**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Sunnuntai 19.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 11/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 22/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 5/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 17/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 16/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 24/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 50/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 6/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 23/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 9/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?
Minnah88____KU 2/13, KEM 5/13____________________KP 6/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 04/13__________________KP 5/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 6/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 3/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 3/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 13/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 35/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 17/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 19/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 24/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 22/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 9/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 17/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Ambrosia85 dpo 8
zannukka dpo 5
_kenguru_ dpo 4
Miwwi dpo 3
Pikkusukka dpo 2
coffeeBreak dpo 2
miss_piggy dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia MiNalo uudesta pinosta :)

Ambrosia tervetuloa ketjuun ja pahoittelut vauvan menettämisestä :hug:

Jopas meitä piinailijoita onkin nyt tupsahellu tänne jo :)

ON: Täällä on ollu hulinaa pari päivää kun on vietetty neitin 14 v. synttäreitä. Muutempa ei oloissa oikeen mitään erikoista. Tänään tosin ku ehin hetken istahella niin repäs meleko napakasti tuolta oikealta munasarjasta. Mulla on vaan semmonen fiilis ettei oo tärpänny ja sitte kuitenkin välillä tulee mieleen, että jospa sittenkin on. Kai sitä koittaa suojella ittiä siltä pettymykseltä jos/kun se täti kurvaakin paikalle, eikä halua etes ajatella, että ois tärppi käyny. No aikaisintaan testailen kyllä vasta perjantaina :)
 
ihailtavaa maltillisuutta zannukka! Minulta ei moista löydy, tuloksia nähtävissä himotestaajien pinossa...

MiNalolle suurkiitos uudesta pinosta ja aktiivisuudesta listan päivittämisessä!

Nyt kovasti plussatuulosia PUUUUHH meille kaikille omaa pikku nyyttiä syliin kaipaaville :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta pinosta ja pahoittelut tänne joutuneille. Etenkin Ambrosia :hug:

Minutkin ehkä voisi lisätä tuonne piinailijoihin, ekan vahvan ovis viivanhan sain kp15... Nyt alkaa jo itelläkin olla aika piinallinen olo...Onneksi meillä oli majanmuuttoa koko viime viikko ja nyt alkaa olla uusi Pieni ja Punainen koti olla jo kodin näköinen ja viikonlopun muutto apu saatettu taas koti matkalle.
Eilen join kyllä yhden sidun mutta yskänrupeen en enää viruslääkettä uskaltanu ottaa kun en tiedä että jotta kurvaako täti vai ei... Mieli tekisi testata mutta toisaalta taas ei..
oikeelle on vähän nippaillut ja nappaillut ja painaessa tuntunut mutta muuta en ole merkille pistäny... odottavan aika on pitkä :kieh: (pakko tunnustaa, ovistestin tein eilen ja siinä oli kyllä ihan suht vahvahko viiva, voiko ovis testi näyttää koko kierron jotain, vai voisiko kertoa jostain :rolleyes: )
 
Kiitos kesäpinosta! Kumpa ensi keväänä me oltais jo tuolla syntyneet puolella!

Täällä jatkuu tää skeptisyys ja veetutus.. muistan vielä ennen raskautta kaikki plussakiertoa lukuunottamat kuinka täpinöissäni olin ja kyttäilin oireita oireen perään mutta ei nyt.
Tosin veikkaan että enemminkin syy on tällä hetkellä psyykinen - onhan tytön menetyksestä vielä niin lyhyt aika.

Väpä, ikävä kyllä ovistesti voi näyttää jatkuvasti jotain jos on pco.. tosin ei välttämättä vahvasti :) Mä kokeilin joskus rv 19 piruutani tehdä pois yhden digitestin kun oli jäänyt niitä kaappin. Sain elämäni ensimmäisen hymyn digitestiin :D nehän ei ikinä mulle hymyilly - ei edes plussakierrosta ;)
 
miss_piggy
Kiitti kesäpinosta! :)

Mullahan tosiaan CB:n digiovis näytti hymynaamaa kp 15 ja eilen kp 16. Sitten luulin, että mun kiinasta tilaamat liuskatestit on ihan susia ku ei oo näyttäny ees haamua, mutta eilen kyllä se liuskakin näytti plussaa, eli ilmeisesti reagoi oikeasti vasta sitte ku on se ovis :D
Toivottavasti nyt on talleteltu tarpeeks. Alkaa nää ihanat piinapäivät. No onneks tässä nyt on niin paljon kaikkea muutakin touhua, että ei jaksa koko aika laskea noita päiviäkään :) Jännä vaan muuten miten tuo CB:n digi näyttää LH-huipun jo päivää ennen tavallansa mitä nuo liuskatestit...
 
niin mä vähän arvelinkin jotta voin uskoa olevani just sellanen jolle se viiva tulee siihen lähes aina...
ei ole koko kuukauteen ollu näin kärsimätön olo.. Voi olla että koitan hieman suojella omaa mieltäni..jos tekisin negan ni sit se tätin kurvailu ei yllättäis ja satuttais niin kovin...Ei onnekis muu auta kun odotella..ehkä ke-pe sitten voisi tehdä r-testin...kaapin uumenissa on pari digiä ja nehän saatasi kertoa jo vähän aijemmin tuloksen..tuskin kuitenkaan 6pvä aijemmin..;)
 
Muhaha, mä oon tässä rypenyt syvässä itsesäälissä tänä viikonloppuna ja varsinkin tänään ollut jotenkin niin p*rsepäivä ettei tosikaan..
En yhtään tiedä pitäiskö toivoa olevansa raskaana vaiko eikö. Onko se väärin jos olisin vai onko se väärin jos en olis.. tämmöstä tanan jooeijooeijuttua.

Lisäks oon ollu käärmeissäni ku oireet taas kadonnut, mutta kyllähän ne lämmöt edelleen suloisesti koholla on, eli vielä ei ole peliä menetetty :D onhan se ilmeisesti jo dpo8.. en sitäkään ole tajunnut! pitääkin kaivaa tuon viimekierron kiertokalenteri ja katsoa koska aloin niitä haamujen haamuja saamaan..
toisaalta - ehkä parempi olla testaamatta niin ei riko itseään enempää ?
 
Heips, täällä ilmoittautuisi joukkoon yksi jos vielä mahtuu.
Viime maanantaina RV 8+2 keskenmeno. Viikon vuodon jälkeen ultrassa näkyi heikko syke ja yön aikana syntyi pienemme.
Toista kuumeilen. Meillä nyt siis negaa odotellaan ensin. Onko tässä välissä pakko käyttää ehkäisyä? Ei malttaisi odotella.
 
Tervetuloa Ambrosia ja NeitiT. Ja pahoittelut ketjuun joutumisesta. :hug: Jääköön meidän kaikkien vierailu mahdollisimman lyhyeksi. Jotenkin kirpaisee joka kerta, kun lukee näistä sattuneista keksenmenoista. :( Ja Ambrosia, sanat ei tosiaankaan riitä kuvailemaan miten pahalta tuntuu sinun ja teidän puolesta. Sulla on kyllä ihailtavan positiivinen asenne kaikesta huolimatta!

Onpas paljon nyt piinailijoita! :) Jännään teidän puolesta ihan kympillä! Plussatuulia plussatuulia!!!

Täällä menossa kp 13/28 ja ovista on bongailtu perjantaista lähtien. Hymynaama taitaa vanhojen merkkien mukaan ilmestyä ti- tai ke-aamuna. Ollaan kyllä oltu nyt tavallista aktiivisempia miehen kanssa, ja hommailtua on jo tullut torstaina(kp 10) ja eilen (kp12), eli joka toinen päivä periaatteella. Meillä tää on kumman aktiivista, joten toivotaan, että into pysyy. :) Mieli on ollut taas vähän parempi kun aurinkokin paistaa ja ulkona alkaa olla oikeesti lämmintä. Piinapäiviä odotellessa.... :)
 
Tervetuloa mukaan uudet! pahoittelut, että kohtaamme täällä.

Pitkästä aikaa tänään itkin keskenmenoa. Kaivoin jopa ultrakuvat kaapin perältä ja surin menetystä. En ole itkenyt tämän asian vuoksi kun viimeksi tilanteen ollessa päällä. Nyt kuitenkin suru tuli takaisin. Ehkä ovulaation odotuksella on osansa. Eletään niin odottavaa aikaa. Tiistaina alan tikuttamaan. Toivon niin kovasti, että saisimme kesäkuussa plussan.

Plussatuulia kaikille meille pliis!
 
Tervetuloa Ambrosia ja NeitiT ja pahoittelut menetystenne johdosta. Ambrosialle nostan hattua positiivisesta asenteestasi, olet kokenut niin kovia, etten osaa edes tuntemuksiasi kuvitella.

Itselle ei mitään uutta, kp 29 eikä menkkoja, mutta vatsaa juilii, alaselkää jomottaa, mutta se halvatun punahelma ei kurvaa paikalle, kun sitä toivoo:mad: Parin päivän päästä siirryn epätoivoisiin keinoihin eli töihin valkoiset kesähousut ja sidepaketti ja lompakko kotiin:LOL:

Peukut tanassa, että plussia alkaa näin kesän korvalla tippua ropisemalla:)
 
miss_piggy
Täällä sitte tänäänKIN ollu jumalattomat oviskivut, ja digi hymyili jo kolmatta päivää. Onkohan mulla nyt sitte jotain ongelmia irtoamisen suhteen, vai voiko se LH-huippu kestää useamman päivän? Joutui oikein ottaa särkylääkkeen ku sen verran inhalta tuntui tuolla munasarjoissa.
 
Pahoittelut kaikille uusille tänne joutumisesta ja pikaista poistumista tästä pinosta! :hug:

Täällä tilanne ennallaan eikä vieläkään (kai?) ovisplussaa. Tarvitsen leidit nyt teidän jeesiä, koska kp15 aamulla ei mitään, illalla sellainen melkein tasavahva viiva ja nyt tänään ei taas juuri mitään. Luulen, että mulla on ovistuntemuksia, koska molemmin puolin ollut menkkakramppimaista jomottelua ja alaselkä kipeä ja mitäköhän vielä kuvittelisin.. Limat lisääntyneet, mutta ei hajuakaan muistuttaako nämä nyt kananmunaa vai jotakin muuta.

Miltä tää teistä näyttää?



Pikalisäyksenä kiitos uudesta pinosta MiNalo!
 
Viimeksi muokattu:
Fujin, minun silmääni näyttäisi, että on selkeästi ollut vahvempi tuossa kp15 kohdalla. Useinhan LH-huippu voi olla vain muutaman tunnin, eli vaikea "napata" kiinni ovistikuilla. Jostain myös luin sellaisen säännön, että ovulaatio on 14pv ennen seuraavien kuukautisten alkamista, oli kierto minkä mittainen tahansa (tottakai tässäkin voi olla poikkeuksia, mutta noin ikäänkuin nyrkkisääntönä). Sopisi ajankohdaltaan tuohon kiertosi pituuteenkin? Toivottavasti tärppäisi! :heart:
 
Kiitos kaikille pahoitteluista... Täti kirpaisi tällä kertaa syvältä mutta onneksi aurinkoinen viikonloppu on saanut mielen korkealle. Ja pienet hiprakat tuli vedettyä terassilla :)

Uusille pahoittelu tänne joutumisesta :hug: :hug: :hug: Ambrosia, sun tekstejä oon aiemminkin lueskellut ja sanat ei riitä. On hienoa nähdä että oot täälä kuumeilemassa ja positiivisin mielin. Toivottavasti ollaan ensi kesänä kaikki äippälomalla paistattelemassa auringossa pientemme kanssa :) Ja vinkkinä, kyllähän se rikkoo kun alkaa hätähousuna testaileen ja sitä negaa vaan pukkaa.. Toivon itse että olisin kärsivällisempi nyt tulevaisuudessa.. Ja sitten ne kemialliset ja hipaisut saattaa nostattaa turhaan toiveita..

Fujin: Veikkaisin et ois voinu olla jo jotain plussan tynkää kp 15 illalla.. Kuinka varhaan aamuisin testailet? Ovistestejäkin on eri herkkyyksiä. Ulkomailta tilatessa niitä on ollu 3 eri vaihtoehto, jos sulla on vois paremmin näkyä jossain herkemmässä..

Minalo: Kiitos uudesta pinosta.. Ihanaa! Kesäpino! Nyt täytetään se plussilla :)

MissPiggy: Voihan olla että irtoamisessa kestää. Tais olla että jos yli 4 pvää näyttää plussaa niin se voi olla jo kertoa että on ongelmia irtoamisen kanssa. Pidetään peukut pystyssä että siellä ois hedelmöittyminen käynnissä :)

ON: Pian alkaa taas se hauskin vaihe.. Oviksen metsästys!! Siitä sentään saa jotain plussaa tikkuihin.. Toivottavasti tallettamis intoakin löytyisi! Nyt on alkanu mennä ajatukset muutenkin elämässä vähän jo muuhun suuntaan kuin pelkkään tähän kuumeiluun.
 
NeitiT Pahoittelut keskenmenosta :hug: ja tervetuloa tähän pinoon, toivotaan että visiittisi on lyhyt täällä.

Kenguru Arvaappa vaan kuinka palijon mulla polttelis tuolla kaapissa tuo pregchekin testi, mieli tekis tehä se aikasemmin jo mutta nyt on pakko vaan koittaa malttaa mielensä :D Sen aattelin tehä sillon perjantaina ja digi saa luvan sitten ootella tuolla kaapissa siihen asti, että se täti on myöhässä jo siis mikäli sitä ei ala ens viikon alkuun mennessä kuulua.

Fujin Kyllä minäkin kallistun siihen, että se ovis on ollu tuossa kp15. Itekään en saanu niihin pregchekin testeihin ihan samanvahvuista viivaa enkä todellakaan vahvempaa mutta taas oviskivut oli semmoset ettei niistä voinu erehtyä. Ajattelinkin asian niinku Kenguru tuossa sanoi, että se LH-huippu on sitten varmaan mennyt tikuttelujen välissä mahollisesti yön aikana ohi, koska testit lähti sitten selkeesti jo haalenemaan ku testasin sinä päivänä ku ne pahimmat kivut oli. Tärppionnea sinne puhaltelen kovasti nyt :whistle::heart:

Pölö Mulla kirpas kyllä kans tuo edellinen tädin vierailu melko pirun lujasti. Odotukset oli tosi korkeella ja muka kaikenmaailman oireitakin pongasin. Nyt päätin sitten etten hötkyile nuitten testien kans kovin pahasti ku mulla ne vaikutti pääkoppaan ihan hirveesti. Nega sai aina fiilikset ihan nollaan :( Toivottelen sulle tsemppiä oviksen metästykseen ja puhkun myöskin niitä plussatuulosia :whistle:

ON: Täällä eilen pari napakkaa repäsykipua tuolla mahassa ja illalla peliä kattoessa nopia tosi kipiä vihlasu tuolla kohdun tietämillä. Olikin semmonen vihlasu, että piti oikeen ääneen älähtää ja muksut ihmeissään katto sohvalla ku kesken pelin seuraamisen tuolla älähin. Jotain pientä menkkajomottelua tuolla tuntuu olevan, mutta niimpäs oli viime kierrossakin siihen tädin tuloon asti niin olo on aika skeptinen nuitten suhteen. Muuten ei kyllä mitään kummosempia olotiloissa. Mitä nyt tuntuu, että oon pirun energinen ja hyväntuulinen kokoajan täällä :) Kai se kesän tulo ja auringonvalo saa mielenkin virkeäksi.


Ja nyt puhaltelen kesän lämpöiset plussatuuloset kaikille naisille tähän pinoon :whistle: Ja Oikein mukavaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia tervetuloa tännekin olen todella pahoillani suuresta menetyksestä.

NeitiT tervetuloa sinullekin ja pahoittelulle. Tuntuu aina pahalle kun meitä uusia liittyy tänne.

Miss_piggy super-ovia sulla The kierrossa. Mä povaan sulle sitä hartaasti odotettua plussaa :D.

Rosuliina :hug: . Mullakin on ollut tosi haikeaolo koko viikonlopun. Olen öisin nähnyt unia joissa olen joko raskaana tai saan kuulla, että en enää voi raskautua. :(

Monilla on tosi jännättiin päivät ja viikot edessä. Mä en tiedä koska odottaa tätiä km:n jälkeen. Oli ovistuntemuksia ennen viikonloppua, mutta se oli niin aikaista että en usko siihen. Kuivaa aikaa täällä ei ole nähtykään KM:n jälkeen. Eli en tiedä mitä täällä oikein tapahtuukaan.

Nyt plussa onnea kaikille!

Fujin mäkin veikkaisin KP 15 ovishuipuksi kuvan perusteella.
 
Jee, mulle voi päivittää kp 1/28 -enpä ole ennen asiasta näin innoissani ollut:LOL:

miss piggy, mulla oli kans ihan järkyt oviskivut puolitoista viikkoa sitten, piti heittäytyä ihan sängyn pohjalle ja ottaa särkylääke, niin teki kipeetä. Ja vielä kolme päivää kipujen jälkeen o-testi näytti hailakkaa viivaa -toivottavasti ei ollu mun viimeinen munasolu, kun niin koville otti:confused:
 
Tunteiden täyteinen viikonloppu takana. Tein lauantaina illalla digin, ja se näytti "raskaana 2-3".. En antanut itseni iloita, ja onneksi näin, nimittäin sunnuntai-iltapäivällä mahaa kouraisi niin kovin, että jalat eivät kantaneet. Konttasin pesuhuoneeseen ja oksensin. Niin kova oli viiltävä kipu mikä tuntui. Olin varma että tämä oli tässä, mutta kun se meni ohi, niin ei tullut verta eikä mitään.. Pienen hetken jo luulin, että ehkä tämä oli vain joku kovemman luokan repäisykipu, mutta illalla saunassa nautin löylyistä, ja makasin lauteilla rentona, kun yhen äkin, kuului kamala lorahdus. En tajunnut heti mitä se oli, vasta sitten kun nousin istumaan. Saunan lattia oli ihan veressä, ja muutenkin on niin alhaiset verenpaineet, niin tajuhan siinä meinas lähteä. Kaiken kukkuraksi olin yksin kotona. No, ei muutakuin pitkälleen hetkeksi, ja sitten ryömin suihkun alle, ja voi että sitä verenmäärää.. Vesihän saa näyttämään määrän moninkertaiseksi. Onneksi pääsin ylös, ja huimaus lakkasi. Verta tulee vieläkin valtoimenaan, että sidettä pitää vaihtaa tunnin välein, mutta kipuja ei enää ole. Terkassa kävin aamulla ultrassa, ja Jihuuhuuto tähän väliin, kohdun suulla oli verta, eli tämä alkio oli ollut kohtuun kiinnittyneenä.
Olen siitä kovin iloinen, ja nokka pystyssä mennään, ja toiveet käännetty ensi kiertoon, ja toivon vuodotonta plussausta :heart:

Minulle voikin sitten päivittää KEM 5/13 tilalle KM 5/13
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Minnah88 :hug: Hui kamalaa, kuulostaa aika pelottavalle vielä jos yksin kotona, ja saunassa kun taju lähtee tosi helposti :(

Täällä on ne oviskivut onneks nyt ohi, on kyllä niin ahkerasti talleteltu, että jos ei nyt nappaa ni sitte ei voi mitään :D Ei jaksa enää :kieh:
 
Pahoittelut Minnah88 Aika kurja viikonloppu sulla ollut. Mutta aivan kuten itsekin sanot, niin alkio on ollut kohtuun kiinnittyneenä. Eli se on hyvä juttu. Toki keskenmeno satuttaa.

Itsellä on parempi fiilis mitä eilen. Ovista aloin tikuttamaan jo tänä aamuna. Mutta tyhjä rinkula CB:n testissä kertoi, että ainakaan vielä ei ole sen aika. No eiköhän se hymynaama saada testiin tämän viikon lopulla.
 
Ambrosia Mä en voinu uskoa, että sä oot täälä, mun piti siis tarkistaa monta kertaa, että oonko nyt ihan oikeessa pinossa!! Me oltii samassa odotus-pinossa, mutta mä sain jo aikaisen keskenmenon. Mulla tuli ihan kyyneleet silmille kun luin mitä on tapahtunut! :'( Pahoittelut menetyksesta <3 ja paljon tsemppiä teille :hug:

Muille myös pahoittelut tänne joutumisesta ja uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Minnah Sinne myös pahoittelut kurjasta tilanteesta ja keskenmenosta :(


ON: Olen yrittänyt olla poissa täältä, että en liikaa miettisi raskautumista. Ovulaation jälkeen mulla on tullut aina sellanen olo, että mietin liikaa sitä raskautumista ja jännittänyt liikaa sitä, tulee sellanen ahdistuksen tunne ja se ei varmaankaa oo hyväksi en oikeen tiedä mitä pitäis tehdä.. Nyttenkin on sellainen olo, että on tärpännyt ja kauhee ahdistus. Pelottaa vaan liikaa. : /
 

Yhteistyössä