Neljättä kuumeilevat 2013

Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

6.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......7/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............15/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
hömppää (28v)..........47/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............26/26-30....yk6.........
Miinu84(28v)...........15/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
 
Huomenta ja kiitos kaikille! :)

Kyllä minutkin voi siirtää plussanneisiin :heart:

Tein tälle aamulle varmistukset: Ovistesti plussaa, CB:n plustesti näytti plussaa ja vielä digi raskaana 1-2, joten kyllä tässä nyt taijetaan oikeesti olla raskaana. Kun nyt vielä pysysi mukana.

Nyt tulikin monta plussaa kerralla, seuraavassa aallossa sitten loput! :heart:

Ja minä näyn olevan taas ihan yhtä sydäntä.. :) :D Menee nyt vähän kyllä suunnitelmat uusiksi, monta viikonloppua oli jo suunniteltu aikuistenmenoja, muttamutta.. Ei harmita yhtään!
 
Tämähän taitaa olla mun pino. Meillä löytyy tyttö 7/09, poika 3/11 ja tyttö 5/12. Nelosta ollaan haaveiltu jo hyvä tovi, mutta ongelmaksi on muodostunut imettäminen. Imetän edelleen nuorinta ja kierto on ihan sekaisin. Suunnilleen kerta kuukauteen menkat tulee, mutta välillä taas ei. Tästä seuraa vainoharhaisuutta ja alkuraskauden oireita(kuviteltuja...:D). Tiedä sitten ovuloinko edes, mutta jospa se tästä, kun imetys pikkuhiljaa vähenee... =)

Mitenkäs teillä muilla menee elämät sekaisin neljännestä? Jääkö autot ja asunnot liian pieniksi?
 
KAS
Tervetuloa JonMa :) Kiva et saadaan uusia kuumeilijoita plussanneiden tilalle.

En oo jaksanu kauheesti miettiä muutoksia. Katotaan, saadaanko vauvaakaan. Autoon saa ostettua tarvittaessa lisäpenkin ja kotiinkin mahdutaan, ainakin toistaseks.

Viikon päästä voin varmaan testata. Yritän ainaki malttaa mieleni. Nyt dpo 3-4. Ajoissa haluaisin plussan tietää, kun siitä vähän riippuu, millanen meidän aikuisten kesälomareissusta tulee :D
 
Onnea Hömppää!!
Tervetuloa JonMa!

Meillä ei menis muuta uusiksi kuin auto. Tällä hetkelläkin kelpais 7paikkainen niin mahduttais paremmin.

Mulla on nyt mieli ihan maassa, olen varma et menkat alkaa kahden päivän sisällä. Nyt en usko enää tärppiin
koska oireet on enempi menkkoihin viittaavia.
 
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

8.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......9/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............17/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi...............28/26-30....yk6.........
Miinu84(28v)...........17/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa(v).............xx/xx.........yk.......-09(T), -11(P), -12(T)


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
 
Tervetuloa JonMa! Kiva saada lisää porukkaa mukaan :)
Meillä ei mene neljännen takia käytännössä uusiksi mikään, sitten menee jos tuleekin tuplat :p Vaikka tuskinpa nyt sentään. Saisi nyt alkunsa se yksi onnistunut :)

Romanssi, höh. Pidän silti peukkuja että kävisikin toisin...
 
JonMa Tervetuloa! Ja luulen kyllä, että ovuloit jo, kun on nuinkin säännöllinen kierto, että suunnilleen kerran kuussa vuotaa ja sillon kun ei vuoda ajallaan, niin ovulaatio on voinukin olla myöhemmin :) Enkä usko, että imetys estää raskaaksi tulemista enää tässä vaiheessa, joten peukkuja sinne! :)

Ja auto meillä menee uusiin, mutta kuten Romanssikin totesi, meillä ois sille tarvetta jo nyt. Kaksi nuorinta istuvat turvaistuimissa, nuorin vielä selkä menosuuntaan ja yritäpä sinne väliin tunkea sitten kymmenvuotias isokokoinen poika, niin eihän siellä sopu sijaa kyllä anna, että nyt kun lähetään koko porukalla kesälomareissulle, kun miehen loma alkaa, niin eiköhän sinne taakse ole minun survottava, että ees jonkunlainen matkustusrauha säilyy..

Ja Romanssille pidän minäkin peukkuja! Oli mullaki viime viikolla ihan semmonen olo, että "kohta lorahtaa" ja vähän väliä piti käydä vessassa ja sitten vessassa käydessä en uskaltanu ees kahtoa paperia, että silmät kiinni vaan ja housut jalkaan! :D

Just sanoin eilen miehelle, että mä kärähän jo ens viikonloppuna, jos en muka juo jotain, enkä mä todellakaan halua vielä kertoo kellekään yhtään mitään, kun on kuitenkin niiiiiiin alussa vielä ja mistä nuista limakalvoistakaan voi tietää, että onko ne sen verran kunnossa, että kestää. Ilmeisesti se sitten minun kohalla vaatii näin myöhäsen oviksen, että kerkee limikset kasvaa. Ei voi tietää.

KAS ja Miinu sitten alottaa seuraavan plussa-aallon! :D

coffeeBreakillä siellä alkaakin pikkuhiljaa lähestyä h-hetket. Jaksaajaksaa! :) :D :LOL:
 
Mä raskauduin viimeksi, kun imetin. Nyt ollaan painettu jo kolmosen syntymästä asti ilman ehkäisyä, eikä ole mitään tapahtunut. Nähtäväksi jää...
Me ostettiin juuri 7-paikkanen auto ja on kyllä kätevää pitemmille matkoille eristää keskimmäinen takariviin. :D Meillä istuu pienimmät selkä menosuuntaan, niin voi että sitä iloa, kun voit potkia isointa pärstään joka istuu naama eteen päin..:headwall:
Yritän saada tosta kierrosta kiinni, niin saisi tänne listattua. Viimeksi tosin vuoto tullut toukokuussa, joten reilu kuukauden tauko jo. Listaan voi laittaa iäkseni 23v. :)
Käyttääkö kukaan ovulaatiotestejä? Onko niistä mitään iloa, jos ei tiedä yhtään koska ovis mahdollisesti on?
 
JonMa Kärsivällisyyttä :D Eihän toi sun nuorimmainenkaan oo kun reilun vuoden, kyllä sä vielä kerkeet. Voihan niistä testeistä ollakin jotain iloa, mutta vaatii varmaan aika paljon tikuttelua, jos ei yhtään osaa veikata kiertonsa pituutta.
 
KAS
Mä oon tuntenu (kuvitellu?) oikeella nippailua. Voisko olla jo mahdollista kiinnittymiskipua (toiveessa on hyvä elää). Nyt on luultavimmin dpo 5. Onkohan la liian aikaista testailla? Eiks dpo9 jo jotain vois näkyä? Vielä kun malttaisin mieleni edes sinne asti :)

Mul on kuukautiset pysyny imetysajan pois, alkaneet just kuukausi lopettamisen jälkeen. Esikoista imetin n.8kk ja kahta seuraavaa 10-11kk.

KAS
 
KAS Miten aikasi sulla on aiemmat näkyny testeissä? Se näkyminen riippuu varmaan hyvin pitkälti siitä omasta hormonin erityksestä, että miten nopeesti ne hormonit lähtee nousuun. Ainahan voit kokeilla, mutta muistat kuitenkin, että aikastahan se vielä on, jos ei menkkojenkaan pitäis sillon vielä alkaa :) Tsemppiä nyt! Onko mitään oloja/oireita? Siis nippailujen lisäksi. Mulla kans jomotteli nivusessa jonakin päivinä, mutta en kyllä muista enää, että millon.
 
Hellou kaikille!
Omituista löytää taas itsensä kuumeilijoiden joukosta:) Luulin että en enempää haluaisi, mutta mies on näköjään saanut pään käännettyä:) Eli meillä siis P 8/07, T9/09 ja P 7/12. Nyt siis kuopus just 1v.. Musta tuntuu ihan hassulta tää kuumeilu! Eikö tää 3 jo riitä? Kuuluu vaan päässä:) Vastaus: EI! :) Tsemppiä kaikille kiertoihin ja onnea plussanneille!

Nyt mulla taitaa olla kp 11 ja yk 1.. huh huh :)
 
KAS Eli viitisen päivää ennen menkkojen alkua! On sulla näkyny aikaseen! Mulla on pitäny aina outtaa, että on menkat jo myöhässä :D

Oon kyllä testannu aiemminkin, mutta tämä plussa on kyllä aikasin mikä on näkyny, kun näky vähän sillon dpo13 varmaksi dpo14!

Saattasihan sulla tosiaan sitten jo lauantaina jotain näkyäkin :)
 
KAS
Miten mulla on mielikuva, et Marilyn plussas jo dpo9? Muistankohan oikein? En jaksa selata pinoa. Mul on tähän asti jokainen plussa merkinnyt vauvaa. Olen ollut onnekas, ettei ole ollut keskenmenoja tai kemiallisia.

Onko kellään muuten tietoa, et jos nyt raskaaksi tulen, niin päästäänkö me ns. perhevalmennukseen, kun ei miehellä ole ennestään lapsia?

KAS dpo6(?)
 
Minutkin saa lisätä listaan. Meillä lapset -06, -08 ja -11. Itse ole -84. Nyt ensimmäistä kierrosta yritellään nelosta. Edellisillä kerroilla raskaus on alkanut helposti, joten odotus on ettei nytkään tarvitse kauaa odotella. Kuukautiset pitäisi alkaa ehkä viikonloppuna, pillereitä söin tähän asti, joten kierron pituutta en tiedä ilman niitä tarkalleen. Nyt vain oikeastaan toivon, ettei olisi tällä kierrolla heti tärpännyt, koska sain koiranpureman käsivarteen ja syön melko määrää antibiootteja. Olen kyllä lääkäreille sanonut mahdollisuudesta olla raskaana, mutta ei ne varmasti hyväksikään sikiölle ole...
 
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

10.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......11/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............19/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi...............3/26-30....yk7.........
Miinu84(28v)...........19/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa.................xx/xx.........yk.......-09(T), -11(P), -12(T)
Daniella...............12/xx.......yk1.......P07, T09, P12
Riksu84................xx/xx.......yk1.......-06, -08, -11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
 
KAS Muistelen, että Marilyn plussasi aikasi, oisko just ollu ton dpo9, mutta si riippuu niin ihmisestä ja siitä hormonin noususta, että miten aikasi näkyy. Toisilla se hormoni nousee nopeempaa ja se näkyy aiemmin testissä ja toisilla nousee hitaampaa ja näky plussana vasta sitten, kun menkat on jo myöhässä. Minä siis kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään.

Laitan tähän alle linkin, josta voi käydä katsomassa nuita viitearvoja perhesuunnittelun sivuilta. Jos ei näy linkkinä, niin mustaa ja kopio ja avaa uuteen välilehteen :) Ja nuissa alkuviikoissa on oikeesti ihan huimat erot!

Perhesuunnittelun kotisivut

Käytäntö varmaan vaihtelee, mutta luulen, että ette pääsisi valmennukseen, koska sinulla jo lapsia on. Meille ei ainakaan ees tarjottu, eikä synnärillä haluttu opettaa miehelle kylvetystä sillä perusteella, että minulla oli jo yksi lapsi ennestään.

Tervetuloa -Daniella ja riksu84!
 

Yhteistyössä