*

lähihoitajan palkka päiväkodissa
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 23. Osumia 23

Ketju: lähihoitajan palkka päiväkodissa

lähihoitajan palkka päiväkodissa

paljonkohan mahtaa olla?

tietääkö kukaan?

lh
    Vierailija
    Meillä kunnan hommissa lastenhoitajan palkka (johon siis lähihoitajan tutkinnolla pääsee) n 1700e/kk ilman mitään lisiä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lh
    Meillä kunnan hommissa lastenhoitajan palkka (johon siis lähihoitajan tutkinnolla pääsee) n 1700e/kk ilman mitään lisiä.
    joo eli en taida hakea päiväkotiin.kitos kuitenkin tiedosta

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82
    joo eli en taida hakea päiväkotiin.kitos kuitenkin tiedosta
    ei tuolla rahalla kannata töitä tehdäkkään

lähihoitaja
    Vierailija
    mistä aattelit saaja parempaa lähihoitajan palkkaa? kyl ne aika paljon pyörii tuossa palkassa. tai no mulla vanhainkodissa nyt 1760 euroo, mut sehäön nousee nyt kahenvuojen aikana lähes 1900..

Meillä on 1750,17 ?/kk + sitten ikä ... lisät päälle.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja
    mistä aattelit saaja parempaa lähihoitajan palkkaa? kyl ne aika paljon pyörii tuossa palkassa. tai no mulla vanhainkodissa nyt 1760 euroo, mut sehäön nousee nyt kahenvuojen aikana lähes 1900..
    en aatellutkaan....saan itseasiassa vähemmän palkkaa tällähetkellä kun olen töissä vaikeasti vammaisten kanssa.

kesätöitä vaan mietin että jos tekis jossain vuorotyötä niin saishan siitäkin hiukan enempi kuin tällähetkellä

lto ollut pitkään kotona
    Vierailija
    onko noin paljon? kun lto:n palkka oli viimeksi kun katoin jotain 1860?? vai onkos mulla nyt vanhentunutta tietoa?

vieras
    Vierailija
    lto:n ja lähihoitajien ja sairaanhoitajien palkoissa ei ole mielestäni huimia eroja, siis peruspalkoissa

lto ollut pitkään kotona
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    lto:n ja lähihoitajien ja sairaanhoitajien palkoissa ei ole mielestäni huimia eroja, siis peruspalkoissa
    viimeksi töissä ollessani eroa oli kuitenkin reilut 200?. onkos palkat sitten kehittyneet vähän eri tahtiin?

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lto ollut pitkään kotona
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    viimeksi töissä ollessani eroa oli kuitenkin reilut 200?. onkos palkat sitten kehittyneet vähän eri tahtiin?
    minulle 200? palkassa ei ole paljon

Gluteus maximus
    Vierailija
    sairaanhoitaja, ainakin täällä meillä saa n.2000 euroa + lisät, joten kyllä sairaanhoitajalla on hiukan parempi palkka, ei kuitenkaan mitään kovin kummoisia eroja.

eräs lastenhoitaja
    Vierailija

lastenhoitajan palkka

Päiväkodin lastenhoitajan palkka vaihtelee jonki verran riippuen siitä minkälaisessa päiväkodissa työskentelee. Esim. joissain päiväkodeissa joissa on paljon maahanmuuttajien lapsia saa hiukan enemmän ku ns. tavallisessa pk:ssa. Sitten taas vuorohoitoyksiköt on oma lukunsa ja integroidut. Eihän tuo pahitteeksi ois vaikka palkkaa hiukkasen vielä korotettais.

lähihoitaja pk:lla
    Vierailija

palkka on

itellä ollu ku oon tehny keikkaa eri päiväkodeissa reilut 1800 euroo, sit olin sairaalan osastolla niin oli reilut 1900+ lisät. toisaalta onhan Päiväkodin työ kevyempää

"mä"
    Vierailija

ei koulutusta olevan palkka päiväkodissa

Paljon on semmosen henkilön palkka, jolla ei ole minkäänlaista koulutusta lastenhoitoalalle? Tuntipalkka ja kuukausipalkka?

"pph"
    Vierailija
    Töissä ryhmiksessä, palkka kaikilla lisillä 1900 e + lisäksi vuorolisät muutaman kympin.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja Näytä viesti

Olin lh-opiskelijana (vain perusopinnot käytynä) hoitokodissa kesätöissä, kk-palkka 1800€ + vuorolisät. Onkohan näissä isoakin eroa paikkakuntakohtaisesti, tämä oli uudellamaalla, ja yksityinen paikka.

"espoolainen"
    Vierailija
    Espoon kaupunki maksaa ainakin koulutetulle lähihoitajalle ilman mitään lisiä 1915,14€/kk
    ja lastentarhanopettajalle 2163,74 €/kk

"mä"
    Vierailija
    Kirkkonummella 1905,37 peruspalkka

Noi on 3 vuotta sitten kirjotettu noi aiemmat palkat. Onko se oikeesti noin "paljon" noussu?

pikkukylässä töissä
    Vierailija
    tällä hetkellä peruspalkka (dementiaosastolla töissä) 1975e +lisät (viimeksi 516e) päälle. Pikkukylässä 200e parempi peruspalkka kuin tampereen kaupungilla samassa hommassa.

"annna"
    Vierailija
    Helsingissä kunnallisessa päiväkodissa palkka 1933e/kk. Ainakin kun katsoin just työpaikkoja mol.fi:stä. Kai siihen joku ikälisä tulee? en tiedä! Mut luulis. Tuoreella lähihoitajalla ainakin ton 1933e. Lisiä ei tietenkään päivätyöstä tule.

"jaa"
    Vierailija
    meillä lähihoitajan palkka terveysasemalla 1900+ lisät

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu