*

Kannettavan web-kamera?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: Kannettavan web-kamera?

Malla
    Vierailija

Kannettavan web-kamera?

Siis, mulla on uudessa kannettavassa sisäänrakennettu web-kamera, mutten tiedä/löydä mistä sen saa kytkettyä käyttöön..
    Osaisko joku auttaa?
    Kiitos!

Apuohjelmien alta multa ainakin löytyy kameran nimi ja siitä saan ohjattua sitä

Malla
    Vierailija
    Kiitos HyacinthBucket, mulla ei löydy
    Onko sulla sisäänrakennettu web-kamera?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Malla
    Kiitos HyacinthBucket, mulla ei löydy
    Onko sulla sisäänrakennettu web-kamera?
    On ja kone on Packard Bell, kun menen tonne apuohjelmiin, ihan melkein alimmaisena lukee mulla Bison-webcam tms. sitten alkaa tossa ylhäällä palaa vihreä valo, että tien kameran olevan päällä ja näytölle tulee hetken päästä kuva. Mutta sit taas meses, en tie miten se toimii oikeastaan, koska se vaan toimii, ellen estä sitä... mä en ole mikään ruudinkeksijä näissä webcam jutuis. ja noit atk tukihenkilönikin on menneet kaveriens kans viikonloppua viettämään

Malla
    Vierailija
    OK, kiitos paljon vaivannäöstä!
    Mulla kone on fujitsu siemens, joten linee erilainen.. ja en nyt tiedä tulisko sitä kovinkaan käyettyä mutta olisin nyt ihan mielenkiinnosta kattonut saanko sen toimimaan!

Kivaa viikonloppua

Toivottavasti osaan auttaa
    Vierailija
    Sain eilen omani toimimaan niin että painoin F7 ja tollasta [Fn] (mulla ctrl ton windows logo napulan välis) ja nappulaa samaan aikaan.

"HyacinthBucket"
    Vierailija

Exclamation joo moi!

mlfödäaölksdfjvgnbnfjkdslaäöslkjdfg hjyuikolpöå¨
    kowqppaksjhdgfjkdsolpaÄÖSKDFJGHJFKDSÖ AÄaaöslkdfasdfghjklöä''äölkjhgfdsa asdfgjl-t
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket Näytä viesti
    On ja kone on Packard Bell, kun menen tonne apuohjelmiin, ihan melkein alimmaisena lukee mulla Bison-webcam tms. sitten alkaa tossa ylhäällä palaa vihreä valo, että tien kameran olevan päällä ja näytölle tulee hetken päästä kuva. Mutta sit taas meses, en tie miten se toimii oikeastaan, koska se vaan toimii, ellen estä sitä... mä en ole mikään ruudinkeksijä näissä webcam jutuis. ja noit atk tukihenkilönikin on menneet kaveriens kans viikonloppua viettämään
    (PS:tämä ei toimi ikinä keksin tän omasta päästä;D)

mico
    Vierailija

mor

kid

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti