ylihuomenna neuvola, tänään olis alkanut rv 16 ja raskaaksi tuleminen ei olisi kokoajan mun mielessä ja ajatuksissa. Ja kaiken pohjalla toki pelko siitä, ettei onnistuta ja jos sitten onnistutaankin, niin mikä estää seuraavaakin raskautta menemästä kesken?
 
Fujin : Kiitos Ei yhtään tyhmää sanoa tervetuloa,ainakin tuntee itsensä tervetulleeksi :)

Mulla oli elämäni toinen keskenmeno,ensimäinen oli vuonna 2001 ja nyt sitten tämä toinen,tärppäämisessä kun kesti kolme vuotta niin tuntuu kyllä kun matto oli vedetty alta.
Olen yrittänyt vaan ajatella että en voi tosiaan asialle mitään ja jos en lähde yrittämään uudestaan en voi saadakkaan.
Tänään myöskin kun kävin kiertelemässä kirpparia,törmäsin tietenkin pinnasänkyihin,vaunuihin jne jne... yleensä en noihin törmäile edes tai sitten en vaan ole niihin kiinnittänyt huomiota samalla tavalla kuin ennen...
Tuntuu että paras on se kun törmää vaan niihin asioihin,mitä omassa tilanteessa ei juuri ehkä nyt haluisikaan nähdä.
On myöskin ihana seurata muita joilla raskaus on alkanut hyvin ja mennyt hyvin,että ei tule oloa että harmi,vaan ihan ilo puolesta,kun oma maailma kaatui viimetorstaina ei toivo sitä sitten muille..
 
Kiitokset kaikille tsempeistä ja sympatiasta! :heart: Lämmitti kovasti mieltäni. Ehkä se meidän vuoro vielä tulee..

Pölö- Mulla siis tokasta km:sta se vuosi..kolmas km oli viime marraskuussa. Eli keskenmenotutkimukset on menossa..verikokeita on otettu. Ja sitten mulla tehtiin se laparoskopia tuossa helmikuussa, jossa diagnosoitiin endometrioosi ja sitä poistettiinkin munasarjasta endometriooman muodossa ja muualtakin pesäkkeitä. Mulla tuo raskaaksi tuleminen ei sinänsä ole ollut se ongelma, 3 raskautta noin 1,5 vuoden aikana. Ei ole siis tuo endo onneksi vaikuttanut siihen, ainakaan toistaiseksi. Mutta raskaana pysyminen tuottaakin sitten vaikeuksia..Ja syytä siis ei ole tiedossa noihin keskenmenoihin. Ainoastaan mun perussairaus voi osaltansa siihen vaikuttaa, mutta ei sen tällä hetkellä pitäisi aiheuttaa km:ja.

Taru81 Plussanneisiin vaan, mars! :) Ja paljon tarrasukkia matkaan pikkuiselle!

Stellini Eikä! :( Ei voi olla noin asian laita..Toivottavasti vuoto pysyy pois ja pikkuinen tarraa kiinni kunnolla ja pysyy!

Vauvaunelmia Otan osaa keskenmenosi johdosta! :hug: Mutta toivotan sut tervetulleeksi tänne, mistä saa parasta vertaistukea vaikeaan tilanteeseen. Jääköön visiittisi tänne pinoon lyhyeksi! :)
 
Huoh, pelkäänpä että palaudun tänne teidän joukkoon nopeammin kuin uskoinkaan :( Tänään alkoi menkkajomotukset ja pieni verinen vuoto... Kävin yksityisellä ultrassa, sikiöpussi oli vähän pienehkö, ei vielä sikiökaikua, nyt viikkoja 5+4. Olo ei ole enää lainkaan toiveikas, lähinnä odottelen vuodon yltymistä (kohdunsuu kyllä ainakin toistaiseksi kiinni).

Surullinen stellini rv 5+4, toistaiseksi...
Laitan linkin..
Normaalin raskauden tunnistaminen kaikututkimuksessa :: Terveyskirjasto

Toivon kovin, jotta vuoto olisi harmitonta ja seuraavassa ultrauksessa pienen sydän jo siellä pumpsutteleis

Voimasia:hug:
 
Vauvaunelmia tervetuloa ja toivottavasti sinulle tulee lyhyt visiitti tässä pinossa :)

Minalo: Mikähän aivomato mulla on tuola korvien välissä ollut. Nytkun kirjoitit niin palautu sun historia mieleen.. Mä oon niin onneton muistamaan kaikkea, anteeksi.. Jotenkin skippasin tuon sun kolmannen km:n pois :( Onko tutkimuksien aikana ollu puhetta annettais jotain apuja seuraavan kerran kun plussaat? Toivottavasti sullekin alkais elämä taas näyttää valoisampaa puoltaan ja todellakin toivoisin sulle onnistunutta tärppiä tässä kierrossa.

Ja Taru81 lähtee nyt nätisti sinne plussanneisiin eikä tule tänne pinoon muuta kuin joskus kertomaan mukavia kuulumisia, eiköstä? :)
 
Kiitos kaikille! Ihan kuin teillä ei olisi tarpeeksi omiakin murheita ja sitten minä vielä tähän pinoon kuulumattomana tulen valittamaan tänne! Tarkennuksena vielä sen verran että sikiöpussi oli 1-2 mm liian pieni, ei onneksi sen enempää. Ihmeteltiin miehen kanssa kun eilen niitä ultrakuvia katsottiin, niin kummassakin kuvassa näkyy pussin sisällä joku pallukka (ruskuaispussi?) mutta ei se gyne siitä mitään sanonut! Kiitos mur-mut linkistä! Sen mukaan ei tosiaan välttämättä olisi tarvinnut vielä mitään tuon enempää näitäkään (ehkä...).
Vuodot ja kivut loppui eilen illalla, nyt aamulla tuli ihan minimaalisesti vaalean punertavaa. Aika pelokas olo silti edelleen, että mihin suuntaan tämä tilanne kehittyy, ei auta kuin toivoa parasta!
 
stellini:hug: Toivotaan että kuitenkin ollut liian aikainen ajankohta ja pikkuinen kuitenkin siellä pesäänsä tekee.

vauvaunelmia Tervetuloa ja minä myös toivon sinulle todella lyhyttä visiittiä tässä ketjussa.

ON: Huomenna aamulla sinne lääkäriin ja mieli on hiukan sekava, että mitä tapahtuu nyt sitten, saanko kokeita, lähetettä ja apua... Eilen meni kokopäivä kissan hoitoon, jouduttiin kiireellä lähtemään eläinlääkäriin, kun ei meidän poika taas valittanut mitään ja virtsakivet pääsi tukkimaan putken. Nyt aloitettiin oikein lääkinnällinen ruoka, mistä ei aiemmin kukaan ollut puhunut (eri lääkäri oli nyt onneksi) ja kyllä tämän nyt uskoo sitten auttavan meidän poikaa saamaan parempia vuosia lisää... Nuori kissa vasta, mutta kastroinnin jälkeen alkanut nämä vaivat ja tämä oli jo 4.s kerta kun lääkäriin jouduttu lähtemään.
Hassuja tuntemuksia eilen ja tänään mahassa ja hiukan arkuuttakin alamahalla. Tissit todellakin nyt ollut kipeät, mutta ei sellaista arkuuskipua, vaan ihan kipeät. Pitää siitäkin huomenna muistaa sanoa. No palailen asiaan kun olen lääkärissä käväissyt että mitä sanoi!

Muoks. Juuri sain tiedon, että lääkärini siirtyikin ensi viikon torstaille :( No pakko se on sitten odottaa vaan sinne asti. Toinen lääkäri tulee ensi viikolla töihin niin loppuu nämä aikojen peruuntumiset ja odottelut näin pitkään...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä