Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*



SYNTYNEET

16.3
Sanni-Maria
tyttö
Neea, klo 4.40, 3700g ja 50cm, rv 39+2

19.3
Lis69
poika
Arttu, klo 5.02, 3005g, rv 36+5

21.3
tutsa
poika
Rasmus, klo 6.40, 3365g ja 50cm, rv 37+5

23.3
vuffi
poika
Roni, klo 14.01, 2640g ja 47cm, rv 36+5
poika
Eetu, klo 14.14, 2790g ja 48cm, rv 36+5
Solina83
tyttö
Elli, klo 22.12, 2655g ja 46.5cm, rv 36+1

24.3
Nappi1984
poika
Konsta, klo 9.20, 3212g ja 50cm, rv 38+3
jaahassu
poika
Sammo, klo 14.25, 3250g ja 49.5cm, rv 38+0

26.3
Happy79
tyttö
Kiira, klo 23.11, 3140g ja 49cm, rv 38+2

27.3
Hemuli9
tyttö
Lilja, 2400g, rv 36+5

28.3
Kadak
poika
klo 7.44, 3200g ja 50cm, rv 38+5

30.3
manna8
tyttö
Elsa, klo 21.02, 2680g ja 47cm, pipo 34cm, rv 39+5

1.4
Vaavimasu
poika
Leevi, klo 6.36, 3340g, rv 38+0
hekla
tyttö
Helmi, klo 02.34, 3770g ja 51cm, rv 40+3

2.4
Gimli
poika
klo 2.36, 2720g ja 49cm, rv 38+0
uneilmasäleikkö
tyttö
klo 17.41, 3990g ja 50cm, rv 40+0

3.4.
JJ-t
poika
Joona, klo 00.34, 3300g ja 50cm, rv 40+0
amalia07
tyttö
Emilia, 3760g ja 50cm, rv 40+1

5.4.
sannismami
poika
Joona, klo 21.46, 2785g ja 48cm, rv 37+0
emmie
poika
3260g ja 47cm, rv 39+1

6.4
millipilli
tyttö
klo 3.31, 3550g ja 47cm, pipo 34,5cm, rv 40+1
ventti
tyttö
Ronja, klo 4.35, 2920g ja 49.5cm, rv 39+6
Bindi
tyttö
"Kapris", klo 11.37, 3840g ja 49cm, rv 39+0
Tonaattori
poika
Toni, klo 16.54, 2654g ja 48 cm, rv 38+5


9.4.
zikiziki
tyttö
Nanna, klo 19.05, 2860g ja 46,5cm, rv 37+6
Asha
tyttö
Dali, klo 21.52, 3286g ja 51cm, rv 40+0

11.4.
Pai-30
tyttö
Janna, klo 3.26, 2870g ja 47cm, rv 39+4

12.4.
superheppuli
tyttö
Inkeri, klo 23.02, 3200g ja 47cm, rv 40+0
vaaveli75
poika
Rasmus, klo 7.41, 3270g ja 49cm, pipo 35cm

14.4.
misStar
poika
Nooa, 3860g ja 51cm, rv 41+4

15.4.
Eloveena
poika
klo 1.19, 3285g ja 50cm, rv 39+3
Ruttana
tyttö
klo 20.10, 3500g ja 48cm, rv 42+0

16.4.
pietu-
poika
klo 22.04, 3880g ja 52cm, pipo 35,5cm, rv 41+2

17.4.
SusseN
poika
Leevi, klo 22.42, 3330 gr ja 48 cm

18.4.
Kesis
tyttö
rv 41+1

21.4.
heikku
tyttö
Vieno, 3335g ja 48,5cm

22.4.
lumi-enkeli
tyttö
Siiri, klo 07.10, 3220g ja 48cm, pipo 33,5cm
outokumpu
poika
Juuso, klo 5.54, 4100g ja 51cm, pipo 37cm
mitoralla
tyttö
Minttu, klo 17.07, 4290g ja 51cm, rv 41+5

24.4.
mamma67
tyttö
Alina, klo 2.48, 3470g ja 51cm
AAM
tyttö
Anya, klo 17.56, 4315g ja 53cm, pipo 35cm, rv 41+4
teppana
tyttö
Eeva, klo 20.14, 4070g ja 50cm, pipo 35cm
Hennna
poika
Onni, klo 14.53, 3570g ja 52cm, rv 40+4

25.4.
SädeI
poika
Luukas, klo 22.09, 4020g ja 52cm

27.4.
miinulainen
tyttö
Vilja, klo 18.33, 4070g ja 50cm, pipo 35cm

28.4.
Piin
tyttö
Aino, klo 12.44, 3455g ja 50cm
nannuli32
tyttö
klo 11.13, 2730g ja 47cm
AuroraBorealis
tyttö
klo 18.58, 4300g ja 54cm, rv 42+0
Usvametsän neito
poika
Jimi, klo 00.54, 3640g ja 52cm, rv 41+1

29.4.
Tilia cordata
tyttö
Silja, klo 17.07, 3900g ja 53cm, pipo 35cm, rv 42+1

30.4.
ooti
poika
Jere, klo 3.44, 3184g ja 49cm

4.5.
Min-na
poika
Henri, 3760g ja 51cm

5.5.
Laala
tyttö
Aura, klo 21.28, 4130g ja 56cm

7.5.
Milkystern
poika
Juho, klo 3.09, 3680g ja 54cm

Syntynyt
26
poikaa

29
tyttöä


 
Viimeksi muokattu:
No jo oli säätämistä tän pinon kanssa ja jotain muokkausta joutu tekemään, että tän sai auki. Pistän ennalleen, jos viestimerkkien määrää saa ylemmäs.

Zikille onnea, eipä tuo digi jättänyt mitään arvailujen varaan. :D
 
*korks* Syyskuu korkattu, kiitos taas Ruttanalle! Ihanaa että jaksat aina nähdä vaivan!

(.) Mua vähä jänskättää, mennään Eeviksen kans aamusella neuvolaan ihan pikaseen vaan kuuntelee :heart: äänet. Toisaalta "luotan" et kaikki on ok, toisaalta pelkään aika kovasti että kaikki on pielessä. Tää on ihan silkkaa hulluutta, siis tää aika ennen kuin alkaa tuntea liikkeitä ja on silti ultrassa nähny että jotain siellä kasvaa.
 
Me käytiin eilen neuvolassa tarkistamassa tuoreet mitat, jotta näkee miten tuo käppänä :heart: on kasvanut. Ja olihan sitä pituutta tullut kesän aikana ihan kivasti ollen nyt 75.5cm (1v. 71.5cm), paino vastaavasti oli 8740g (1v. 8100g). Ja niinkuin jo olin silmämääräisesti huomannut on paino laskusuunnassa suhteessa pituuteen. Nyt sitten öljyä pitäisi lisäillä ruokaan ja normisti mennään sitten 1.5v neuvolaan ja lääkäriin lokakuussa.
aikaslailla alakäyrillä tuo neiti kasvaa, mutta kun kuitenkin kasvua tulee ei ole syytä olla huolissaan.
Äidin ihana pikkuinen rakas. :heart:

Villinä tuo tuntuu jokapaikkaan menevän vaikka aikamoinen ujopiimä hänestä on kesän aikana tullut. Tarraa kyllä kädestä tiukkaan kiinni jos vähänkään on outoa ja ihmeellistä. Ja lapsiin kun menee puistossakin tutustumaan niin nenästä painaa ja sanoo tööt tööt (kiitos siskon joka tämän opetti). :D Tosin pitää kuitenkin opettaa että jos nyt ensin tutustutaan muuten ja sitten mennään vasta liki. :saint:

Pallonheitto on ihan huippua ja kaikenlainen tavaroiden roudaaminen paikasta A paikkaan B.

Tisumaito on edelleen ihan parasta eikä yrityksistä huolimatta neiti ole huolinut tavallista maitoa ja niitä on kuitenkin jo useampia kokeiltu. Ei kelvannut kreikkamaito, ei hyla-maito, ei muksu maitojuoma, ei kevyt eikä rasvaton. Joten saas nähdä sitten miten käy kun imetys jossain vaiheessa loppuu, mutta onneksi sitten kalsiumia saa tarvittaessa purkista ja ainakin tällä hetkellä katsottiin että se vähä mitä syö juustoa ja ehkä joskus jugurttia niin imetyksen ohella riittää.

Pikaterkuin Ruttana & Beanie 16,5kk :heart:
 
Hengissä ollaan täälläkin. Kiitos Ruttanalle uudesta pinosta ja tervetuloa koti-Suomeen. Zikille onnea plussasta!
Mä olen nyt kolmatta viikkoa töissä ja töissä on kyllä ihan kivaa. Silja on isin kanssa kotona vuodenvaihteeseen asti. Ilmeisesti tämä töihinlähtö tai muuten vaihtuvat päiväkuviot vähän rasittavat Siljaa, koska meillä on aika paljon vinkumista (roikkuu sylissä tai muuten huutaa ja valittaa jatkuvasti:kieh:) ja yöunille mennää itkun kera. Parina iltana tässä oli jopa 1 1/2 tunnin huutoja illalla.
Meilläkin ulkoillaan kelissä kuin kelissä joko välikausihaalarissa tai vastaavissa housuissa ja takissa. gore-tex-lenkkarit on yleensä jalassa, kun saappaat jää aina jumiin jonnekin hiekkalaatikon reunaan. Ja kengänkokohan on 23-24. Konstako muka isojalkainen kakskakkosellaan?:whistle:
Sanoja tulee joka päivä uusia, yleensä jotain sinnepäin, mutta matkii innokkaasti. Juoksee ja kiipeilee. Keinuu mielellään isojen lasten keinussa ja mitä isompi liukumäki, sen parempi.
Kuitenkin kun kävivät isin kanssa tutustumassa potentiaaliseen lähipäiväkotiin niin koko vierailun ajan Silja joko huusi ja itki hädissään isin sylissä tai oli vetämättä kädestä takaisin ovelle. Lupaavaa..:(
Tänään vielä mökille viikonlopuksi. ja nyt lounaalle. :wave:
 
Unirytmi päivitystä. Iskä lähti ma aamuna töihin 5 vkon kesäloman jälkeen. Silloin lähti 6.30 eikä me nyt NIIN aikasin sentään jaksettu nousta, mutta sitten tiistaista lähtien ollaan herätty 7.10-7.30 välisenä aikana. Loikoillaan vielä jokunen hetki meidän sängyssä Eevan kanssa, iskä tuo joka aamu kun lähtee töihin. Ollaan alettu katsomaan Muumeja, tulee joka aamu 7.55, E jaksaa melkein koko jakson tapittaa.
Päikkäreille menee sit 12-13 välissä ja ihan onnistuneesti nukkuu nyt sisälläkin, pienen pyörinnän jälkeen nukahtaa pinnikseen. Ulkona nukkuu kans satunnaisesti jos pitää imuroida tai tehdä jotain muuta kolikoli juttuja sisällä. Se meinaa vaan sitä että jos Eeva nukkuu ulkona niin se on nounou päikkäreitä mulle ja mä jotenki tarviin semmosen 20 minuutin kooman nykyään. Yhtenä päivänä nukahti ennen klo 13 ja 15.30 kävin avaamassa verhot huoneesta, en tiedä kuinka kauan olis vedelly sikeitä. Joku raja sentää :D
Illalla nukahtaa vieläkin aika myöhään, mut pääasiassa 22 mennessä.
Että tää rytminkorjaus tuli ihan mukavasti kun just pääsin siitä valittamaan :D
 
Mie täällä lueskelen kyyneleet silmissä huhti-toukokuun 09 pinoa....:heart:
Ne oli jännittäviä aikoja ne :)
Mä taas innostuin yhtenä iltana ja alotin IHAN alusta, siellä vaan oli aika vieraita nimimerkkejä kaikki. Tai no AAM, Ruttana, Tutsa, Kadak, Laala ainakin tuttuja ihan alusta mut heidän lisäks paaaljon jotka ei enää ollenkaan kirjottele.
Tossa nykysessä odotuspinossa jossa käyn on ollut ihan tosi paljon keskenmenoja ihan vielä viime viikollakin vaikka viikkoja alkaa jo olla yli riskirajan :( Mut oli niitä näköjään huhtikuisissakin, aika vaan kultaa muistot. Kurjia kurjia juttuja.
 
Mä en uskalla käydä vielä lukemaan niitä ihan sieltä alusta, joskus sen tein, mutta nyt luulen että se vauvakuume puskisi päälle niin tosissaan ja kun oma tilanne on mikä on niin ei sitä tiedä missä vaiheessa yritys voisi alkaa tai alkaako enää koskaan. :|

Mutta oli se vaan ihanaa aikaa. :D
 
oi, mä myöskään en uskalla käydä lukemassa noita ihan alun juttuja... mulla on niin haikee olo jo muutenki ku joutuu viemään elsan ens kuun alusta hoitoon ja tää "vauva-aika" loppuu. mutta oi niitä aikoja, ne oli ihan parhaita ja ihania :heart:

me lähdetään tänään viikoksi portugaliin (ke varattiin äkkilähtö :) ), kun miehellä oli viikko lomaa ja ajateltiin että tehdään vielä jotain kivaa yhdessä ennenkuin alkaa arki. sitten alkaakin tarhaharjoittelu, apua. onneks mies nyt myös on päättänyt että haluaa jäädä vielä hoitovapaalle ja keväällä viimeistään sitten jääkin. nythän se ois ollu järkevintä mut ei onnaa töiden takia... silti helpottaa töihinpaluuta kun tietää että elsa pääsee kotihoitoonki vielä. ei mua ehkä niin siis se töihinmeno ahdista mut ajatus tarhasta joo.

nyt pitää mennä, aurinkoista syksyä :)

janiin, tutsalle myös hyvää lomaa :) kuulostaa tosi reippaalta lähteä junamatkalle pienten kanssa, mutta varmasti tulee tosi kivaa!!

t. manna + elsukka 1v 5kk :heart:
 
Kiitos ruttana! Hienostihan tyttö kasvaa. Eikö pääasia just oo, että kasvaa :)

Olin eilen varpajaisissa ja voi että mikä vauvakuume iski. Mä haluun nyt vauvan, heti! Puhuttiin, että jos joulukuussa 2011 lopettais pillerit eli vähän joutuu vielä odottelemaan :l.

Palailen!
 
Nopsa merkkaus.. Menkat tuli ja meni. eli ei plussaa niinkun vähän uumoilinkin. Taitaa tolla Clearbluella tulla välillä noita yliajan viivoja, koska luin netistä jotain vanhoja pinoja, joissa ihmisillä oli niitä ollu. Siis aivan selkeä plussa siinä nakotti, mutta kylläkin noin tunnin-kahden päästä pissaamisesta. Outoa.

Meillä on täällä sairastettu streptokokki A -eli angiina. Mulla ja Konstalla oli molemmilla tää kiva tauti. On kuulemma tosi harvinainen alle kolmevuotiailla. Aamulla terveyskeskuslääkäri oli sitöä mieltä, että poika on terve kuin pukki, mitä nyt vähän flunssa vaivaa. Illalla vein sit yksityiselle lastenlääkäriin, kun oli tosi kipeän oloinen ja saldona oli sit kyseinen tauti. Voin sanoa, että niihin puoskareihin en luota enää koskaan. Sori jos loukkasin jotakuta (on siellä hyviäkin lääkäreitä kyllä).

Neuvolassakin on käyty ja mitat oli 86cm ja 12kg. Pitkä ja hoikka poitsu :)

Pakko mennä nukkumaan, huomenna taas koitetaan, jos vaikka alkais paremmin tää viikko ja työ-ja tarhakuviot.
 
Ja niin saapui syys.Ja lentsu.Alina ehti olla hoidossa kaksi päivää ja lauantaina sitten alkoi räkis.Eilen oli vähän lämpöäkin niin ollaan nyt sitten kotona.:( Töissä kaikki tykkää..minkäpä sille mahtaa ja tällä iällä ei enää tunnu missään vaikka kuinka ne ei tykkää. :)

Alinan päivähoitoura alkoi ihan hyvin :) Aamulla jätettäessä pillahtaa itkuun mutta rauhoittuu pian eikä itke päivän aikana muuten ollenkaan paitsi päiväunille mennessä :( Silloin kuulemma itkee sängyssään äitiä ja mammaa (tissiä).Pikku raukka.Alinan päivät on nyt rukattu tosi lyhyiksi kun siskot ja veli hakevat kilpaa häntä hoidosta pois.Tällä viikolla ainoaksi hoitopäiväksi jää torstai ja silloinkin vain 8-14.30.Hoitotäti on alinasta mukava ja äidistä myös.me kyllä tunnettiin jo entuudestaan toisemme.Kolme muuta lasta ovat iältään kaksi- ja nelivuotiaita ja ovat olleet jo ennestään tällä tädillä eli täti saa paapoa alinaa nyt alussa ihan rauhassa :)
Alina puhuu tosi paljon ja myös ymmärtää liki kaiken.Sekin on helpottanut tuota hoidossa olemista.Sanoo jo kahden,joskus kolmen sanan lauseita: "pipo ikkän" (iskän lippis),"keijo pelo" (hoitotätin keijo-mies pelottaa),"tiina hävi auto" (tiina-sisko lähtenyt autolla) ja sitä rataa.

Konsta-pojasta tulee pitkä ja komea mies.:) Minun poika oli suunnilleen samoja mittoja tuossa iässä ja nyt 18 v. on jotain 183 cm.

Kesää ikävöivät mamma ja alina 1v. 4 kk
 
Mä en kyllä yhtään tykkää tästä uudestä ulkonäöstä näillä sivuilla.....:kieh:

Kaikille hoidon alottaneille tsempitykset ja flunssapöpöt hushus!!

Me saatiin allergiaverikokeen tulokset ja täytyy sanoo, et tieto lisää tuskaa. Verikokeessa näkyi vahvat herkistymät maapähkinällä (jota ei oo ees koskaan saanut, paitsi kesällä söi mehujään jossa oli se teksti "valmistettu tehtaassa jossa käsitellään...."), kananmunalle ja vehnälle, pienemmät herkistymät soijalle ja maidolle. Kala ei näkynyt, mut tajusin vasta äskettäin, ettei se voi näkyäkään kun ei ole sitä saanut missään muodossa vielä koskaan.... eli varovainen kokeilu pitää olla senkin suhteen. Kananmuna tuli testattua paistettena viime viikolla ja onneks oli lääkettä likellä. Mut aika jännä et keitetystä ei ole tullut noin voimakasta reaktioo. Saatiin nyt sitten Epipen Jr, mut toivotaan ettei sitä tarvii koskaan käyttää!
 
Kiitos Ruttanalle pinosta. Vai on teppana käyny fiilistelemässä :)

Mä oon ihan rakastunut meidän taaperoon, vaikka onkin isoja uhman elkeitä ilmassa. Se on niin huippu kaikkien käsittämättömine pulputuksiensa, ilmeittensä ja puuhiensa kanssa. :heart:

Maha on jo superiso ja joka päivä joku kommentoi sitä esim. töissä ...kkkeeekllke.

t. valas-kadak & tikrulainen (&pikku-r)
 
Toinen valas täällä hei.....Olo on tukala voin kertoa...

Mä kans koen rakastavani tota lasta päiä päivältä enemmän ja enemmän.Joka oöivä sillä on uusia juttuja mitä se kokeilee tai uusia sanoja joita tapailla.Nyt uutena juttuna on tuoleille kiipeäminen ja siitä pöydälle...meilläpäin kärpänen sanoo titityy...Kuis muilla?

Alina tuntuu olevan jo hyvässä vauhdissa puheen kanssa!! Meillä ei tuu kun yhtä sanaa kerrallaan ja ymmärärrettäviä sanoja ei oo ihan hirveesti.Omaa molotusta tulee senkin edestä.
se hämmästyttää päivittäin kuinka paljon lapsi ymmärtää vaikka puhetta ei tuotakkaan. eli jos sanot lapselle et mennään ulos niin se on kanssa mentävä!!! Toinen on jo khh ovella kengät kädessä ja hattu päässä...

viikonloppuna mulle iski insipis ja siivoilin tytön huoneen ja makkarin uuteen uskoon.Tyttö sai uudet vaaleenpunaset lipastot huoneeseen ja verhot ja mattokin vaihtu,puunasin myös huoneen lattiasta kattoon.Vietiin samalla pinnis meidän makkariin tulevaa alivuokralaista varten. Tyttö siis nukkunut 4 yötä uudessa sängyssä ja hyvin on sujunut! Nyt tosin täytyy nukuttaa sänkyyn,kun pinnikseen nukahti iteksiään.Ekana iltana kokeiltiin jos sinne jäisi,kun mies palautti sen n. 20 krt sänkyyn todettiin et ei se vissii sinne jää iteksiään....Ehkä se jossain vaiheessa malttaa sinne jäädä.

Nyt pää lyö tyhjää kommentoinnin osalta...Kaikki luettu kylläkin!!

H+K 1v5kk + "kauko" 33+1
 
Täältä löytyy myös yksi ihana rakastettava pelle! :heart: Varsinki ku on vieraita ni kauhee show päällä heti! :D On ne niin ihania! Ja nyt taas sellane vaihe menossa et syliin änkemässä ja halimassa kokoajan.. Äiti rakastaa :heart:

Miuta pelottaa ku ei oo yhtää sillee pahaa oloa :( Vähä väsynyt oon kyllä.. Ja tää turvotus mahassa!!!!! YÄÄÄK! Iha ku ois pitemmälläki raskaana :D Mikä tähä auttas? Lauantaina ois veljen häät, mite mie mahun toho miun mekkoo!!??? vielä sellane korsetti mallinen et varmana puristaa! :D En muista et Nannasta ois tällee pöhöttäny tässä vaiheessa? Ja tää keskittyy lähinnä vaa just toho mahan seutuun :D Zumbaa ja vettä oon koittanu mut ei näytä auttavan.. Hiipii mieleen ajatus kaksosista, mein äitin puolen suvussa niitä on................ :O Onneks on se ultra 20.pvä.. Koha siel ees jotai olis :heart:

Ziki,Nanna 1,5kk ja turvotus 5+2 :D
 
Ziki ootko kokeillu Aktiviaa ;) :D nimittäin siihen turvotukseen.

ruttana tuli tässä mieleeni, että olikos Beanie jo melkein 1v kun eka hammas pukkasi? Mikä on hammastilanne tällä hetkellä?
Eevalla on 8 ihan kokonaista ja sit nro neloset näyttää olevan puhjenneet, mut kasvuvaiheessa vielä.
Pikkunen on kyllä Beanie ainaki painosta päätellen, miltähän sumo painijalta Eeva näyttäis jos vierekkäin laittais? :) Mut niinku SädeI sano ni pääasia et kasvaa.

Mamma En voi uskoo että kolmen sanan lauseita!! Onneks tää puhumisen alottaminenki on vissiin aika yksilöllistä, Eeva ei nimittäin sano juurikaan mitään järkevää vielä. Tai no, äitäi (äiti), ka (kala akvaariosta osottelee), ikkäi/äitäi (iskä =) ) Kata (no se tulee oikein, koiran nimi), äitää (heittää), että (vettä). Sit semmosta suu töröllään mölötystä. Huulet on niiiiin söpösti kun selittää jotain. Mut että kolmen sanan lauseita! On se vaan uskottava :)

Niin ja meki ollaan ihan rakastuneita meidän omaan pikku nappulaan! Ihan maailman parasta viihdettä seurata sen touhuja, ei malta oikein itse mitään tehdä kun pitää vaan katsella mitä puuhastelee. Ja kaikista parasta on leikkiä Eevan kanssa, nyt se on hokannu että pallon heittäminen on tosi hauskaa ja sitä leikkii paljon, ihan itekseenkin. Ja sit konttailen täällä ympäri sohvaa karkuun ja se on niin sulosta kun toinen niin leveä hymy naamalla juoksee syliin ja käkättää :heart: Myöski nyt ihan viime viikolla hokasi, että kun mamma häipyy potan vierestä hakemaan vaippaa tai paprua tms niin siitä on kiva nousta ja kikattaen melkein juosta karkuun. Voi ihanuutta. Vaikka mä kiroanki joka kuussa tätä taloustilannetta, siis kun rahat melkein loppuu (multa siis, miehellähän ei o hätiä mitiä mut siltä en pyydä ku äärimmäisessä hädässä) niin siltikään en mene töihin vaan haluan olla kotona mahdollisimman pitkään. Tää on niin mahtavaa aikaa.

Aijuu, *hehkutusta* mennään kuun lopussa Tampesteriin kylpylään 4 yöksi. Vähä ihanaa päästä pois kotoa taas hetkeksi :)

teppana ja Eevis 1v 4kk ja masuasukki 15+6 (KÄÄK huomenna 16 *poks*)
 
Teppana: 9kk oli kun eka hammas puhkesi. Ja nyt niitä on se 8 ja poskihampaita(?!) näyttäisi olevan tulossa ainakin vasemmalle alas ja oikealle ylös. Mutta eivät vielä ole läpi asti puhjenneet.
Pikkuinen on tosiaan ja esikoinenhan mulla on ollut todella pitkä, jo puolivuotiaana oli 73,5cm eli vain 2cm lyhyempi kuin Beanie vuotta vanhempana. :saint:
Eli tää neitinuorimmainen on todella kompaktin kokoinen tapaus. :D

Ja aivan ihana. :heart: Eli rakastunut mama on täälläkin. Tuon oivallukset on niin loistavia ja höpsöttelyssä on todella taitava. Ymmärtää milloin tekee jekkua ja nauraa kihertää päälle kädet suun edessä kun kysyy "teitkö jekun". :D

Tuosta pikkuisesta pakkauksesta saa kyllä niin uskomatonta voimaa silloin kun ei itse enää jaksaisi ja eihän sitä voi hymyilemättä katsoa. Mutta rankkaa on tämä elo muilta osin, todella! :|
 

Yhteistyössä