*

Kontio vai Finnlamelli?
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Kontio vai Finnlamelli?

Kontio vai Finnlamelli?

Olen ihastunut Kontiotalojen erääseen malliin, samantyylinen löytyy Finnlamellilta. Onko kellään kokemuksia kyseisistä talofirmoista? Laadusta? Haluamme kaksikerroksisen hirsitalon, käytännölliset sisäratkaisut menevät romantiikan edelle valinnassa.

kannatan mammuttihirttä... ota pohjapiirros ynm. vaikka kontiolta ja teetä sellainen mammuttitalo, tekevät nimittäin sellaisia taloja kuin asiakas haluaa...

Meillä Kontion Piennar.Muutimme heinäkuussa.
    Vielä ei sitten sen enempiä kokemusta,mutta tyytyväinen olen ainakin nyt.
    Asiakaspalvelu meidän kohdalla todella toiminut ja kiitettävää.

Molemmat alansa päätoimijoita niin eiköhän tule ihan hyvä kummastakin. Finnlamelli ehkä erikoisunut enemmän minusta isoihin omakotitaloihin.

Mekin katseltu hirsitaloa. Minkä hintaiseksi tullut teillä rakentaminen ja minkä valmistajan talo? Hyvä kuulla että mammutti tekee pohjan mukaan,pohja on nimittäin tiedossa mutta ulkonäöltä ei talo miellytä,mammutille siis käymään..

Meille tulee hirsiykkösten lamellihirsitalo..

Mammutista niin paljon pahaa kuullut, että ei kiitti.

Muuten, kyllä kait kaikki tehtaat tekee ihan millaiseen pohjaan asiakas haluaa. Ainakin meillä minä suunnittelin pohjan yhdessä erään tutun suunnittelijan kanssa... Ja nyt tällä viikolla mies alkaa sit koneistaan niitä hirsiä siellä tehtaalla

Älkää ihmetelkö jos hinnat pompsahtaa ykskaks kattoon... Muutamalta oon kuullu että ne nousee sopimuksen jälkeen jotenkin 'laillisesti' (puukauppojen tms takia) ihan hirveesti :/

En tiiä onko totta mutta nän väittivät :o

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu
    Älkää ihmetelkö jos hinnat pompsahtaa ykskaks kattoon... Muutamalta oon kuullu että ne nousee sopimuksen jälkeen jotenkin 'laillisesti' (puukauppojen tms takia) ihan hirveesti :/

En tiiä onko totta mutta nän väittivät :o

Tiedä onko totta vai ei,mutta meillä ainakaan hinta muuttunut mihinkään kun kauppakirjat oli tehty.

ei meilläkään kyllä hinta miksikään muuttunu kauppojen teon jälkeen vaikka puunhinta noussu aivan hirveänä sen jälkeen

Pikavastaus Pikavastaus