**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Moikka,
olisi kysymys. Meillä on ollut kolmas lapsi haaveissa ja yrityksessä n.8kk. Kierto mulla säännöllinen 28-30pv. Viime pe alkoi menkat ihan normaalisti ja kesti ja loppui ihan normaalisti, kunnes eilen alkoi uudestaan? Ihan jonkin verran siteeseenkin asti tuli/tulee. No tänään sitten hain r-testin ja yllätykseksi tuli haalea mutta selvästi erottuva punainen viiva. Eli olisko varhainen km? :( Onko kenelläkään samant tyylistä kokemusta? Voiko tää hyvin menevää raskauttakaan tarkoittaa? Mulla oli 1/11 km viikolla 10+ ja kaavintareissuhan siitä tuli.
Hitto että pitikin mennä testaamaan, niin täys viikonloppu tulossa ettei joutais tällasta murehtii :stick: :LOL:
 
Missy, ärsyttävää kun en muista miten ne testit käyttäyty mulla sillon clomien aikaan... ainakin clomien jälkeen ne pari taukokiertoa mitä mulla oli testit käyttäyty niin, että pari päivää ennen ovista alko vasta ylipäätänsä toista viivaa tulla näkyviin.
Ja sitä ennen sitten viivat vahvistu pikkuhiljaa.. nyt 2 päivää ennen plussaa vähän tulee väriä - päivää ennen on jo melkein plussa ja sit se onkin plussa.. ja seuraavana päivän jo taas tosi hailurainen.

Kiitos mukaan pääsystä ja ihanista sanoista. Mä en jotenkin vieläkään osaa pelätä keskenmenoa. En osannut pelätä tuossa keskeytetyssäkään raskaudessa. Pikemminkin koko raskauden ajan oli sellanen tosi paha skeptisyys.. varhaisultrassakin vaan hoin ettei siellä mitään ole, kunnes saatiin tietää että onhan siellä 1 kappale sykkiviä sydämiä.
Nt-ultrassa taas toivoin vaan että kaikki olisi hyvin.. ihan kuten rakenne-ultrassakin.
Missään vaiheessa en oikein osannu täysillä uskoa tuohon raskauteen - se tuntu niin epätodelliselta - vasta viikoilla 16-17 kun löysin sydänäänet ja alkoi tuntumaan liikkeitä, niin raskaus alkoi tuntumaan todelliselta - oikealta.

Oon ehkä siinä mielessä kuitenkin yksin tämän pinon onnekkaimmista, että en ole kokenut keskenmenoa. On ihme että tuo keskeytetty raskaus edes noin pitkälle meni - sen olisi pitänyt lääkäreidenkin mukaan mennä kesken. 99% noista raskauksista menee heti ensimmäisillä viikoilla kesken.
Ehkä tästä syystä en osaa pelätä varsinaista keskenmenoa.. ehkä keskeytynyttä sellaista enemmänkin.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Jos mun pitäis valita, niin kyllä spontaani keskenmeno olis ollut mullekin parempi vaihtoehto kun tuo keskeytynyt, keskeytyneessä ku on inhottavinta just se, kun vuoto ei ala itestään :(

Tein huviksen CB:n digioviksen, niin siihen pärähti hymynaama! Sinänsä mielenkiintoista, että mulla kyllä mahaoloja on, mutta sitte taas UK:sta tilattu liuska näytti vähän vielä olevinaan negaa, ja Kiinasta tilattu oli täysin nega :D Mutta ehkä kuitenki luottaisin eniten nyt tohon cb:n digiin ja pakko oli heti talletella :LOL: Kaiketi täällä on nyt sitte dpo -1. Täytynee huomenna ainaki vielä koittaa huijata mies sänkyhommiin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Miss_piggylle paljon talletteluintoa. :whistle:

Itse kaupassa käydessä ostin kaksi pakettia PC:n ovistestejä. Aiemmin ollut Davideja, ja niihin oon ollu kyllä tyytyväinen, mut kokeillaan nyt näitä. Onko yhtä hyviä kun r-testit kans? Mitä oon ymmärtäny, niin näillä testiviiva voi vahvistua reilusti tummemmaksi kun kontrolli, mitä taas davidissa en ikinä saanut..
Hinta suurinpiirtein sama, niin sama kai tuo mitä merkkiä, kunhan tuottaa tulosta :p

Oon pähkäilly, että miten sellasessa leirielämässä, mitä siellä ulkomailla joudutaan viettämään, onnistuu tuo oviksen tikuttelu, ja sitten vielä sen hyödyntäminen, kun on se kolmas pyörä telttailemassa. Noi bajamajat ei kamalasti houkuttele :stick:
Eikä toisaalta huvittais pitää mitään taukokiertoo tähän väliinkään :|
 
Lauantai 18.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Taru81_________TM 12/12, KKM 04/13______________KP 4/25-32
Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 10/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 21/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 4/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 16/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 15/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 23/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 49/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 5/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 22/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 8/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?
Minnah88____KU 2/13, KEM 5/13____________________KP 5/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 04/13__________________KP 4/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 5/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 2/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 2/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 12/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 34/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 16/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 18/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 23/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 21/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 8/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 16/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Ambrosia85 dpo 7
zannukka dpo 4
_kenguru_ dpo 3
Miwwi dpo 2
miss_piggy dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä ymmärrän.. Varmaan hypin itekki seinille, kun raskaudun. Viikko 10 tulee varmaan oleen se pahin... Sillon meijän pikkunen on todennäkösesti luovuttanut ja viikolla 13 mulla oli vasta tyhejnnys.. :/ Sitä raskautta toivoo niin innoissaa, mutta silti huolehtii koko ajan... Jaksamisia oikeesti!
 
katso liitettä 18773

Kysyn teidän neuvoa. Voinko tulkita tuon kp 17 ovisplussaksi vaikka testiviiva on kontrollia himmeämpi siinäkin. Viime kierrossa ovis oli poikkeuksellisesti joskus kp 23-24, joten siksi testailin pidempään josko viiva vahvistuisi, mutta tuo kp 17 jäi kuitenkin vahvimmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
saraah: Mun silmään tuo kp 17 vois olla plussa :) Täällä ollaan yövuorossa, ja alamahassa on kyllä jotain meneillään, kunnon nippailuja ja möyrimisiä, joten eiköhän nuo clomit saanu oikeesti sen oviksen aikaseks :D
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
saraah, mulla pregchekit antaa joskus tollasen plussan ja joskus vieläkin räikeämmän, ja on kuitenkin tommosena haaleampanakin ollut ihan plussa :)

mitäs Minnah? Kaikki ok? noi herkät testithän reagoi niin herkästi.. tosiaan se vaikuttaa miten oot juonu, kauan virtsa on ollu rakossa ja mites kahvi ym ym :)

Täällä tuskin tarvii jännäillä.. oloja edelleen on (päälimmäisenä tää veetutus ja skeptisyys) mutta myös järkyttävä väsy ja vähän on lämmöt koholla. Ei tosin yhtä paljoa kuin tuossa viimeisessä...
 
Saraah minusta tuo kp17 on plussa :)

Ambrosia, iso :hug: sinulle. Kovia olet joutunut kokemaan, toivottavasti uusi raskaus alkaa pian!

miss_piggy, mahtavaa, ovista pukkaa! :) Jospa ei tarvisikaan tämän jälkeen enää tikutella... ;)

Minnah, ymmärrän hyvin tunteesi. Minäkin tosiaan haluaisin raskautua ilman minkäänsortin vuotoja ja kunnollisella viivalla heti alkuunsa... Monillahan on vuotoja ja kaikki silti hyvin, mutta omalla kohdallani vuoto on aina ollut huono merkki :( Toivon silti parasta lopputulosta sinulle!

Minut saisi päivittää piinailijoihin, dpo 1. Mies kellistetty suunnitelman mukaan heti reissusta palattuaan eilen :D Vasemmassa munasarjassa juilii julmetusti, eli siellä varmaan tapahtuu.
 

Yhteistyössä